Oh ik slaap hier geen minuut minder om hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het FOK volk.
Arsenal is ongeveer van het niveau dat Ajax in 2019 aantikte. Had verwacht dat PSV daar ook wel bij in de buurt zou komen dit jaar.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het FOK volk.
Arsenal is ongeveer van het niveau dat Ajax in 2019 aantikte. Had verwacht dat PSV daar ook wel bij in de buurt zou komen dit jaar.
Eensquote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Dest nog niet gewisseld zijn? Die speelt vandaag voor Arsenal lijkt het.
Random Jason: Statham²
Jij zou gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen jullie deze discussies voortaan achter de schermen houden?
Bedankt.
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt.
Slaap lekker maatquote:Op woensdag 20 september 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt.
Scheelt nog een slok op de borrel zo te zien.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het FOK volk.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had 6-1 als voorspelling
Ik dacht dat PSV een goal zou maken
Is dit vragen om een afspraakje?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat beloofde je net ook al.
Eerst zien dan geloven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |