Weet jij dat Mona Keijzer zich heeft aangesloten bij BBB?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom campagne voeren voor een partij waar je uit bent gewerkt?
Heb je wel gelezen waar je op reageert?quote:Op woensdag 20 september 2023 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet jij dat Mona Keijzer zich heeft aangesloten bij BBB?
Maar het is geen one-issue partij hoor.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo vermoeiend deze boerenlobby.
Dat zou echt bijzonder triest zijn, ik hoop dat dat een foutje was.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zei Dassen nou dat de 1e belastingschijf omhoog gaat?
Dat zou de zoveelste verhoging van het lagere belastingtarief zijn.
Vrees het niet aangezien Klaver het bevestigde.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou echt bijzonder triest zijn, ik hoop dat dat een foutje was.
De limiet neem ik aan. Dus dat je langer in de eerste schijf zit voor je naar de tweede gaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zei Dassen nou dat de 1e belastingschijf omhoog gaat?
Dat zou de zoveelste verhoging van het lagere belastingtarief zijn.
Nee het percentage. Dat is de afgelopen jaren al omhoog gegaan, maar zou nu dan weer opnieuw omhoog gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
De limiet neem ik aan. Dus dat je langer in de eerste schijf zit voor je naar de tweede gaat.
Keijzer werd uit het kabinet getrapt door Rutte omdat ze bedenkingen uitte bij het kabinetsbeleid. Op onrechtsstatelijke wijze zoals we van Rutte gewoon zijn, maar toch. Timmermans stapt zelf op en behoudt een heel erg groot wachtgeld om campagne te voeren voor een sociaaldemocratische partij. Dus misschien had jij beter je klep dichtgehouden.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:53 schreef Nielsch het volgende:
Mona Keijzer krijgt 38 maanden wachtgeld. In Nederland kun je slechts kiezen tussen totaal van wachtgeld afzien of alles ontvangen. Aangezien ik niet geloof dat Mona Keijzer van haar wachtgeld heeft afgezien, is zij op dit moment dus nog steeds campagne aan het voeren voor de BBB van haar wachtgeld. Misschien moet Carolien eens nadenken voordat ze haar domme scheur open trekt.
Zo irritant. Hoor je de buren al juichen bij een interruptie terwijl Ouwehand nog op de bank zit.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn om te weten dat de stream van de nos 3 minuten achter loopt op live.
Beide blijkbaar. Al is het percentage te verwaarlozen.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee het percentage. Dat is de afgelopen jaren al omhoog gegaan, maar zou nu dan weer opnieuw omhoog gaan.
1 2 3 4 | Tarief tot AOW leeftijd Schijf 2023 2024 1 36,93% tot ¤73.031 36,97% tot ¤ 75.624 2 49,50% vanaf ¤ 73.031 49,50% vanaf ¤ 75.624 |
Heb jij dat wel? Want Mona voert gewoon campagne terwijl ze wachtgeld ontvangt.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen waar je op reageert?
quote:Op woensdag 20 september 2023 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij dat wel? Want Mona voert gewoon campagne terwijl ze wachtgeld ontvangt.
De koning weet daar helemaal niks van. Dat is gewoon het zoveelste vrij simpele ziel die achter een hype aanholt.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef cloudje447 het volgende:
Ik hoop dat het stelsel veiliger en leuker wordt voor iedereen. Het is al heel wat dat mensen uit aruba het beter krijgen in Nederland. Krijgen wij het dan ook beter? Er is altijd nog veel leed en narigheid. Het kabinet is niet voor niks gevallen. Wil graag een andere premier en een nieuw stelsel. Vind het al heel wat dat de koning erkent dat er nog veel sprake is van discriminatie en racisme. Nederland lijkt voor de buitenstaander inderdaad op een mooi landje, maar in de kern zijn er altijd nog veel problemen.
Dit gaat om een wet die aan alleen dat gevoel een externe werking toekent. En dat heeft dan dus inderdaad consequenties voor mensen van het andere geslacht.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar maakt Baudet zich druk om. Alsof hij last heeft van mensen die zich vrouw of man of geen van beiden voelen.
Kennelijk ben je niet zo communicatief vaardig, jammer.quote:
Je hebt geen idee waar je het over hebt, lees voor de grap even het vorige topic terug.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk ben je niet zo communicatief vaardig, jammer.
Leuk voor je dat jij er niet zo last van hebt, maar er zijn ook mensen die niet 1 op 15 rijden omdat files en meer kilometers maken. Ik zit op pakweg de helft en ik gebruik de auto niet eens om naar werk te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat gejank om die accijnsverhoging echt zwaar overtrokken hoor.
Bij 1 op 15 en 15.000 km per jaar kost je dat ¤ 250 meer op jaarbasis. Dat is 2 tientjes per maand.
De arme(re) mensen hebben de minst zuinige oude auto's die ook meer reparaties nodig hebben. En meestal is die auto er omdat deze hard nodig is om binnen een acceptabele tijd op het werk te komen. Dus de kosten vd acciijnsverhoging komen nog bovenop de andere hogere kosten.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij 1 op 15 en 15.000 km per jaar kost je dat ¤ 250 meer op jaarbasis. Dat is 2 tientjes per maand.
1 op 15 is relatief onzuinig en 15000 km per jaar is bovengemiddeld, dus waarschijnlijk kost het je nog minder.
Het is het zoveelste tientje per maand extra. En dit is er ook nog een waar je echt helemaal niet onder uit kan komen als je niet in de grensstreek woont.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
1 op 15 is relatief onzuinig en 15000 km per jaar is bovengemiddeld, dus waarschijnlijk kost het je nog minder.
Gewoon stoppen met arm zijn en je gesubsidieerde tesla plaid gratis opladen.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De arme(re) mensen hebben de minst zuinige oude auto's die ook meer reparaties nodig hebben. En meestal is die auto er omdat deze hard nodig is om binnen een acceptabele tijd op het werk te komen. Dus de kosten vd acciijnsverhoging komen nog bovenop de andere hogere kosten.
Gewoon paupers verbieden.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met arm zijn en je gesubsidieerde tesla plaid gratis opladen.
quote:
Idd. Had er in begin nog wel vertrouwen in maar nu begint het vorm te krijgen en irritant te wordenquote:Op woensdag 20 september 2023 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo vermoeiend deze boerenlobby.
Woehahaaaaaquote:Op woensdag 20 september 2023 18:44 schreef Guanabana het volgende:
Sylvana. Echt jammer dat ze weggaat.
Kan prima, hij is toch alleen maar een printje van zijn standpunten aan het voorlezen.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:12 schreef XSbig het volgende:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Thierry al een paar glaasjes Bordeaux op heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |