Zal zoiets zijn als Jan Dijkgraaf, Caroline van der Plas en nog een aantal onbenullen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:45 schreef EdVe het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)nieuwe-tv-serie.html
De familie Meiland maakt een speciale editie van de realityserie Chateau Meiland. Voor de spin-off Chateau Meiland VIPS zullen bekende Nederlanders overnachten in het pension van het gezin uit Noordwijk
Benieuwd welke bn'er ze hiervoor kunnen strikken..
Ik hoop dat ze b.v Paul de Leeuw uitnodigen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal zoiets zijn als Jan Dijkgraaf, Caroline van der Plas en nog een aantal onbenullen.
Maakt niets uit, je kunt met hem lachen en neemt geen blad voor de mond. Kijken hoe dat dan loopt met grootste aandachttrekker Martien. Denk dat ze samen krom zullen liggen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:52 schreef Battlecruiser het volgende:
Paal de Leeuw was die dikkige man die vroeger wat succes had met z'n lach-of- ik-schiet shows d.m.v. veel troep over kandidaten te kieperen. En die daarin is blijven hangen en dus helemaal uit de mode is?
Met "wat succes" doe jequote:Op zaterdag 11 november 2023 11:52 schreef Battlecruiser het volgende:
Paal de Leeuw was die dikkige man die vroeger wat succes had met z'n lach-of- ik-schiet shows d.m.v. veel troep over kandidaten te kieperen. En die daarin is blijven hangen en dus helemaal uit de mode is?
Vraag dan bij de haringboer in Volendam op de dijk om een haring van onder de toonbank, wat jij ziet zijn overjarige toeristische haringen, onder de toonbank liggen de goede voor eigen volk.quote:
Over uitmelken gesproken: kijken naar de Meilandjes die naar de hoogtepunten van Chateau Meiland gaan kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:11 schreef Drass het volgende:
Leek op de slotaflevering. Volgende week een best of ...
https://www.ditjesendatje(...)bij-chanel-in-londenquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:24 schreef Dutch_view het volgende:
De Kerstspecial wordt nu opgenomen in Londen.
Zeg maar de Sint afgelopen zomer bij Kassa is massa.quote:Op maandag 25 december 2023 10:03 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een act zeg dat kersdiner in Code Rose, de bladeren nog vol groen in de bomen
Alsof het in oktober al was opgenomen.
ha ha ja precies hetzelfde ideequote:Op maandag 25 december 2023 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg maar de Sint afgelopen zomer bij Kassa is massa.
Idem.quote:
Ik ben jaren geleden al afgehaakt. Wat is het format nu dan ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:03 schreef lily het volgende:
Ik ben al best lang afgehaakt maar als het toevallig voorbij kwam bleef ik nog wel eens hangen, maar dit format trek ik echt niet.
Dat ze in hun laatste bouwavontuur (een bed & breakfast in Noordwijk) bekende Nederlanders ontvangen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden al afgehaakt. Wat is het format nu dan ?
De gruwel. Ik haat BNers.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef lily het volgende:
[..]
Dat ze in hun laatste bouwavontuur (een bed & breakfast in Noordwijk) bekende Nederlanders ontvangen.
Vorige seizoen was idd eindeloos. Met name die talloze ‘klus-workshops’ waren bizarre opvulling. Ze doen niet anders dan al jaren verbouwen, maar ineens moesten ze op cursus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:44 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben gekomen tot halverwege het vorige seizoen. Dat was dat ze Code Rose aan het optuigen waren. Normaal had je iets van 9-18 afleveringen per seizoen, maar dit seizoen bleef maar doorgaan en doorgaan. Uiteindelijk zelfs 32 afleveringen.
Ik heb er 11 gekeken en de rest staat nog steeds ergens op mijn media center, maar ik heb echt 0 motivatie om ze nog te kijken.
Heb nog niet gekeken, is het nog wat?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef lily het volgende:
[..]
Dat ze in hun laatste bouwavontuur (een bed & breakfast in Noordwijk) bekende Nederlanders ontvangen.
Met deze vraag eens! Is het de moeite waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, is het nog wat?
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, is het nog wat?
Ik ben ook wel een beetje klaar met die familie. Duurt te lang en eigenlijk steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:33 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
De voorstukjes die ik voorbij heb zien komen vind ik al voldoende om te besluiten mijn tijd anders te besteden
Wat gruwelijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:09 schreef NedKelly het volgende:
Voor de liefhebbers van details en foto's:
https://www.vbo.nl/koopwo(...)07718-oude-zeeweg-44
[ afbeelding ]
Die opgezette hond ook van zequote:Op woensdag 17 april 2024 16:09 schreef NedKelly het volgende:
Voor de liefhebbers van details en foto's:
https://www.vbo.nl/koopwo(...)07718-oude-zeeweg-44
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |