Idem.quote:
Ik ben jaren geleden al afgehaakt. Wat is het format nu dan ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:03 schreef lily het volgende:
Ik ben al best lang afgehaakt maar als het toevallig voorbij kwam bleef ik nog wel eens hangen, maar dit format trek ik echt niet.
Dat ze in hun laatste bouwavontuur (een bed & breakfast in Noordwijk) bekende Nederlanders ontvangen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden al afgehaakt. Wat is het format nu dan ?
De gruwel. Ik haat BNers.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef lily het volgende:
[..]
Dat ze in hun laatste bouwavontuur (een bed & breakfast in Noordwijk) bekende Nederlanders ontvangen.
Vorige seizoen was idd eindeloos. Met name die talloze ‘klus-workshops’ waren bizarre opvulling. Ze doen niet anders dan al jaren verbouwen, maar ineens moesten ze op cursus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:44 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben gekomen tot halverwege het vorige seizoen. Dat was dat ze Code Rose aan het optuigen waren. Normaal had je iets van 9-18 afleveringen per seizoen, maar dit seizoen bleef maar doorgaan en doorgaan. Uiteindelijk zelfs 32 afleveringen.
Ik heb er 11 gekeken en de rest staat nog steeds ergens op mijn media center, maar ik heb echt 0 motivatie om ze nog te kijken.
Heb nog niet gekeken, is het nog wat?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef lily het volgende:
[..]
Dat ze in hun laatste bouwavontuur (een bed & breakfast in Noordwijk) bekende Nederlanders ontvangen.
Met deze vraag eens! Is het de moeite waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, is het nog wat?
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, is het nog wat?
Ik ben ook wel een beetje klaar met die familie. Duurt te lang en eigenlijk steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:33 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
De voorstukjes die ik voorbij heb zien komen vind ik al voldoende om te besluiten mijn tijd anders te besteden
Wat gruwelijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:09 schreef NedKelly het volgende:
Voor de liefhebbers van details en foto's:
https://www.vbo.nl/koopwo(...)07718-oude-zeeweg-44
[ afbeelding ]
Die opgezette hond ook van zequote:Op woensdag 17 april 2024 16:09 schreef NedKelly het volgende:
Voor de liefhebbers van details en foto's:
https://www.vbo.nl/koopwo(...)07718-oude-zeeweg-44
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |