Weet jij dat Mona Keijzer zich heeft aangesloten bij BBB?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom campagne voeren voor een partij waar je uit bent gewerkt?
Heb je wel gelezen waar je op reageert?quote:Op woensdag 20 september 2023 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet jij dat Mona Keijzer zich heeft aangesloten bij BBB?
Maar het is geen one-issue partij hoor.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo vermoeiend deze boerenlobby.
Dat zou echt bijzonder triest zijn, ik hoop dat dat een foutje was.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zei Dassen nou dat de 1e belastingschijf omhoog gaat?
Dat zou de zoveelste verhoging van het lagere belastingtarief zijn.
Vrees het niet aangezien Klaver het bevestigde.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou echt bijzonder triest zijn, ik hoop dat dat een foutje was.
De limiet neem ik aan. Dus dat je langer in de eerste schijf zit voor je naar de tweede gaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zei Dassen nou dat de 1e belastingschijf omhoog gaat?
Dat zou de zoveelste verhoging van het lagere belastingtarief zijn.
Nee het percentage. Dat is de afgelopen jaren al omhoog gegaan, maar zou nu dan weer opnieuw omhoog gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
De limiet neem ik aan. Dus dat je langer in de eerste schijf zit voor je naar de tweede gaat.
Keijzer werd uit het kabinet getrapt door Rutte omdat ze bedenkingen uitte bij het kabinetsbeleid. Op onrechtsstatelijke wijze zoals we van Rutte gewoon zijn, maar toch. Timmermans stapt zelf op en behoudt een heel erg groot wachtgeld om campagne te voeren voor een sociaaldemocratische partij. Dus misschien had jij beter je klep dichtgehouden.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:53 schreef Nielsch het volgende:
Mona Keijzer krijgt 38 maanden wachtgeld. In Nederland kun je slechts kiezen tussen totaal van wachtgeld afzien of alles ontvangen. Aangezien ik niet geloof dat Mona Keijzer van haar wachtgeld heeft afgezien, is zij op dit moment dus nog steeds campagne aan het voeren voor de BBB van haar wachtgeld. Misschien moet Carolien eens nadenken voordat ze haar domme scheur open trekt.
Zo irritant. Hoor je de buren al juichen bij een interruptie terwijl Ouwehand nog op de bank zit.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn om te weten dat de stream van de nos 3 minuten achter loopt op live.
Beide blijkbaar. Al is het percentage te verwaarlozen.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee het percentage. Dat is de afgelopen jaren al omhoog gegaan, maar zou nu dan weer opnieuw omhoog gaan.
1 2 3 4 | Tarief tot AOW leeftijd Schijf 2023 2024 1 36,93% tot ¤73.031 36,97% tot ¤ 75.624 2 49,50% vanaf ¤ 73.031 49,50% vanaf ¤ 75.624 |
Heb jij dat wel? Want Mona voert gewoon campagne terwijl ze wachtgeld ontvangt.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen waar je op reageert?
quote:Op woensdag 20 september 2023 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij dat wel? Want Mona voert gewoon campagne terwijl ze wachtgeld ontvangt.
De koning weet daar helemaal niks van. Dat is gewoon het zoveelste vrij simpele ziel die achter een hype aanholt.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef cloudje447 het volgende:
Ik hoop dat het stelsel veiliger en leuker wordt voor iedereen. Het is al heel wat dat mensen uit aruba het beter krijgen in Nederland. Krijgen wij het dan ook beter? Er is altijd nog veel leed en narigheid. Het kabinet is niet voor niks gevallen. Wil graag een andere premier en een nieuw stelsel. Vind het al heel wat dat de koning erkent dat er nog veel sprake is van discriminatie en racisme. Nederland lijkt voor de buitenstaander inderdaad op een mooi landje, maar in de kern zijn er altijd nog veel problemen.
Dit gaat om een wet die aan alleen dat gevoel een externe werking toekent. En dat heeft dan dus inderdaad consequenties voor mensen van het andere geslacht.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar maakt Baudet zich druk om. Alsof hij last heeft van mensen die zich vrouw of man of geen van beiden voelen.
Kennelijk ben je niet zo communicatief vaardig, jammer.quote:
Je hebt geen idee waar je het over hebt, lees voor de grap even het vorige topic terug.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk ben je niet zo communicatief vaardig, jammer.
Leuk voor je dat jij er niet zo last van hebt, maar er zijn ook mensen die niet 1 op 15 rijden omdat files en meer kilometers maken. Ik zit op pakweg de helft en ik gebruik de auto niet eens om naar werk te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat gejank om die accijnsverhoging echt zwaar overtrokken hoor.
Bij 1 op 15 en 15.000 km per jaar kost je dat ¤ 250 meer op jaarbasis. Dat is 2 tientjes per maand.
De arme(re) mensen hebben de minst zuinige oude auto's die ook meer reparaties nodig hebben. En meestal is die auto er omdat deze hard nodig is om binnen een acceptabele tijd op het werk te komen. Dus de kosten vd acciijnsverhoging komen nog bovenop de andere hogere kosten.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij 1 op 15 en 15.000 km per jaar kost je dat ¤ 250 meer op jaarbasis. Dat is 2 tientjes per maand.
1 op 15 is relatief onzuinig en 15000 km per jaar is bovengemiddeld, dus waarschijnlijk kost het je nog minder.
Het is het zoveelste tientje per maand extra. En dit is er ook nog een waar je echt helemaal niet onder uit kan komen als je niet in de grensstreek woont.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
1 op 15 is relatief onzuinig en 15000 km per jaar is bovengemiddeld, dus waarschijnlijk kost het je nog minder.
Gewoon stoppen met arm zijn en je gesubsidieerde tesla plaid gratis opladen.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De arme(re) mensen hebben de minst zuinige oude auto's die ook meer reparaties nodig hebben. En meestal is die auto er omdat deze hard nodig is om binnen een acceptabele tijd op het werk te komen. Dus de kosten vd acciijnsverhoging komen nog bovenop de andere hogere kosten.
Gewoon paupers verbieden.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met arm zijn en je gesubsidieerde tesla plaid gratis opladen.
quote:
Idd. Had er in begin nog wel vertrouwen in maar nu begint het vorm te krijgen en irritant te wordenquote:Op woensdag 20 september 2023 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Woehahaaaaaquote:Op woensdag 20 september 2023 18:44 schreef Guanabana het volgende:
Sylvana. Echt jammer dat ze weggaat.
Kan prima, hij is toch alleen maar een printje van zijn standpunten aan het voorlezen.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:12 schreef XSbig het volgende:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Thierry al een paar glaasjes Bordeaux op heeft.
Het gaat ook niet echt alleen om de kosten maar meer om het geval van vrijheid. Dat mensen die het minder hebben niet meer de auto zouden mogen gebruiken voor plezierritjes. Toen ik net mijn rijbewijs had bijvoorbeeld ging ik echt puur voor de lol in het weekend wel eens een grote autorit maken naar Duitsland of Belgie. Met de huidige prijzen is dat gewoon niet meer te doenquote:Op woensdag 20 september 2023 19:20 schreef eenjongen... het volgende:
Ik zie hierboven de discussie over de accijnsverhoging, waarbij het argument wordt genoemd dat dit slecht is voor de armen die hun auto echt nodig hebben. Gisteren werd al laten zien dat als deze maatregel wordt gestopt, dit juist meer oplevert voor de rijken. De inkomsten uit die accijnsverhoging komt voor 60% uit de zakken van de 30% rijksten in Nederland. Je kan dus veel beter armen op een andere manier helpen via andere, directe maatregelen.
ze zijn ook voor meer aandacht voor de dorpen en kleine steden , niet langer krimp gebieden maar mooie levende gebiedenquote:Op woensdag 20 september 2023 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
He, 1000 miljard gaan we besparen he #klimaatindustrie geld zat straksquote:Op woensdag 20 september 2023 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooie voorstellen, onbetaalbaar maar een kniesoor die daar over valt.
Ow ja, dat was allemaal onzin, helder.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:29 schreef DJKoster het volgende:
[..]
He, 1000 miljard gaan we besparen he #klimaatindustrie geld zat straks
Jaquote:Op woensdag 20 september 2023 19:29 schreef DJKoster het volgende:
[..]
He, 1000 miljard gaan we besparen he #klimaatindustrie geld zat straks
Er komen elke week 1200 asielzoekers binnen, a 1 miljoen per stuk. 1.2 miljard per week aan toekomstige kosten, dat is meer dan 60 miljard in een jaar. Dat is nou onbetaalbaar.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooie voorstellen, onbetaalbaar maar een kniesoor die daar over valt.
Het is niet het gevoel van vrijheid, het is vrijheid. Een vrijheid die de elektrische auto niet biedt, dan zit je een privacy invaderende datadief waarin je je reis zorgvuldig moet plannen.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:25 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt alleen om de kosten maar meer om het geval van vrijheid. Dat mensen die het minder hebben niet meer de auto zouden mogen gebruiken voor plezierritjes. Toen ik net mijn rijbewijs had bijvoorbeeld ging ik echt puur voor de lol in het weekend wel eens een grote autorit maken naar Duitsland of Belgie. Met de huidige prijzen is dat gewoon niet meer te doen
Grappig verzonnen, maar natuurlijk niet eens in de buurt van realistisch.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er komen elke week 1200 asielzoekers binnen, a 1 miljoen per stuk. 1.2 miljard per week aan toekomstige kosten, dat is meer dan 60 miljard in een jaar. Dat is nou onbetaalbaar.
Nou ben ik toch benieuwd naar die foto van jequote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Beetje jammer dat Wilders zo tegen Thierry aanvalt.
Dit gaat m stemmen kosten.
Die hele 9/11 verhaal acht ik ook in twijfel.
Tal van docu's en theatervoorstellingen staan op Youtube.
Zoek eens op KOMPLOT o.a.
Ook die maanlanding verhaal is een geval apart, hoe kun je technologie nou vergeten?
Ik geloof er allemaal geen reet meer van, we worden in deze wereld keihard voorgelogen.
quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Ook die maanlanding verhaal is een geval apart, hoe kun je technologie nou vergeten?
Ik geloof er allemaal geen reet meer van, we worden in deze wereld keihard voorgelogen.
Elektriciteit is slechts de vorm van aandrijving, het zegt totaal niets over hoe een fabrikant omgaat met je data, dat kan bij een benzineauto ook fout gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een vrijheid die de elektrische auto niet biedt, dan zit je een privacy invaderende datadief waarin je je reis zorgvuldig moet plannen.
Een hepopfeesboekgestaanfan.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
De technologie is niet vergeten, de technologie is anders. We zijn ruim 50 jaar later, we gebruikten in die tijd nog bakeliet, ferrietkerngeheugen, etc. Je moet een raket en maanlander dus 100% opnieuw ontwerpen naar de huidige stand der techniek. We zijn 51 jaar niet op de maan geweest, dus er is ook geen geld naar toe gegaan, mensen die destijds in het onderzoeksprogramma zaten zijn met pensioen of dood, dus je moet weer mensen opleiden.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
De producent van Tesla-accu's heeft inmiddels een doorbraak, waardoor even tanken ook geen probleem meer zou moeten zijn: https://www.autovisie.nl/(...)cier-accu-doorbraak/quote:Op woensdag 20 september 2023 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Elektriciteit is slechts de vorm van aandrijving, het zegt totaal niets over hoe een fabrikant omgaat met je data, dat kan bij een benzineauto ook fout gaan.
En je reis plannen is alleen van belang als je verder rijdt dan de range, overigens kunnen de meeste EV's zelf onderweg de laadpaal al voor je uitzoeken.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een poging doen om een antwoord te vinden op die vraag. De technologie is ook niet 'vergeten'. Afijn, in dit stuk wordt het helder uitgelegd:quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
De maan kan heel goed een stabiel tussen station worden , beter dan die ISSquote:Op woensdag 20 september 2023 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een poging doen om een antwoord te vinden op die vraag. De technologie is ook niet 'vergeten'. Afijn, in dit stuk wordt het helder uitgelegd:
How We Lost The Ability To Travel To The Moon
Verder is het ook gewoon zinloos om mensen naar de maan te blijven sturen. Het is duur, risicovol en levert relatief weinig op. Een sonde sturen is een stuk effectiever: goedkoper, veiliger en je leert veel meer omdat zo'n apparaat niet hoeft te rusten en huiswaarts hoeft te keren.
ach ze slaan elkaar niet de hersens in , voor een buitenlander is het maar een saaie toestandquote:Op woensdag 20 september 2023 20:21 schreef bertrandtraore het volgende:
Ik denk wel dat wij één van de meest vermakelijke parlementen op aarde hebben.
Andere landen zullen ook wel mensen zoals Baudet hebben toch?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:21 schreef bertrandtraore het volgende:
Ik denk wel dat wij één van de meest vermakelijke parlementen op aarde hebben.
Baudet is typisch een kind van zijn tijd. Columbus geloofde ook nooit dat hij in Amerika was beland.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Gaat alles verder goed met je?quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Je weet dat Geert Wilders een hologram is? En Caroline van der Plas een actrice? Al duizend bronnen voor te vinden op X.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Hetzelfde blijven doen en verwachten dat de 1200 die zich afgelopen week hebben binnengedrongen om onderdak en eten te eisen is niet realistisch. 1 miljoen p.p. is gewoon een op feitelijke vaststelling gebaseerde berekening. Levenslange uitkering en toeslagen en je zit al in de buurt. Paar TBS-ers en langgestraften erbij en je bent er al.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Grappig verzonnen, maar natuurlijk niet eens in de buurt van realistisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |