Hey Sodequote:
Zondag wedstrijd die we willen winnen dus even goed aan de bakquote:Op vrijdag 22 september 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wederom geen uitslapen voor jou vandaag Pullup?
Of wellicht @FreshFruitquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hee aloa![]()
Ken jij een goed restaurant in Harlingen? Ik ga daar binnenkort naartoe.
O spannend weekend dus, succes voor de ploegquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zondag wedstrijd die we willen winnen dus even goed aan de bak
Zijn genoeg. Wat voor?quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hee aloa![]()
Ken jij een goed restaurant in Harlingen? Ik ga daar binnenkort naartoe.
Hey halloquote:
Oeps, dat is lekker Pullupquote:
Ik moet nog boodschappen doen en lunchen. En jij hebt een goed idee.quote:
Broodje kroketquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:11 schreef Lovely het volgende:
Nu wil ik ook een broodje kroket![]()
Maar heb al lunch op
Hebben ze tegenwoordig ook bij AH en de lidl maar kan niet zeggen dat ik die lekker vindtquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen en lunchen. En jij hebt een goed idee.
Met appelmoes?quote:
Zelluf frituren idd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook bij AH en de lidl maar kan niet zeggen dat ik die lekker vindt
Bij de cafetaria of zelf korketten bakken is lekkerder
Want die je zelf frituurt zijn niet kant en klaar?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelluf frituren idd.Kant en klare zijn vies.
Je bedoeld zo'n magnetron broodje of zo? Geen idee wat een kant en klare kroket is anders.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
Broodje kroket ( dus op een bolletje ) of een broodje kroket van de supermarkt.
Zijn weer twee verschillende dingen
Ja net zoals frikandelbroodje of een sauszijnenbroodjequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n magnetron broodje of zo? Geen idee wat een kant en klare kroket is anders.
Die hebben ze toch niet in kroketvorm?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja net zoals frikandelbroodje of een sauszijnenbroodje
Ja niet te pruimen, op die van de cafetaria naquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelluf frituren idd.Kant en klare zijn vies.
Maar ze noemen het beide broodje kroketquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
Broodje kroket ( dus op een bolletje ) of een broodje kroket van de supermarkt.
Zijn weer twee verschillende dingen
Ah okay....dat moet je niet willen vergelijken vind ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch welquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch niet in kroketvorm?
Dat klopt, maar als iemand zegt broodje kroket denk ik al gauw aan op een bolletjequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze noemen het beide broodje kroket
Sauszijnenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zijn ook twee verschillende dingen, maar ik bedoel meer dat sommige denken dat idd een broodje is van de supermarktquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....dat moet je niet willen vergelijken vind ik
Ik weet nu bijna dagelijks een magnetronmaaltijd. Die zijn allemaal niet echt lekker.
Ja, voor de magnetron.quote:
Ja die zijn er tegenwoordig ook al, maar is meer bladerdeeg dat broodje, net zo als bij die frikandelbroodjes van AH en de Lidlquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wel bij de broodjes liggen die.. of idd wat engine laat zien ( maar die zijn sowieso niet lekker )quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Getsiequote:
Ow, dat lijkt me ook niets neequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel bij de broodjes liggen die.. of idd wat engine laat zien ( maar die zijn sowieso niet lekker )
Oh die zijn wel lekker, had laatst die bij de bakker gehaald maar was al snel vol van zo'n muffinquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me ook niets nee
Nog nooit zien liggen ook.
Pak bij de ah altijd de blueberry muffin
Ik bedoelde dezequote:
Ja maar jij kijkt toch ook naar bepaalde films meende ik ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoop moord en doodslag op tv de laatste dagen hier
Oh, en Amber Heard net![]()
Zit Criminal Minds te bingenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt toch ook naar bepaalde films meende ik ?
Amber
Oh dat is vrij onschuldigquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit Criminal Minds te bingen
Amber, zo ongelofelijk mooi ja
quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat is vrij onschuldig![]()
En zie niets moois in mensen met lelijk gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |