quote:PSV begint de groepsfase met een zware wedstrijd: een uitduel bij Arsenal. Vorig seizoen troffen de Eindhovenaren die club in de Europa League. Uit verloren ze met 1-0, maar thuis won PSV overtuigend met 2-0.
In Eindhoven was de loting voor de Champions League een feest der herkenning. PSV kwam twee van de drie tegenstanders, Arsenal en Sevilla, vorig seizoen ook al tegen in Europees verband. Alleen RC Lens is een onbekende.
Arsenal vs. PSV
De campagne gaat van start met een bezoek aan Arsenal. De ploeg uit Londen lag vorig jaar op koers voor de landstitel, maar moest die uiteindelijk aan Manchester City Laten. Arsenal-coach Mikel Arteta vertelde aan de Britse pers dat PSV sinds de vorige ontmoetingen grote stappen vooruit heeft gezet: “Ze hebben een goede trainer en sterk elftal. Het wordt een serieuze test.”
UEFA Champions League
Vorig seizoen troffen de ploegen elkaar twee keer in de groepsfase van de Europa League. In Londen won Arsenal nipt, in Eindhoven was PSV overtuigend de sterkste: 2-0.
Wanneer is Arsenal vs. PSV te zien?
De UEFA Champions-League wedstrijd tussen Arsenal en PSV is op woensdag 20 september 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggo Voetbal.
Al jaren.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
Ook @:mexicanobakker heeft het inmiddels door
Echt geen idee wat dat is (zowel die Club Mate Zero als een Späti)quote:Op woensdag 20 september 2023 22:18 schreef Erasmus het volgende:
Ben er weer!
Club Mate Zero van de Späti gehaald.
Rensch.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik probeer hardop na te denken. Maar ik denk dat ik geen slechtere back ken dan Dest. Wat is die slecht.
Huishond.²
Een hip bewust frisdrankje zonder calorieën van de nachtwinkel.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt geen idee wat dat is (zowel die Club Mate Zero als een Späti)
Maar ik hoop dat je er veel plezier van hebt
Avila.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik probeer hardop na te denken. Maar ik denk dat ik geen slechtere back ken dan Dest. Wat is die slecht.
Huishond.²
Troep dusquote:Op woensdag 20 september 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een hip bewust frisdrankje zonder calorieën van de nachtwinkel.
‘Geen suiker’quote:Op woensdag 20 september 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
GGMM is nog niet zo hip.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stel je wat aanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
Tevens gaat mijn tandglazuur springen van die shit.
Och je bent zo'n typequote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Havermelk is best lekker.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
Kunnen wel concluderen dat Erasmus aan de Latte met havermelk drinkt en vermoedelijk veel het woord mega gebruikt. Visgraat vloertje, stalen deur.
Niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
Kunnen wel concluderen dat Erasmus aan de Latte met havermelk drinkt en vermoedelijk veel het woord mega gebruikt. Visgraat vloertje, stalen deur.
Ouwe geitenbreierquote:Op woensdag 20 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo in hokjes denken?
Koekoekquote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik wist niet eens dat jij er was
Keiharde klappen in het gezicht dit.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik wist niet eens dat jij er was
Vooruit dan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook vrij saai, maar als echte fan kijk ik de wedstrijd af.
Dan ben jij een goede match met @Jojoortjequote:Op woensdag 20 september 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind geiten hele leuke dieren.
Berlijn ook niet echt de stad naar.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet echt.
Dan ben ik nog liever een stereotype petje met Gucci-tasje om de nek die elke nacht containers leeghaalt.
Eens.quote:
Dat is het vervelende aan generaliseren. Dan ga je net iets te veel onzin lullen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Berlijn ook niet echt de stad naar.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Benji zit op m'n sportapparaat dat zou echt een hele leuke foto opleveren
Maar helaas is Fosive er niet
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef CR7 het volgende:
Alle B keus van Arsenal komt erin voor de 70e minuut. Pijnlijk dit.
Joh, ze staan 3-0 voor. En die "B-keus" zou bij PSV gewoon basis staanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef CR7 het volgende:
Alle B keus van Arsenal komt erin voor de 70e minuut. Pijnlijk dit.
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.quote:
Naam, rugnummer.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.
Ach, Zlatan begon ook niet goed.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.
Je zou het niet zeggen he.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is het vervelende aan generaliseren. Dan ga je net iets te veel onzin lullen.
Dankjewel. Jij ook alvast een goede nacht gewenst.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, maar ik wens je een fijne nachtrust
Slaap lekker maatquote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij ook alvast een goede nacht gewenst.
Tot later vrienden
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
Geen twijfel mogelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een kool voor PSV.
Dan klopt mijn Toto.
3-1 ja maar @Coco neemt me nooit mee in zijn overzicht. Zit hier voor de kat zijn kut.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een kool voor PSV.
Dan klopt mijn Toto.
Niet gelezenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
We kunnen ons toch ook niet verschuilen achter ''Arsenal nr 2 Premier League'' ? Bosz wilde niet wat meer verdedigen, omdat Arsenal anders te goed is en je geen weerstand kan bieden. Op deze manier zouden ze misschien ook goals tegen krijgen, maar dan wel onder weerstand. Echt de grootste onzin..
Arsenal heeft een ploeg die een prima bal kan trappen, maar dat heeft PSV ook. Van PSV had ik verwacht dat ze hier 1-1 zouden spelen of wellicht nipt 2-1 onderuit zouden gaan, maar dit is wel beschamend.
Tot morgen danquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden alsjeblieft
Volgens mij moet je een aanvraagformulier invullen bij Coco.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
3-1 ja maar @:coco neemt me nooit mee in zijn overzicht. Zit hier voor de kat zijn kut.
Wie is we?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
We kunnen ons toch ook niet verschuilen achter ''Arsenal nr 2 Premier League'' ? Bosz wilde niet wat meer verdedigen, omdat Arsenal anders te goed is en je geen weerstand kan bieden. Op deze manier zouden ze misschien ook goals tegen krijgen, maar dan wel onder weerstand. Echt de grootste onzin..
Arsenal heeft een ploeg die een prima bal kan trappen, maar dat heeft PSV ook. Van PSV had ik verwacht dat ze hier 1-1 zouden spelen of wellicht nipt 2-1 onderuit zouden gaan, maar dit is wel beschamend.
Soort van coporate governance code?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een aanvraagformulier invullen bij Coco.
Zit ook een stukje aansprakelijkheidsclausule bij.
Geen enkel probleemquote:Op woensdag 20 september 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zei trouwens tot morgen.
Maar ik ga het ESPN voetbalfeestje vermoedelijk missen. Mijn welgemeende excuses.
Zoiets jaquote:Op woensdag 20 september 2023 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Soort van coporate governance code?
Waar heb je het overquote:Op woensdag 20 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Altijd dat gezeik over mijn![]()
Ik stop er gewoon maar mee!
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Kalequote:Op woensdag 20 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Fijn dat je het gat vult dat Fosive heeft achtergelatenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Ik had even zin om theater te maken, excuus.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:37 schreef GGMM het volgende:
Als het niet gaat zoals ik het wil stop ik er mee!!
Ben je een 16jarig pubermeisje ofzo
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Ik had even zin om theater te maken, excuus.
Het FOK volk.quote:
Dan zal Coco wel heel wijs zijnquote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Alle fouten die we maken zijn uiteindelijk levenslessen.
Oh ik slaap hier geen minuut minder om hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het FOK volk.
Arsenal is ongeveer van het niveau dat Ajax in 2019 aantikte. Had verwacht dat PSV daar ook wel bij in de buurt zou komen dit jaar.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het FOK volk.
Arsenal is ongeveer van het niveau dat Ajax in 2019 aantikte. Had verwacht dat PSV daar ook wel bij in de buurt zou komen dit jaar.
Eensquote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Dest nog niet gewisseld zijn? Die speelt vandaag voor Arsenal lijkt het.
Random Jason: Statham²
Jij zou gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen jullie deze discussies voortaan achter de schermen houden?
Bedankt.
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt.
Slaap lekker maatquote:Op woensdag 20 september 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt.
Scheelt nog een slok op de borrel zo te zien.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het FOK volk.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had 6-1 als voorspelling
Ik dacht dat PSV een goal zou maken
Is dit vragen om een afspraakje?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat beloofde je net ook al.
Eerst zien dan geloven
Nou en.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niemand vroeg wat ik nou precies het leuke grapje van @:gwailow vond.
Ik verbaas mij hier niet over en heel leuk was het grapje nou ook weer niet, en toch ben ik een beetje teleurgesteld dat het niemand wat interesseerde.
4-0 voor en nog gefrustreerd, jeetje.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
Vind het wel lekker hoor iedereen die dacht dat er wel wat te halen viel.
Sneijder en Boskamp met hun 1-1 en 2-2
Nergens van aantrekken maatquote:
Gekekenquote:
Salty much?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4-0 voor en nog gefrustreerd, jeetje.
Ik ben Gunner en ik neem de mening van Sneijder en Boskamp serieusquote:Op woensdag 20 september 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
Jason Momoa had je nog kunnen noemenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Die Ödegaard heeft via de weg van de geleidelijkheid de top gehaald. Ik ben zo overtuigd van zijn kwaliteiten dat ik zeker weet hij overal kan slagen.
Maakt mij dat een raketgeleerde? Nee natuurlijk niet.
Random Jason: ik ken er geen meer²
Dat zijn de experts. Ze worden daar voor betaald om zinnig te analyseren.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben Gunner en ik neem de mening van Sneijder en Boskamp serieus
Ik ben een Gunner en ik heb Boskamp en Harvardstudenten hoog in mijn aanzien staan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
Niet echt. Itt Sneijder en Boskamp had ik wel verwacht dat we in Londen zouden verliezen.quote:
Ik heb Sneijder tot nu toe zelden op een zinnige voetbaltechnische analyse kunnen betrappen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben Gunner en ik neem de mening van Sneijder en Boskamp serieus
Ik ben ook niet gefrustreerd want ik zie een puike wedstrijdquote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt. Itt Sneijder en Boskamp had ik wel verwacht dat we in Londen zouden verliezen.
Als ik wat zinnigs wilde horen zet ik überhaupt geen RTL aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Na Wim Jonk is Boskamp voor mij de slechtste analyticus. Komt zelden wat zinnigs uit.²
‘De experts’quote:Op woensdag 20 september 2023 22:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat zijn de experts. Ze worden daar voor betaald om zinnig te analyseren.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik wat zinnigs wilde horen zet ik überhaupt geen RTL aan.
Die twee is ook gewoon wat borrelpraat, met serieuze voetbaljournalistiek of -analyse heeft het niets van doen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt. Itt Sneijder en Boskamp had ik wel verwacht dat we in Londen zouden verliezen.
Ik vind serieuze voetbaljournalistiek sowieso lichtelijk overbodig.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die twee is ook gewoon wat borrelpraat, met serieuze voetbaljournalistiek of -analyse heeft het niets van doen.
Natuurlijk weet ik dat ook wel maar ik wou wat positievers zeggen. Zo ben ikquote:Op woensdag 20 september 2023 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘De experts’
Je hebt het over een obesitas-Feyenoorder die er enkel zit omdat ie een vermakelijke lach heeft en een gefrustreerde oud-voetballer die zijn zuurverdiende centjes aan Harvard geeft voor een nutteloze opleiding zodat hij interessant kan doen.
Ik heb meer met Koki Saito.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een groot fan van die Pepi.²
Nou, vandaag niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Veerman heeft zoveel voetbalintelligentie dat het zijn traagheid uitstekend camoufleert.²
Fan van Arsenal?quote:
Welterusten, ik ga ook de mand in.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd was Bosz in een notendop
Ik ga slapen (en itt Dombo ben ik dus na deze post wel direct weg)
Welterusten, bedankt voor dit leuke topic allemaal
Ja, moest ik ook aan denken. Echte kamikaze coach.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd was Bosz in een notendop
quote:Op woensdag 20 september 2023 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Thuis winnen van Sevilla en je bent door.
Ja is wel zo, geef ze bij nader inzien wel een grote kans op de treble dit jaar.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Thuis winnen van Sevilla en je bent door.
Tja als je Dest huurt dan zag je dit idd aankomen.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ach dit had iedereen kunnen zien aankomen, geen schande
In de eredivisie zijn het top spelers, en op een beetje goed Europees niveau kunnen ze er niets van. Had zelf ook echt verwacht dat PSV nu eindelijk weer eens op hoog Europees niveau mee zou kunnen, maar niets is minder waar. Dat doet veel pijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben die analisten zo beu he... de ene week zijn het wereldspelers, de andere week kunnen ze er geen kut meer van
Waan van de dag olé olé
Je zou van analisten wat meer nuance mogen verwachten, hemel ze niet meteen op na een pot tegen Schubbekutteveen, en brandt ze niet helemaal af tegen een betere ploeg.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn het top spelers, en op een beetje goed Europees niveau kunnen ze er niets van. Had zelf ook echt verwacht dat PSV nu eindelijk weer eens op hoog Europees niveau mee zou kunnen, maar niets is minder waar. Dat doet veel pijn.
Arsenal goedquote:Op woensdag 20 september 2023 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben die analisten zo beu he... de ene week zijn het wereldspelers, de andere week kunnen ze er geen kut meer van
Waan van de dag olé olé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |