Die zit er als een robot bij en zegt alleen open deuren.quote:Op maandag 18 september 2023 14:45 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Nog saaier dan saai in deze hectische tijden. Affelaij als de gruwelbot,
PSV afval.quote:Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zit er als een robot bij en zegt alleen open deuren.
Nietszeggend.
Zou kunnen, de Papendrechtse Voetbal Verenigingquote:Op maandag 18 september 2023 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
van der Meijden denkt dat de PVV een voetbalclub is.
Vier andere mongolen*quote:Op zondag 24 september 2023 22:46 schreef RipCity het volgende:
Je kan er net zo goed 4
Mongolen neerzetten. Zelfde soort uitspraken.
Rest van de wedstrijd via haxball uitspelen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Meest eerlijke optie is om de Ajacieden verplicht extra vermoeid te laten beginnen aan die laatste 30 minuten
Tijdens de NOS voetbalpodcast noemen ze 'm altijd Stekel. Ik krijg daar jeuk van, midden op mijn bovenrug.quote:Op zondag 24 september 2023 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeroen Stekelenburg weer lachwekkend
Toen dacht ik ook: nu wordt het leuk.quote:Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Beste opmerking van Pi-Airr de hetze van de Telegraf aan het adres van Mislintat.
Zit-ie in zak en as? Verder tekenend dat zelfs op deze dag het topic doot is.quote:Op zondag 24 september 2023 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Van Gaal begint steeds meer op Willem Nijholt te lijken.
Kijk uit met wat je zegt Tong.quote:Op maandag 25 september 2023 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit-ie in zak en as? Verder tekenend dat zelfs op deze dag het topic doot is.
Nepo baby.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom mag Stekelenaids toch steeds weer aanschuiven.
Alleen Afellay.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt FC Volendam weg.
Iedereen is weer lyrisch.
Dus jij wil Arno?quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom mag Stekelenaids toch steeds weer aanschuiven.
Doe eens een smakelijkere uiquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeroen denkt dat Sevilla hetzelfde niveau heeft als Arsenal
Genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |