Je bedoeld zo'n magnetron broodje of zo? Geen idee wat een kant en klare kroket is anders.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
Broodje kroket ( dus op een bolletje ) of een broodje kroket van de supermarkt.
Zijn weer twee verschillende dingen
Ja net zoals frikandelbroodje of een sauszijnenbroodjequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n magnetron broodje of zo? Geen idee wat een kant en klare kroket is anders.
Die hebben ze toch niet in kroketvorm?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja net zoals frikandelbroodje of een sauszijnenbroodje
Ja niet te pruimen, op die van de cafetaria naquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelluf frituren idd.Kant en klare zijn vies.
Maar ze noemen het beide broodje kroketquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
Broodje kroket ( dus op een bolletje ) of een broodje kroket van de supermarkt.
Zijn weer twee verschillende dingen
Ah okay....dat moet je niet willen vergelijken vind ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch welquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch niet in kroketvorm?
Dat klopt, maar als iemand zegt broodje kroket denk ik al gauw aan op een bolletjequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze noemen het beide broodje kroket
Sauszijnenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zijn ook twee verschillende dingen, maar ik bedoel meer dat sommige denken dat idd een broodje is van de supermarktquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....dat moet je niet willen vergelijken vind ik
Ik weet nu bijna dagelijks een magnetronmaaltijd. Die zijn allemaal niet echt lekker.
Ja, voor de magnetron.quote:
Ja die zijn er tegenwoordig ook al, maar is meer bladerdeeg dat broodje, net zo als bij die frikandelbroodjes van AH en de Lidlquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wel bij de broodjes liggen die.. of idd wat engine laat zien ( maar die zijn sowieso niet lekker )quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Getsiequote:
Ow, dat lijkt me ook niets neequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel bij de broodjes liggen die.. of idd wat engine laat zien ( maar die zijn sowieso niet lekker )
Oh die zijn wel lekker, had laatst die bij de bakker gehaald maar was al snel vol van zo'n muffinquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me ook niets nee
Nog nooit zien liggen ook.
Pak bij de ah altijd de blueberry muffin
Ik bedoelde dezequote:
Ja maar jij kijkt toch ook naar bepaalde films meende ik ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoop moord en doodslag op tv de laatste dagen hier
Oh, en Amber Heard net![]()
Zit Criminal Minds te bingenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt toch ook naar bepaalde films meende ik ?
Amber
Oh dat is vrij onschuldigquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit Criminal Minds te bingen
Amber, zo ongelofelijk mooi ja
quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat is vrij onschuldig![]()
En zie niets moois in mensen met lelijk gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |