quote:Feyenoord start de groepsfase van de UEFA Champions League met een thuisduel tegen Celtic, de kampioen van Schotland.
Feyenoord speelde in het seizoen 2017-2018 voor het laatst in de groepsfase van de Champions League. Dat werd geen succes: de Rotterdammers haalden drie punten en werden kansloos laatste in hun groep. Ze zullen dan ook hopen het deze jaargang beter te doen en de poule met Atlético Madrid, Lazio Roma en Celtic biedt kansen.
Feyenoord - Celtic
Dan moet de thuiswedstrijd tegen Celtic een goed resultaat opleveren, want op papier is dat de minst zware tegenstander. De ploeg uit Glasgow werd het afgelopen jaar voor de 53e keer kampioen van Schotland en heeft in het nieuwe seizoen al een voorsprong op de grote concurrent Rangers FC.
Voor de fans Feyenoord en Celtic is dinsdag een speciale ontmoeting: sinds de UEFA-cupfinale van 1970 zijn de supportersgroepen bevriend.
Wanneer is Feyenoord vs. Celtic op televisie te zien?
Feyenoord vs. Celtic is op dinsdag 19 september 2023 vanaf 21:00 uur te zien op tv-zenders RTL7 & Ziggo Voetbal
quote:Referee
Irfan Peljto BIH
Assistant referees
Senad Ibrisimbegovic BIH
Davor Beljo BIH
Video Assistant Referee
Ivan Bebek CRO
Assistant Video Assistant Referee
Alper Ulusoy TUR
Fourth official
Milo¨ Gigovic BIH
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM WACHT LEKKER OP DE 0-1
HAHAHAH
Bij de eerste CL wedstrijd in tijden van je clubje nog met anderen bezig zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM WACHT LEKKER OP DE 0-1
HAHAHAH
-.-quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef Coco het volgende:
Wie zei er ook alweer iets over Stengs?
Wat een disrespect.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de eerste CL wedstrijd in tijden van je clubje nog met anderen bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@KingRolandquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom zou je een Japanner van 1.50m in de muur zetten?
Wereldgoal op CL niveau.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit dan voor een lucky doelpunt?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
PEPPEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1967quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Schotland ooit wel eens goede teams afgevaardigd naar een Europees toernooi?
1983quote:
1970 haalden ze de finale.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Schotland ooit wel eens goede teams afgevaardigd naar een Europees toernooi?
Wanneer is voor vlak voor rust?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:51 schreef VacaLoca het volgende:
Een goal vóór vlak voor rust in Europa, das niet echt Nederlands.
Net voor ik naar bed ga.quote:
Rangers speelde niet zo lang geleden een europese finale natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moneyballgenot.
[ Bericht 43% gewijzigd door Coco op 19-09-2023 22:04:14 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Feyenoord publiek blijft Feyenoord publiek, zit wel een vrij aardig tempo'tje in die pot beetje rommelig daardoor af en toe. Zenuwen spelen ook mee. Celtic sterker dan verwacht. Feyenoord pakt het initiatief wat meer en Joe Hart is nog steeds een kutkeeper.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah de kinderen gaan haxball spelen.
Kunnen we het eindelijk echt over voetbal hebben
Nog steeds kibbig?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Dat was leuk
Ware het niet dat @:3rr0r er was
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord publiek blijft Feyenoord publiek, zit wel een vrij aardig tempo'tje in die pot beetje rommelig daardoor af en toe. Zenuwen spelen ook mee. Celtic sterker dan verwacht. Feyenoord pakt het initiatief wat meer en Joe Hart is nog steeds een kutkeeper.
Op naar de tweede helft.
Wat drink je erbij?quote:
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje chagrijnig inderdaad
Oh, en kibbig
Dat mag, emoties maken je mens.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje chagrijnig inderdaad
Oh, en kibbig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet met jou, maar bedankt voor het aanbod
Oke, ik vat deze opmerking niet persoonlijk op, omdat je chagrijnig bentquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet met jou, maar bedankt voor het aanbod
Wanneer doe jij weer eens mee met haxiball?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geert speelt trouwens ook weer als een beer.
Honderdmiljoenmiljard.
Hartman en Trauner _[yquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geert speelt trouwens ook weer als een beer.
Honderdmiljoenmiljard.
Morgen misschien, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer doe jij weer eens mee met haxiball?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CorrectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
Och arme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
Hier is een apart topic voor he, dat weet je toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hier is een apart topic voor he, dat weet je toch wel?
Maar ik zit, mobiel, in dit topicquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat de wedstrijd van feyenoord zo kut isquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Feyenoord laat super mooie dingen zien man.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat de wedstrijd van feyenoord zo kut is
Goede timingquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Paixao niet zo heel goed vandaag
Meestal schieten ze 'm er wel in vanaf 11 meter hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Feyenoord heb een penantie te nemen.
Dit is zo godvergeten belangrijk kind.
Goed gezienquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meestal schieten ze 'm er wel in vanaf 11 meter hoor.
Wacht jij nog op de 0-1?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oostblokkert roept dingen om het roepen, niet omdat er inhoud inzit
Ben je daar serieus nog steeds mee bezig?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht jij nog op de 0-1?
HAHAquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je daar serieus nog steeds mee bezig?
Wat een leeg leven
Ook te vroeg aan de pils in mijn geval.quote:
???????quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Als dit nog gelijk wordt, blazen we het maasgebouw op
Je zou hier bijna geld op inzetten.quote:
quote:
Bedankt, we nemen het meequote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef GGMM het volgende:
Duidelijk buitenspel
Kan je als Feyenoorder gaan lopen klagen, maar dat is nogal zinloos
Hoe wil je dat in de competitie doen danquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Nober het volgende:
Stelling: Spelers met een rode kaart zouden voor de return geschorst moeten zijn en niet voor de eerste volgende wedstrijd
@capuchon_jongenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Nober het volgende:
Stelling: Spelers met een rode kaart zouden voor de return geschorst moeten zijn en niet voor de eerste volgende wedstrijd
Niet uitvoerbaar omdat het ongelijkheid geeft als een rode kaart in de return gepakt wordt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Nober het volgende:
Okay Marco van Bastenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Nober het volgende:
Dan geldt het voor de eerste wedstrijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet uitvoerbaar omdat het ongelijkheid geeft als een rode kaart in de return gepakt wordt.
Administratieve rompslomp zeg. Werk je bij de overheid toevallig?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Nober het volgende:
Die is een kwartiertje geleden begonnen met kijken vanaf het beginquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wacht GGMM nog op de 0-1?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Als ze maar blijven scoren, mogen ze van mij in Iran nog 1000 vrouwen ophangen omdat ze geen hoofddoek dragen
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Administratieve rompslomp zeg. Werk je bij de overheid toevallig?
En als een speler bij Celtic - Feyenoord rood krijgt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Celtic - Feyenoord
2 spelers geschorst
Rechtvaardiger kunnen we het niet maken.
Dan wachten we gewoon tot de volgende keer dat Celtic tegen Feyenoord speeltquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En als een speler bij Celtic - Feyenoord rood krijgt?
Dan wel een schorsing bij de eerst volgende wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Feyenoord de beste club van Nederland op dit moment
Lijfstraffenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En daar gaat de theorie van Nober.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan is ie voor deze wedstrijd geschorstquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie met een pak bastognekoeken in zijn navel uit een vuilnisbak aan het posten is en geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wachten we gewoon tot de volgende keer dat Celtic tegen Feyenoord speelt
In het hoofd van Nober is het altijd Sesamstraat
Ik ben heel benieuwd naar dat lijstje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:41 schreef KingRoland het volgende:
ik vind feyenoord oke niet zo heel goed of bijzonder
staat niet op mijn lijstje 100 beste teams aller tijden
Dat was.mijn tekstquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ga je toch terug naar ONZ?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was.mijn tekst
Ik.voel me genegeerd
Daar denkt dombo anders over.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zijn wel blij dat je er bent kameraad
Ja daar word ik helaas niet genegeerdquote:
dus dit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Rotterdamse sfeer noemt dat
Ja dat zeggen die ambtenaren ook over de inkomensafhankelijke toeslagen. Ik ken jullie soort wel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Celtic - Feyenoord
2 spelers geschorst
Rechtvaardiger kunnen we het niet maken.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:45 schreef Nober het volgende:
CBS Sports herkende Boskamp en Blinker niet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent alleen maar aan het stoken.
Heel lekker zelfsquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo zit niet zo lekker in zijn vel vanavond
Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag ik ook lekker in jouw vel zitten?
Ik heb zelfs nog gezegd dat Wieffer goed speelde, niets helpt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo zit niet zo lekker in zijn vel vanavond
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
Geen 3-0 maken tegen negen man.![]()
Hef Feyenoord maar op.
Stringer Bellquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:45 schreef Nober het volgende:
CBS Sports herkende Boskamp en Blinker niet.
[ afbeelding ]
Laatste bezoek 4525 dagen, 12 uur geleden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Lazio nog 1-1, sorry @:oostblokker
Dus Feyenoord staat bovenaan
RIPquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Laatste bezoek 4525 dagen, 12 uur geleden.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Feyenoord de beste club van Nederland op dit moment
Kbent ook Rotterdammert hoor.quote:
Kun je ook niks aan doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Kbent ook Rotterdammert hoor.
Ik denk het niet ouwe reus. Maar bedankt dat je aan mij denkt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk doen @:scrummie en @:chevycaprice morgen ook mee met haxball
Dit had 5-0 moeten zijnquote:
Wat vond je van vanavond?quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het niet ouwe reus. Maar bedankt dat je aan mij denkt.
Ook matig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Matige pot van onze kant, terechte overwinning.
Jij?
1967 Celtic eerste Britse club die de EC-1 won.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Graag een stukje duiding @:tong80
Mijn voorspellingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |