Ja in Spanje is nu ook galashow op telecinco.esquote:Op donderdag 21 september 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de anderen boos gewezen?
is nu de galashow?
kijk dan iets andersquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zit een engelse ziekenhuisserie te kijken.
Kind van 3 binnengebracht op de SEH.
Meneer is het er niet mee eens zeg
Er is niets leuksquote:
Dat zeg jij ... er is RLS op de Italiaanse ... je wou toch nog naar Italie !? dan moet je je wel ff inlevenquote:
Ik mag voorlopig nergens heen, dus wil me nu ook niet inlevenquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg jij ... er is RLS op de Italiaanse ... je wou toch nog naar Italie !? dan moet je je wel ff inleven
Gaat het weer minder ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig nergens heen, dus wil me nu ook niet inleven
ik kreg geen goede beeld telecincoquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in Spanje is nu ook galashow op telecinco.es
Iets met zijn kniebanden.quote:
Ja daar daar kan ik weinig aan doen Mario ... Ik kijk nu met VPN, maar als je IPTV kijkt moet je je lijst misschien verversen ... of ff geduld hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kreg geen goede beeld telecinco
Die BB huizen zijn daar wel veel mooier.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar daar kan ik weinig aan doen Mario ... Ik kijk nu met VPN, maar als je IPTV kijkt moet je je lijst misschien verversen ... of ff geduld hebben
En veel groter met standaar gym en zwembadquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die BB huizen zijn daar wel veel mooier.
Zondag nogmaals gekeken hoe mijn valkunsten waren.quote:
Ik ken je verdriet broeder.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag nogmaals gekeken hoe mijn valkunsten waren.
Conclusie, vallen gaat heel goed
De landing faal ik echt volledig in
Het is vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken je verdriet broeder.
Ik hoop dat je snel hersteld.
Dankquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken je verdriet broeder.
Ik hoop dat je snel hersteld.
Das teleurstellend ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag nogmaals gekeken hoe mijn valkunsten waren.
Conclusie, vallen gaat heel goed
De landing faal ik echt volledig in
Vertel mij wat.quote:
Dat blijft de uiteindelijke trucquote:
Soms valt dat wat tegen .... maar de laatste tijd gaat het prima en val ik niet omquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat blijft de uiteindelijke truc
Alleen wel zien de schade te beperken
Mijn ergste was met een steigerend paard achterover gaan die op mijn knie kwam.Dat voel ik nog wel regelmatig.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel mij wat.![]()
Ik heb wat valpartijen meegemaakt.
Wat moet ik kunnen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:58 schreef chufi het volgende:
Ik herken wel het probleem.. Kom op Marc... je kunt het ...
Sorry mn reply was weer eens gemist door de fokserver....quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik kunnen?
ga nu iig mijn bed zoeken, denk dat dat gaat lukken
quote:Op vrijdag 22 september 2023 01:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Freonkom ff welterusten zeggen, lekker slipen
![]()
![]()
Morguh Pullupquote:
Morgenquote:Op vrijdag 22 september 2023 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup![]()