Stel je wat aanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
Tevens gaat mijn tandglazuur springen van die shit.
Och je bent zo'n typequote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Havermelk is best lekker.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
Kunnen wel concluderen dat Erasmus aan de Latte met havermelk drinkt en vermoedelijk veel het woord mega gebruikt. Visgraat vloertje, stalen deur.
Niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
Kunnen wel concluderen dat Erasmus aan de Latte met havermelk drinkt en vermoedelijk veel het woord mega gebruikt. Visgraat vloertje, stalen deur.
Ouwe geitenbreierquote:Op woensdag 20 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo in hokjes denken?
Koekoekquote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik wist niet eens dat jij er was
Keiharde klappen in het gezicht dit.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik wist niet eens dat jij er was
Vooruit dan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook vrij saai, maar als echte fan kijk ik de wedstrijd af.
Dan ben jij een goede match met @Jojoortjequote:Op woensdag 20 september 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind geiten hele leuke dieren.
Berlijn ook niet echt de stad naar.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet echt.
Dan ben ik nog liever een stereotype petje met Gucci-tasje om de nek die elke nacht containers leeghaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |