Die makelaars in hun segment zijn echt niet zielig, doen het ook nog voor de camera/publiciteit én het is vast aftrekbaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
ja sommigen betaalden zelfs hun lunch.
Maar ja het is en blijft tv, dus misschien kregen die makelaars wel betaald
Goeiemorregeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 november 2024 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
In het begin van het seizoen dacht ik nog dat ze echt op zoek waren naar een vakantiehuis.
Maar gedurende het seizoen kwam ik tot de conclusie dat het allemaal fake was en een soort kapstok om een nieuw seizoen aan op te hangen.
Na weken boven op elkaars lip in een vrij kleine camper snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:20 schreef lily het volgende:
Nu zag ik laatst weer een aflevering van de huidige serie en Martien is wel enorm geïrriteerd steeds. Alsof hij het echt niet meer trekt.
Wat mOOOOOOiaaaahhhhhquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef J83 het volgende:
Nog één aflevering te gaan, maar ik kan dat "oh wow-aah" niet meer horen zeg. Dat er niemand van de productie of familie Maxime daar op gewezen heeftBloedirritant, of in haar woorden; waanzinnig. En trek eens jurkjes aan waren je tietjes niet bijna uitvallen.
Er komt ook weer een kersteditie, dus een paar weekjes geduld.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef J83 het volgende:
Nog één aflevering te gaan, maar ik kan dat "oh wow-aah" niet meer horen zeg. Dat er niemand van de productie of familie Maxime daar op gewezen heeftBloedirritant, of in haar woorden; waanzinnig. En trek eens jurkjes aan waren je tietjes niet bijna uitvallen.
Doen ze dat allemaal daar in Noordwijk, soort acceent of zo, zo'n uithaal of is dat iets van nu wat ze zich heeft aangeleerd? Zij alleen doet dat, bij Montana, Erica en Martien hoor je dat niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef J83 het volgende:
nee hoor, die is gewoon thuis met de kids. afgelopen zomer was ie er nog een weekje bij toen ze met dequote:Op dinsdag 24 december 2024 21:15 schreef XDo het volgende:
Is Leroy uit beeld? Ik heb niet alle roddelbladen gevolgd dit jaar
I'm so gay, I shit rainbowesquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:14 schreef JOHANK88 het volgende:
de kerstaflevering is tot nu toe wel leuk, bijna op de helft. ik vond het momentje in de kerk wel mooi.
helemaal gescript natuurlijk, van het feit dat zij daar alleen met een koor zijn, tot de bezinning, MAAR
het is wel leuk om een klein beetje de echte kerstgedachte naar voren te zien komen in zo'n soort
programma.
het meest onbedoeld grappige moment was tot nu toe martien die niet door had dat die B&B meneer
homo is
Die kwam later ook nog met de kinderen naar IJsland.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:15 schreef XDo het volgende:
Is Leroy uit beeld? Ik heb niet alle roddelbladen gevolgd dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |