SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dat is het misschien ook wel.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Als een vijandelijk leger NL binnenvalt, en bepaalde dierbare personen van mij iets overkomt, dan weet ik van mezelf dat de meest ergste oorlogsmisdaden mogelijk zijn.
Dus ik oordeel niet. Onder bepaalde (psychologische) omstandigheden vind ik dit zeer begrijpelijk.
Dan doel je op oorlogsmisdaden, niet op het feit dat je als soldaat naar een ander land wordt gezonden.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eh, sorry...Nee.
Befehl ist befehl is sinds de processen van Neurenberg geen excuus meer.
Daarnaast stelden de Russen toen dat het conplete Duitse volk verantwoording kon worden aangerekend voir de misdaden van het nazi-regime.
Een land binnenvallen op de manier die Rusland deed is ook gewoon tegen het internationaal recht.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dan doel je op oorlogsmisdaden, niet op het feit dat je als soldaat naar een ander land wordt gezonden.
Ja maar, zo openlijk zijn de Russen niet wat betreft hun redenen.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een land binnenvallen op de manier die Rusland deed is ook gewoon tegen het internationaal recht.
Ze hebben geen doel behalve zo veel mogelijk mensen doden.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja maar, zo openlijk zijn de Russen niet wat betreft hun redenen.
Jaja, onderbuik..quote:Op donderdag 21 september 2023 22:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze hebben geen doel behalve zo veel mogelijk mensen doden.
Vooruit: Doodordinair landjepik en de baas willen spelen over voormalige wingewesten dan. Of als dat niet zo is, weet jij wat het doel is?quote:
Dat was ook absoluut fout , dat weet iedereen toen en nu , Balkenende ook , maar zijn vriendje Jaap de grote keffer kreeg een mooie baanquote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
En dan moeten de Amerikanen die onder valse voorwendselen Irak binnenvielen ook zweten?
Je overgeven, de wapens opnemen tegen je landgenoten, gewoon weigeren en dan maar zien of je gevangen gezet of gemarteld wordt.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is de andere keuze? Er zijn er ook die opgepakt worden of anders gemarteld worden dus ik begrijp wel dat ze dan meevechten
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vooruit: Doodordinair landjepik en de baas willen spelen over voormalige wingewesten dan. Of als dat niet zo is, weet jij wat het doel is?
Nou en?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat de militairen die er heen gestuurd worden andere zaken wordt voorgehouden.
Ze wilden checken of hij het meende?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef Anton91 het volgende:
Een paar dagen geleden zei Budanov al dat als de Russen begonnen met het aanvallen van de energievoorziening dat Oekraïne hetzelfde zou doen... Is dit dan een gevalletje van wraak? Omdat vanochtend voor het eerst in lange tijd een energiecentrale door de Russen werd aangevallen.
[ twitter ]
Gezakt voor de taaltest. Je bent de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Russen worden Letland uitgekickt:
[ twitter ]
Natuurlijk wel. Ze voeren de bevelen toch uit?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die kun je dat niet aanrekenen.
Jap, zoals militairen dienen te doen.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ze voeren de bevelen toch uit?
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze wilden checken of hij het meende?![]()
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Zoals Oekraïnse dronepiloten? Flauw... weet ik. Maar ik vind deze totale nondiscussie bijzonder flauw. En die is toch echt door jou aangezwengeld en ettert al een post of 200 voortquote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jap, zoals militairen dienen te doen.
Prima, maar dit een non-discussie en gezever noemen, slaat nergens op.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoals Oekraïnse dronepiloten? Flauw... weet ik. Maar ik vind deze totale nondiscussie bijzonder flauw. En die is toch echt door jou aangezwengeld en ettert al een post of 200 voort.
Kortom, stfu... kap met die discussie en ga ergens anders over zeveren ajb. Punt gemaakt en verderrrr....
Thanks.
En ze gaan dood zoals militairen dienen te doen.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jap, zoals militairen dienen te doen.
Uiteraard juich ik het niet toe. Maar er zijn vele, vele omstandigheden te bedenken waarbij dit volstrekt begrijpelijk is.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is het misschien ook wel.
Maar ik vind niet dat we het moeten toejuichen.
Zeker niet de filmpjes waar men brancards aanvalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Uiteraard juich ik het niet toe. Maar er zijn vele, vele omstandigheden te bedenken waarbij dit volstrekt begrijpelijk is.
En natuurlijk is het ook zo dat we iedere dag dit soort shit zien:Ik kan er best inkomen hoor. De oorlog heeft Oekraïne veel verschrikkingen gebracht. Onderzoek wijst ook uit dat iemand als een drone operator, met afstand tot het doelwit, makkelijker het menselijke oogpunt verliest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het gebeurt is goed te verklaren en voor echt een oordeel moet onderzoek per geval volgen.
Maar dat wil niet zeggen dat het normaal moeten worden gevonden, omdat zo’n Rus maar geen Rus had moeten zijn.
Het is een militair. Heeft dezelfde rechten als een Oekraïense militair.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
Hij is niet zomaar een Rus. Hij is een Russische strijdkracht die Oekraine bezet en mensen daar vermoordt.
En nog iets te zeggen over de video?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik kan er best inkomen hoor. De oorlog heeft Oekraïne veel verschrikkingen gebracht. Onderzoek wijst ook uit dat iemand als een drone operator, met afstand tot het doelwit, makkelijker het menselijke oogpunt verliest.
Dat het gebeurt is goed te verklaren en voor echt een oordeel moet onderzoek per geval volgen.
Maar dat wil niet zeggen dat het normaal moeten worden gevonden, omdat zo’n Rus maar geen Rus had moeten zijn.
Dan had hij zich maar eerder moeten overgeven. Geweer weggooien, handen omhoog doen, en heel rustig richting de Oekraïense linies lopen en schreeuwen dat je je wil overgeven. Je kunt je ook niet overgeven aan een vliegtuig, dus ook niet aan een drone.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het is een militair. Heeft dezelfde rechten als een Oekraïense militair.
Video, dan bedoel je die van oheng? Niet kunnen zien zo zonder snel mijn inlog. Zeker verwerpelijk. Als het mijn geliefde of makker zou overkomen zou ik vast niet lief zijn tegen de eerste beste Rus die ik tegen zou komen.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:59 schreef Joppiez het volgende:
[..]
En nog iets te zeggen over de video?
Want het vernederen en martelen van Oekraiense pows is idd iets wat je wel bijna dagelijks wel ziet op de Russische telegram kanalen.
Maar daar wordt verder geen woord (meer) over gerept.
"Dat doen die Russen nou eenmaal"
Wat hebben die met de oorlog te maken?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Russen worden Letland uitgekickt:
[ twitter ]
Ik ben het met je eens dat je iemand die zich heeft overgegeven niet mag afmaken. Maar was de overgave afgerond? Nee. Je kunt je ook niet overgeven aan een drone. Net zoals je je niet kunt overgeven aan een sluipschutter die op vijfhonderd meter afstand zit. Of aan een M142 die van 70 kilometer afstand 180.000 stukken wolfraam op je afschiet.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
Maar ik zal maar stoppen met de discussie. De meerderheid is het er hier niet mee eens en meningen gaan toch niet veranderen.
Ze wilden niet integreren.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat hebben die met de oorlog te maken?
Letland heeft geen zin om met die ellende opgescheept te zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat hebben die met de oorlog te maken?
quote:The Pentagon will exempt its Ukraine operations from a potential shutdown if lawmakers can’t agree on a deal to fund the government by the end of the month, allowing key training and other activities in support of Kyiv’s forces to move ahead uninterrupted, according to a Defense Department spokesperson.
quote:The move means that the U.S. military’s activities related to the war, such as training of Ukrainian soldiers on American tactics and equipment, as well as shipments of weapons to Kyiv, will continue despite any potential shutdown. As recently as Tuesday, Sherwood had said the shutdown could halt those activities, as POLITICO first reported.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |