Welterusten, ik ga ook de mand in.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd was Bosz in een notendop
Ik ga slapen (en itt Dombo ben ik dus na deze post wel direct weg)
Welterusten, bedankt voor dit leuke topic allemaal
Ja, moest ik ook aan denken. Echte kamikaze coach.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd was Bosz in een notendop
quote:Op woensdag 20 september 2023 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Thuis winnen van Sevilla en je bent door.
Ja is wel zo, geef ze bij nader inzien wel een grote kans op de treble dit jaar.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Thuis winnen van Sevilla en je bent door.
Tja als je Dest huurt dan zag je dit idd aankomen.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ach dit had iedereen kunnen zien aankomen, geen schande
In de eredivisie zijn het top spelers, en op een beetje goed Europees niveau kunnen ze er niets van. Had zelf ook echt verwacht dat PSV nu eindelijk weer eens op hoog Europees niveau mee zou kunnen, maar niets is minder waar. Dat doet veel pijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben die analisten zo beu he... de ene week zijn het wereldspelers, de andere week kunnen ze er geen kut meer van
Waan van de dag olé olé
Je zou van analisten wat meer nuance mogen verwachten, hemel ze niet meteen op na een pot tegen Schubbekutteveen, en brandt ze niet helemaal af tegen een betere ploeg.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn het top spelers, en op een beetje goed Europees niveau kunnen ze er niets van. Had zelf ook echt verwacht dat PSV nu eindelijk weer eens op hoog Europees niveau mee zou kunnen, maar niets is minder waar. Dat doet veel pijn.
Arsenal goedquote:Op woensdag 20 september 2023 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben die analisten zo beu he... de ene week zijn het wereldspelers, de andere week kunnen ze er geen kut meer van
Waan van de dag olé olé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |