Montana vind ik een heel knappe vrouw. Ook voor de nosejob aan. Ze lijkt me van het hele stel me ook de slimste. Mag haar wel!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maxime is inderdaad verschrikkelijk. Ze plakt nu ook steeds een 'e' aan het einde van haar uitspraken.Komt heel irritant over. Montana vind ik wel heel leuk
. Jammer dat ze ook is gezwicht voor de nose-job, hopelijk blijft het daarbij.
Volgens mij ook de enigste die naast de opnames ook werkt (heeft winkel)quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Montana vind ik een heel knappe vrouw. Ook voor de nosejob aan. Ze lijkt me van het hele stel me ook de slimste. Mag haar wel!
Ja iddquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij ook de enigste die naast de opnames ook werkt (heeft winkel)
Meen je dat, ik vind er niet veel knaps aan eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Montana vind ik een heel knappe vrouw. Ook voor de nosejob aan. Ze lijkt me van het hele stel me ook de slimste. Mag haar wel!
Ik kijk af en toe een stukje. Vind ze met de dag irritanter worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt, zelfde als nu een overwinterings huisje voor Martien. Vind het wel prima, ik kijk gezellig mee
Ja ik meen hetquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat, ik vind er niet veel knaps aan eerlijk gezegd
Dat kan en mag ook. Vind haar niets aan trouwens die Maxime ook niet hoor.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was ook een gezellige afleveringquote:Op maandag 16 september 2024 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
Weer lekker hilarisch allemaal
En helemaal leuk om Martien weer in dat halfbakken Frans te horen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:22 schreef Mip1988 het volgende:
Tot mijn verbazing in het buitenland alle afleveringen van en route kunnen kijken (kijk.nl) zonder reclame. Toch weer genoten, geweldig concept natuurlijk. Stop die 4 in een camper, verzin een zogenaamd doel en de rest gaat vanzelf. Gieren!
Dat begrijp ik welquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik schrik steeds van al die stemverheffingen/woordenwisselingen.
Hahaha, ja, bijna een soort eigen taaltje, denkeeeejjjjjkkquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze zeggen ook nooit "denk ik" maar "denKKKK"
Ja! Al hoor ik het wel vaker... tv-taal of zoquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja, bijna een soort eigen taaltje, denkeeeejjjjjkk
En oiv social media ook, vermoed ik. Maar goed, iedereen ergert zich er rot aan en ik moet er om blijven lachen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Al hoor ik het wel vaker... tv-taal of zo
Helemaal mee eens hoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En oiv social media ook, vermoed ik. Maar goed, iedereen ergert zich er rot aan en ik moet er om blijven lachen.
Je bedoeld nu de herhalingen op Net 5 zeker? De 1e Boeuf Bourguinon was niet te kanen want daar moest mayo overheenquote:Op woensdag 25 september 2024 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Omdat ik steeds een stukje van dit programma zie vóór Een Eigen Huis, vind ik het toch wel leuk. Ik ben nu benieuwd of die Boeuf Bourguinon een beetje te eten is. En zoja, waarom niet. Die Erica is me een figuur
Ik kijk Chateau Meiland nu ook, het is idd. een herhaling. Wel erg vermoeiend om die man steeds te horen: hij praat zo intens met zoveel gebaren ook. Erica vind ik gaaf: onverstoorbaar en risico’s nemend. Met de hond heb ik te doen. Leuke dochters.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Je bedoeld nu de herhalingen op Net 5 zeker? De 1e Boeuf Bourguinon was niet te kanen want daar moest mayo overheen![]()
Overigens wel leuk om terug te kijken hoor, kijk nu al uit naar het moment dat Nadege er weer in komt
Tja dat is typisch Martien, met veel gebaren.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kijk Chateau Meiland nu ook, het is idd. een herhaling. Wel erg vermoeiend om die man steeds te horen: hij praat zo intens met zoveel gebaren ook. Erica vind ik gaaf: onverstoorbaar en risico’s nemend. Met de hond heb ik te doen. Leuke dochters.
Moest er mayonaise over die Boeuf
Plakt Maxime daar ook al achter vrijwel iedere zin een "aah"?quote:
Is me niet opgevallen!quote:Op donderdag 26 september 2024 08:51 schreef J83 het volgende:
[..]
Plakt Maxime daar ook al achter vrijwel iedere zin een "aah"?
Dat deed ze maandag ook bij "let's go"; Let's go-aah
Is me pas opgevallen sinds ongeveer de Noordwijk periodequote:Op donderdag 26 september 2024 08:51 schreef J83 het volgende:
[..]
Plakt Maxime daar ook al achter vrijwel iedere zin een "aah"?
Dat deed ze maandag ook bij "let's go"; Let's go-aah
Hahah ja 't ken netquote:Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een gestress met die camper over de smalle wegen
Ik zie de productie al zeggen: ga hier even in goede contentquote:Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een gestress met die camper over de smalle wegen
En al die zielige makelaars die ze voor dat hebben misbruikt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
In het begin van het seizoen dacht ik nog dat ze echt op zoek waren naar een vakantiehuis.
Maar gedurende het seizoen kwam ik tot de conclusie dat het allemaal fake was en een soort kapstok om een nieuw seizoen aan op te hangen.
Woensdag tijdens de laatste aflevering was er ook een slap verhaal dat ze misschien, ooit, heel misschien, wel weer verder zouden kijken in het buitenland.
Slappe hap dus en ik erger me kapot aan Maxime om achter ieder woord -ehhh te zeggen![]()
Anderen nemen dat al over nu...
Kap er maar lekker mee zou ik zeggen
ja sommigen betaalden zelfs hun lunch.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al die zielige makelaars die ze voor dat hebben misbruikt.
Die makelaars in hun segment zijn echt niet zielig, doen het ook nog voor de camera/publiciteit én het is vast aftrekbaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
ja sommigen betaalden zelfs hun lunch.
Maar ja het is en blijft tv, dus misschien kregen die makelaars wel betaald
Goeiemorregeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 november 2024 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
In het begin van het seizoen dacht ik nog dat ze echt op zoek waren naar een vakantiehuis.
Maar gedurende het seizoen kwam ik tot de conclusie dat het allemaal fake was en een soort kapstok om een nieuw seizoen aan op te hangen.
Na weken boven op elkaars lip in een vrij kleine camper snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:20 schreef lily het volgende:
Nu zag ik laatst weer een aflevering van de huidige serie en Martien is wel enorm geïrriteerd steeds. Alsof hij het echt niet meer trekt.
Wat mOOOOOOiaaaahhhhhquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef J83 het volgende:
Nog één aflevering te gaan, maar ik kan dat "oh wow-aah" niet meer horen zeg. Dat er niemand van de productie of familie Maxime daar op gewezen heeftBloedirritant, of in haar woorden; waanzinnig. En trek eens jurkjes aan waren je tietjes niet bijna uitvallen.
Er komt ook weer een kersteditie, dus een paar weekjes geduld.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef J83 het volgende:
Nog één aflevering te gaan, maar ik kan dat "oh wow-aah" niet meer horen zeg. Dat er niemand van de productie of familie Maxime daar op gewezen heeftBloedirritant, of in haar woorden; waanzinnig. En trek eens jurkjes aan waren je tietjes niet bijna uitvallen.
Doen ze dat allemaal daar in Noordwijk, soort acceent of zo, zo'n uithaal of is dat iets van nu wat ze zich heeft aangeleerd? Zij alleen doet dat, bij Montana, Erica en Martien hoor je dat niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef J83 het volgende:
nee hoor, die is gewoon thuis met de kids. afgelopen zomer was ie er nog een weekje bij toen ze met dequote:Op dinsdag 24 december 2024 21:15 schreef XDo het volgende:
Is Leroy uit beeld? Ik heb niet alle roddelbladen gevolgd dit jaar
I'm so gay, I shit rainbowesquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:14 schreef JOHANK88 het volgende:
de kerstaflevering is tot nu toe wel leuk, bijna op de helft. ik vond het momentje in de kerk wel mooi.
helemaal gescript natuurlijk, van het feit dat zij daar alleen met een koor zijn, tot de bezinning, MAAR
het is wel leuk om een klein beetje de echte kerstgedachte naar voren te zien komen in zo'n soort
programma.
het meest onbedoeld grappige moment was tot nu toe martien die niet door had dat die B&B meneer
homo is
Die kwam later ook nog met de kinderen naar IJsland.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:15 schreef XDo het volgende:
Is Leroy uit beeld? Ik heb niet alle roddelbladen gevolgd dit jaar
Is wel het beste wat je met zo'n oerlelijk gedrocht kan doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef Dutch_view het volgende:
Knap hoe Maxime het voor elkaar krijgt de Fiat Multipla in de soep te rijden![]()
ik denk dat de Meiland hype inmiddels wel voorbij is...quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 april 2025 23:39 schreef Dutch_view het volgende:
Vind het tot nu toe best een leuk seizoen.![]()
Montana die de motorkap dicht slaat waardoor Martien keihard gaat gillen en vervolgens de Italiaanse wegenwacht in de lach schiet
Begrijpelijk ook welquote:Op zondag 13 april 2025 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat de Meiland hype inmiddels wel voorbij is...
Ik ben zelf die Maxime ontzettend zat. Die aflevering met Jaap en Martien vond ik leuk. En Erica ben ik ook wel zat eigenlijk. Dat toneelstukje achter die drumstel in het begin… doe normaal.quote:Op zondag 13 april 2025 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat de Meiland hype inmiddels wel voorbij is...
Ik ook, hoor, vind die zogenaamde zoektocht naar een vakantiehuis hilarisch.quote:Op zondag 13 april 2025 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Ben voorlopig nog wel Meiland-fan
Ja! Ze gaan heus niks kopen, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 13 april 2025 16:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, hoor, vind die zogenaamde zoektocht naar een vakantiehuis hilarisch.
Haha, geen last van, moest wel hard lachen om hun autopech.quote:Op zondag 13 april 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze gaan heus niks kopen, maar dat maakt niet uit.
Al heb ik soms wel last van plaatsvervangende schaamte, wat in dit geval wel een goed gevoel is
Ja! Martien boosquote:Op zondag 13 april 2025 16:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, geen last van, moest wel hard lachen om hun autopech.
Ja... hij was er klaar meequote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, hoe die met die koffer begon te smijten..
Ze hebben al lang een woning in Italië gekocht.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:24 schreef Urquhart het volgende:
Sowieso is die hele zoektocht naar een vakantiehuis natuurlijk een wassen neus, het is de ideale kapstok om een seizoen aan op te hangen. Je kunt er ook nog even mee vooruit, volgende seizoenen Portugal, Griekenland etc.
quote:“We hebben een huis gevonden. De aanbetaling is gedaan, nu zijn ze met de akte bezig”, vertelt Erica aan Shownieuws. Het wordt een nieuw buitenlandavontuur voor de Meilandjes, nadat ze jarenlang in Frankrijk hebben gewoond. En net als hun chateau in Frankrijk moet ook aan dit Italiaanse stulpje veel geklust worden. Martien vertelt: “Het is driehonderd jaar oud en veertig jaar niet bewoond. De hele ziel is uit dat huis en dat gaan wij weer terugbrengen.”
Oooh! Dat ze financieel niet allang diep in de problemen zit snap ik niet. Al die hypotheken en zo...quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben al lang een woning in Italië gekocht.
Bron Libelle:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |