Met deze spaarzame momenten moeten de Ajax supporters het denk ik dit jaar doen.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
De euforie was van korte duur maar prettig om even mee te maken.
Met deze verdediging van Ajax blijf je bezig vrees ik. Maar hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:25 schreef Elan het volgende:
Ajax speelt wel goed eerlijk is eerlijk.
Steijn gaat straks mondjes snoeren.
De racekak sijpelt al langs het been volgens mij.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet indekken tegen dit ajax?
Ze maken goals, maar qua veldspel kun je niet zeggen dat het er goed uitziet.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:25 schreef Elan het volgende:
Ajax speelt wel goed eerlijk is eerlijk.
Steijn gaat straks mondjes snoeren.
Nee, ik verwacht gewoon een overwinning. Denk dat Ajax na deze wedstrijd ook wel wat uitgeblust gaat zijn, want hoewel het organisatorisch bedroevend is vandaag bij beide ploegen ligt het tempo enorm hoog.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet indekken tegen dit ajax?
Twee ploegen zonder vertrouwen en zonder structuur... dan weet je het wordt 0-0 of 5-5.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
Wel een geinig concept, twee ploegen die zonder verdediging spelen.
2 ploegen die waar er tactisch echt helemaal niks van deugd, dit gaat een heel grappig potje wordenquote:Op donderdag 21 september 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
Kan even twee man uitkappen in de 16
Genotspot zoals ik na twee minuten al zei
Over 90 minuten is de wedstrijd gelukkig al voorbijquote:Op donderdag 21 september 2023 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax speelt heel wijd uit elkaar
deden ze zondag ook
dit gaat dus helemaal fout over 90 minuten
beproefd recept in Amsterdam.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze kennerquote:Op donderdag 21 september 2023 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
deden ze zondag ook
dit gaat dus helemaal fout over 90 minuten
Deze zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 ploegen die waar er tactisch echt helemaal niks van deugd, dit gaat een heel grappig potje worden
Ik denk dat @GGMM en @onlogisch hier ook wel om kunnen lachenquote:Op donderdag 21 september 2023 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 ploegen die waar er tactisch echt helemaal niks van deugd, dit gaat een heel grappig potje worden
En jij Steijn maar vergelijken met onze Dick.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
Wel een geinig concept, twee ploegen die zonder verdediging spelen.
‘Ajacied ben je niet voor je plezier’ - klaasweetalles, 2023quote:Op donderdag 21 september 2023 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Met deze spaarzame momenten moeten de Ajax supporters het denk ik dit jaar doen.
Maar niet getreurd, volgend jaar worden ze kampioen van de Keuken Kampioen Divisie
Heeft veel tijd nodig maar je ziet wel veel meer automatismen terugkeren.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Met deze verdediging van Ajax blijf je bezig vrees ik. Maar hoop dat je gelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |