Die zit er als een robot bij en zegt alleen open deuren.quote:Op maandag 18 september 2023 14:45 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Nog saaier dan saai in deze hectische tijden. Affelaij als de gruwelbot,
PSV afval.quote:Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zit er als een robot bij en zegt alleen open deuren.
Nietszeggend.
Zou kunnen, de Papendrechtse Voetbal Verenigingquote:Op maandag 18 september 2023 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
van der Meijden denkt dat de PVV een voetbalclub is.
Vier andere mongolen*quote:Op zondag 24 september 2023 22:46 schreef RipCity het volgende:
Je kan er net zo goed 4
Mongolen neerzetten. Zelfde soort uitspraken.
Rest van de wedstrijd via haxball uitspelen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Meest eerlijke optie is om de Ajacieden verplicht extra vermoeid te laten beginnen aan die laatste 30 minuten
Tijdens de NOS voetbalpodcast noemen ze 'm altijd Stekel. Ik krijg daar jeuk van, midden op mijn bovenrug.quote:Op zondag 24 september 2023 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeroen Stekelenburg weer lachwekkend
Toen dacht ik ook: nu wordt het leuk.quote:Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Beste opmerking van Pi-Airr de hetze van de Telegraf aan het adres van Mislintat.
Zit-ie in zak en as? Verder tekenend dat zelfs op deze dag het topic doot is.quote:Op zondag 24 september 2023 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Van Gaal begint steeds meer op Willem Nijholt te lijken.
Kijk uit met wat je zegt Tong.quote:Op maandag 25 september 2023 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit-ie in zak en as? Verder tekenend dat zelfs op deze dag het topic doot is.
Nepo baby.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom mag Stekelenaids toch steeds weer aanschuiven.
Alleen Afellay.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt FC Volendam weg.
Iedereen is weer lyrisch.
Dus jij wil Arno?quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom mag Stekelenaids toch steeds weer aanschuiven.
Doe eens een smakelijkere uiquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeroen denkt dat Sevilla hetzelfde niveau heeft als Arsenal
Genot
Je zag dat hij dacht dat hij dat woord niet kon gebruiken, maar hij kon niks anders bedenken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:38 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Jeroentje 'Clusterfak', niveautje wel past prima bij TT
Ik ga aangifte doen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben ze een HihaHalilovic blokje.
Ik stop met belastingen betalen.
Omdat ze spelers hebben die er geen reet van kunnen, dat bespreken ze wekelijksquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:41 schreef JaapKroket het volgende:
Appelvlaai vindt ajax los zand. Vraag dan door Sjoerd! Waarom is t los zand mijn hemel wat is die gast slecht.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Edwin de stevige algemeen directeur
HAHAHAHAHAAH
Dit dus.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:
"WE HEBBEN MET MISLINTAT GESPROKEN!!"
"Ja hij wilde eigenlijk nergens op reageren gr gr."
Het is weer gruwelijk. Wat een cliché mannetje.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Appelvlaai is wel weer lekker op dreef met zijn oneliners zeg
quote:Sjoerd van Ramshorst praat samen met Pierre van Hooijdonk,Leonne Stentler,Arno Vermeulen en Ibrahim Afellay
Dit is de eerste uitzending na afloop van de wedstrijd, de eerstvolgende is pas op de maandag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:26 schreef RipCity het volgende:
Die samenvattingen van Engelse potjes snap ik echt totaal niet. Doe dat in het sportjournaal of ergens anders. Het is een talkshow en moeten we kijken naar random potje van viaplay.
Idd. Toch blijf ik kijken. Rondo, waar niemand naar kijkt, is 100 keer leuker.quote:
Weer een goedkoop schot voor open doel. Zoals je in het Ajax-topic ook te veel onzin post om serieus op te reageren. Voel me wel vereerd, dat je naast Ajax mij als doelwit hebt. Ik verheug me nu al op FOK!en in 2025. Dat ik je weer een paar jaar alle pisbakken van FOK! kan laten zien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:05 schreef Caland het volgende:
Herman kijkt naar een kutprogramma voor boomers en gaat vervolgens zeiken op het feit dat het een kutprogramma voor boomers is.
Leuke rubriek.
Hij is keeperstrainerquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:34 schreef Adrie072 het volgende:
Wtf, fout keeper en de verdediger dan, die gaat vrijuit?
Loewiequote:Op zondag 15 oktober 2023 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat iemand Frans Hoek serieus neemt..
quote:
10 dagen quarantaine ...quote:
Noord-Holland aids.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Hennie , Een Gerard , Een Fransie
quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Hoeren gehoest. Zet maar op stil die vent.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:24 schreef RipCity het volgende:
Wie gaat daar op zondagavond om 11 uur zitten voor 40minuten als publiek zijnde? Snap ook niet dat het programma zo kort is. Ze moeten elk gesprek zowat afkappen of er komt weer n rubriekje of samenvattinkje. Maak dit programma 80 minuten ofzo. Dan kan t werken met publiek. Nu moeten ze waarsch. Studentenhuizen inhuren en wat vrouwen en donkere
Mensen voor de woke-nos-factor.
Veel plezier. We zien je wel op tv lachen om de hilarische grappen van Rafael.quote:
Het gaat me om je laatste opmerking idioot. Maar niet verrassend verder.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Veel plezier. We zien je wel op tv lachen om de hilarische grappen van Rafael.
Denken dat dit om 11 uur live isquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:24 schreef RipCity het volgende:
Wie gaat daar op zondagavond om 11 uur zitten voor 40minuten als publiek zijnde? Snap ook niet dat het programma zo kort is. Ze moeten elk gesprek zowat afkappen of er komt weer n rubriekje of samenvattinkje. Maak dit programma 80 minuten ofzo. Dan kan t werken met publiek. Nu moeten ze waarsch. Studentenhuizen inhuren en wat vrouwen en donkere
Mensen voor de woke-nos-factor.
Wordt doorgaans al op vrijdagmiddag opgenomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Denken dat dit om 11 uur live is
Nou doe maar niet. Als ze maar geen supporters gaan uitnodigen net zoals bij dat live programma met publiek bij ESPN op zaterdagavond en een oud voetballer op een drumstel...quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:40 schreef hhh38 het volgende:
Het duurt een uur toch? Maar eens dat het waarschijnlijk lastig gaat worden om mensen zondag laat naar de studio te krijgen voor een uurtje gepraat over voetbal. Maar misschien komt er INTERACTIE
Tot VTBL!quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou doe maar niet. Als ze maar geen supporters gaan uitnodigen net zoals bij dat live programma met publiek bij ESPN op zaterdagavond en een oud voetballer op een drumstel...
quote:Presentator Sjoerd van Ramshorst praat samen met Pierre van Hooijdonk,Ibrahim Afellay,Rafael van der Vaart en Jeroen Stekelenburg over de voetbalweek.
Heb je daar bewijs voorquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Pierre is geen fan van Steijn volgens mij.
M'n haat tegen van Hooijdonk groeit met de week. Net gekeken, wat een zak stront.quote:
Ongelooflijk dat je zo op tv mag eigenlijk ...quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Rafael heeft weer pilletjes geslikt.
Samen met zijn maatje Wesley bij Veronica zitten met Andy. Lekker lachen om poep en pies grappenquote:Op maandag 30 oktober 2023 07:29 schreef Fretwork het volgende:
Van der Vaart is simpelweg te dom en te Tokkie voor zo'n programma. Voegt niks objectiefs toe, snel afscheid van nemen.
Publiek en nu ook nog Michel uitnodigen, VI nadoen genotquote:Op zondag 5 november 2023 12:51 schreef Zipportal het volgende:
Sjoerd van Ramshorst bespreekt met Arno Vermeulen, Michel van Egmond, Pierre van Hooijdonk de voetbalweek.
Alles voor het nieuwe boekje.quote:Op zondag 5 november 2023 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Publiek en nu ook nog Michel uitnodigen, VI nadoen genot
Goeie blik ook in de totale leegte als de Witte Chinees begint over Saudi-Arabiëquote:
dus dit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:01 schreef RipCity het volgende:
Raar dat Pierre zo bewust daar met die sponsor in beeld mag zitten.
Valt op hequote:
bedankt kale kokkiequote:Op maandag 6 november 2023 00:38 schreef freaky40 het volgende:
Nee, publiek voegt echt niets toe. Die aangapende schapen op de achtergond die 1x met een spelletje mee mogen doen, en dan is degene die het antwoord moet geven ook nog eens niet te verstaan...Stop maar met dit experiment. Het wil allemaal te veel lijken op al die andere talkshows met publiek en een Sjoerd van Ramshorst met zijn Wilfred Genee adoratie die hem probeert te immiteren, nee geen succes. Helaas moet daar dan ook een van Egmond bij zijn, ik vond dat een beetje opportuun want hij werd daar duidelijk in de maling genomen tegenover publiek. Ben benieuwd of hij ook uitgenodigd zou zijn zonder publiek.
Dacht op het einde inderdaad: ooh ja, er zit publiek tegenwoordig.quote:Op maandag 13 november 2023 00:29 schreef RipCity het volgende:
wat bezielt die mensen toch om hiervoor helemaal naar Hilversum te rijden
quote:Op zondag 19 november 2023 22:51 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand dat gifje na de verloren bekerfinale nog?
Bedoel een andere, dat ie op het veld zit met een treurnisact vlak voor de cameraquote:
quote:Op zondag 19 november 2023 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Bedoel een andere, dat ie op het veld zit met een treurnisact vlak voor de camera
quote:Op zondag 19 november 2023 22:51 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand dat gifje na de verloren bekerfinale nog?
quote:
Dit is niet leuk.quote:
Parkietje de nek omdraaien dan maar.quote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn hoofd hangt wel chronisch scheef, zo praat hij er ook bij. Kijkt niet fijn.
[ afbeelding ]
Op het hakblok.quote:Op zondag 10 december 2023 22:27 schreef Halcon het volgende:
Sherida laat uwen pener zien @:Zipportal
Want wij vormen samen met België een team op de Olympische Spelen?quote:Op zondag 10 december 2023 22:29 schreef The_Undertone het volgende:
Schotten en Engelsen spannen zogezegd samen, maar Belgen en Nederlanders totaal niet
Blijft een held. Maar 21 interlands. Tegenwoordig zou ie er 100 halen.quote:Op maandag 11 december 2023 13:39 schreef Nober het volgende:
Schande dat Kees Kist niet aan tafel zit.
quote:Presentator Sjoerd van Ramshorst praat samen met Pierre van Hooijdonk,Ibrahim Afellay,Arno Vermeulen en Bart Frouws (VI) over de voetbalweek.Ook met een samenvatting van AZ-PSV.
https://alaphilippe.mediu(...)ouws-vi-22308c034940quote:
Bedankt. Van der Vaart op z'n praatstoel ?quote:
Waar ging het over ? Altijd mooie items.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
Wtf zeg. Aan het eind van Studio Voetbal. Dat laatste fluitsignaal van Frank Heinen was wel een heftig verhaal.
Over Ebiede. Oud speler van Heereveen, in de tijd van Ruud v Nistelrooy, en Foppe. Overleden op 46 jarige leeftijd (oid)quote:Op maandag 15 januari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ging het over ? Altijd mooie items.
Naam zegt me vaag iets. Vandaag ook Australische voetballer van die leeftijd overleden. Ex-Feijenoord.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Over Ebiede. Oud speler van Heereveen, in de tijd van Ruud v Nistelrooy, en Foppe. Overleden op 46 jarige leeftijd (oid)
Ja, ik zag het. Al herinner ik mij geen officiële wedstrijd van hem in Feyenoord shirt. Ik kan mij wel herinneren dat hij bij RBC een enkel duel afwerkte.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naam zegt me vaag iets. Vandaag ook Australische voetballer van die leeftijd overleden. Ex-Feijenoord.
De hetze richting Steijn is inderdaad lachwekkend. Ik zie hem graag bij Heerenveenquote:Op maandag 22 januari 2024 09:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Leuk, die statistieken Steijn vs Van t Schip en steeds roepen dat Steijn laatste stond. Steijn stond alleen maar laatste omdat hij twee wedstrijden minder had gespeeld (RKC met nog 5 minuten te spelen en een 2-3 voorsprong en Volendam-thuis). Met die 6 punten erbij stond Steijn geen laatste, maar 7e.
Daarbij komt dat Steijn in die 8 wedstrijden die wel mee telden al PSV, Feyenoord, AZ en Twente en het voor Ajax traditioneel lastige Utrecht-uit had gehad. Van t Schip heeft gehad:
Thuis: Volendam, Vitesse, RKC, Heerenveen, PEC Zwolle.
Uit: NEC, Go Ahead, Almere en 5 minuten RKC.
Ja, dan schiet Brobby best wat vaker op goal. Tjongejonge, is er dan niemand aan tafel die dat even kan inbrengen?
En daarnaast lekker scoren over het uitpubliek. ‘Het kan niet meer’. Wat kan dan precies niet meer? Bekertjes die gegooid worden? Wat rookbommen? Wanneer gaat eens iemand zeggen dat het eigenlijk allemaal wel meevalt en er helemaal niet zo’n hoge kosten aan verbonden zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Foei Israel , Pierre die Ugalde beschuldigt van hetgeen wat die altijd deed als speler en een presentator die vraagt aan Kramer of het beter gaat met zijn dikke knie terwijl die 5 sec ervoor heeft gezegd dat die knie steeds dikker wordt en het dus helemaal niet goed gaat.
Gehandicaptenbijeenkomst .
Was het enige onderdeeltje in die discussie waar Ibi gelijk in had. Het overige stuk (dat voetballers massaal hun zakken vullen in dubieuze landen en volgens Ibi daar geen enkele verantwoordelijkheid in dragen) probeer ik maar weer te vergeten.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:45 schreef -XOR- het volgende:
Zou Ibi voor Palestina zijn?
Kramerinho lichtpuntje in de duisternis.
Voegt niks toe. Zogenaamd zichzelf en excentriek. Gewoon een dooie, domme nikser.quote:
Precies. Wat een dom gezwets. "Vroeger" was het tig keer zo erg. Hoef geen voorbeelden te noemen. Wat een onwetendheid. En niemand die er tegenin gaat. Toch nog twee grote incidenten. Staaf bij Ajax kostte een jaar Europees en bommetje in 88 bijna het EK.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En daarnaast lekker scoren over het uitpubliek. ‘Het kan niet meer’. Wat kan dan precies niet meer? Bekertjes die gegooid worden? Wat rookbommen? Wanneer gaat eens iemand zeggen dat het eigenlijk allemaal wel meevalt en er helemaal niet zo’n hoge kosten aan verbonden zijn.
De bal is al vergeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:46 schreef tong80 het volgende:
En ik herkende het doelpunt van Bergkamp tegen Vitesse.
quote:Presentator Sjoerd van Ramshort blikt met Theo Janssen,Ibrahim Afellay,Bart Frouws en Arno Vermeulen terug op de voetbalweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |