Heer FF!quote:Op donderdag 21 september 2023 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.![]()
Heeft ze dat wel laten doorberekenen dan? Of is dat een gokje?
Maar mijn beste.die punten van haar leveren toch niks op?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!![]()
Naar eigen zeggen heeft ze het niet laten doorberekenen. Maar ik weet dat CPB alleen naar kosten van programma’s kijkt en niet naar baten.
Even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een goed leven. Wat ik betoog is dat men hun eigen land moet helpen opbouwen waar wij kennis en materiaal leveren. Weglopen voor je probleem is geen oplossing op de lange termijn. Een extra pluspunt is dat wij in Nederland dus ook een beetje speelruimte in de stikstoftragedie krijgen omdat we minder huizen hoeven te bouwen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, lekker makkelijk. Feitelijk nog wel juist, inhoudelijk moet je dan een heel andere discussie voeren.
https://www.ad.nl/binnenl(...)tieleugens~a6c4569b/
En nee, ik weet nog steeds niet hoe het wel goed zou zijn, zoals het nu is werkt het in ieder geval niet.
Geen idee. Heb haar niet horen zeggen hoe ze die 35 miljard voor haar plannen wil dekken.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar mijn beste.die punten van haar leveren toch niks op?
Vroeger bij ons thuis kwam er elk halfjaar een halve koe in de vriezer.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
en weer mis//,,,
Het lullige is dat zolang je ruimte hebt je of bij koopt of iets extras maakt voor in de vriezer ...
Dat was dus ook precies mijn point.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Heb haar niet horen zeggen hoe ze die 35 miljard voor haar plannen wil dekken.
Zo praat je niet over je moeder.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger bij ons thuis kwam er elk halfjaar een halve koe in de vriezer.
Die snap ik. Maar ik vond het half citeren wat die twitteraar deed een beetje flauw. Vandaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was dus ook precies mijn point.
Naar wie ging die andere helft dan ?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger bij ons thuis kwam er elk halfjaar een halve koe in de vriezer.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder.
Grotendeels mee eensquote:Op donderdag 21 september 2023 23:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een goed leven. Wat ik betoog is dat men hun eigen land moet helpen opbouwen waar wij kennis en materiaal leveren. Weglopen voor je probleem is geen oplossing op de lange termijn. Een extra pluspunt is dat wij in Nederland dus ook een beetje speelruimte in de stikstoftragedie krijgen omdat we minder huizen hoeven te bouwen.
Naar de belastingdienst.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar wie ging die andere helft dan ?
Zakenpartner van mijn vader.Die was veekoopman.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar wie ging die andere helft dan ?
De vader van mn moeder was aardappelhandelaar , maar we hadden noooit een mud liggen .....quote:Op donderdag 21 september 2023 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakenpartner van mijn vader.Die was veekoopman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de vader van mijn moederquote:Op donderdag 21 september 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar de belastingdienst.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De vader van mn moeder was aardappelhandelaar , maar we hadden noooit een mud liggen .....Schil jij nog weleens aardappelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ja hoor , gisteren voor een giga tortilla en vandaag voor in een groote pan soep ... ... soep ligt al weer ingevroren ...quote:Op donderdag 21 september 2023 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schil jij nog weleens aardappelen?
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De vader van mn moeder was aardappelhandelaar , maar we hadden noooit een mud liggen .....Een mud aardappelen... Lang geleden dat ik die eenheid heb gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Hier echt al jaren niet meer gedaan.Best wel slecht eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ja hoor , gisteren voor een giga tortilla en vandaag voor in een groote pan soep ... ... soep ligt al weer ingevroren ...
Zeker mager gehaktquote:Op donderdag 21 september 2023 23:20 schreef chufi het volgende:
Met +/- 100 gram gehakt maak ik voor 5 dagen pasta saus ... ...
quote:
Doe je dan extra groenten?quote:
Aanvullen met knoflook.quote:
Ik gooi er namelijk wel extra groenten bij.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
gokje, ik zit er misschien naast, maar ik denk dat er dan heeeeel veeeeeel tomaten in zitten
vanavond italie ook liveshow , en huilenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
Ect weer werkt het niet!!!! '
Ja zoiets ... Ik vind het meest wel erg gezond ... maar niet extra veel hoor ... want een pan vol is een pan vol en die paar gram minder vlees zie je er nauwleijks in terug..
Als je er naast zit, kijk dan zelf evenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
gokje, ik zit er misschien naast, maar ik denk dat er dan heeeeel veeeeeel tomaten in zitten
Ik volg nu de Spaanse live show VIP Mario ... die Italianen ken ik nog niet goedquote:Op donderdag 21 september 2023 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond italie ook liveshow , en huilen
Jij bent zelluf een tomaat.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
zit oriana nog?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg nu de Spaanse live show VIP Mario ... die Italianen ken ik nog niet goed
Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gooi er namelijk wel extra groenten bij.
sowieso veel groenten in pastasausquote:Op donderdag 21 september 2023 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gooi er namelijk wel extra groenten bij.
Ja Oriana zit er nog ... Ze had laatst wel een proef om Daniele te zien , maar dat kostte haar dan 12.000 ¤ uit de pot van 150K die ze hebben ... Is nieuw , beetje ala Nederlandse versie .. ze hebben ook een muur met dingetjes voor geld ...quote:Op donderdag 21 september 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit oriana nog?
de spanse zender waar de liveshow is heb ik op iptv
maar de stream nog niet gevonden
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er naast zit, kijk dan zelf even
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een tomaat.
Dat is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.![]()
Daarna heel voorzichtig om er vervolgens achter te komen dat de pan te klein is.
zijn de anderen boos gewezen?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Oriana zit er nog ... Ze had laatst wel een proef om Daniele te zien , maar dat kostte haar dan 12.000 ¤ uit de pot van 150K die ze hebben ... Is nieuw , beetje ala Nederlandse versie .. ze hebben ook een muur met dingetjes voor geld ...
quote:
quote:
Ze heeft hem niet gezien dus uiteindelijk nee, maar in het begin wel ...quote:Op donderdag 21 september 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de anderen boos gewezen?
is nu de galashow?
Ja in Spanje is nu ook galashow op telecinco.esquote:Op donderdag 21 september 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de anderen boos gewezen?
is nu de galashow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |