Ja!quote:Op zondag 17 september 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie het verhaal over mijn HOERENbiljetje lezen?
En wie was Edgar uiteindelijk? In opdracht waarvan is zo'n biljet gemaakt?quote:Op zondag 17 september 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Valt best mee hoor, safe for work: https://www.papermoneyfor(...)38822?pid=1335952503
Edgar was een kapitein in het confederate leger. Een van de vrij weinigen die dit soort biljetten de kracht van wettig betaalmiddel gegeven hebben. En iemand die relatief weinig biljetten die kracht gegeven heeft. Dus ja, schaars. Gewild. En geauthenticeerd door PMG, en gewaardeerd op 45 Choice XF. Ik denk dat ik er niet lang mee hoef te leuren als ik er 600 dollar voor vraag.quote:Op zondag 17 september 2023 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wie was Edgar uiteindelijk? In opdracht waarvan is zo'n biljet gemaakt?
is anno 2023 nog steeds zo he. Ik zeg nu dat het makkelijk 600 waard is. Maar ja waar dat op gebaseerd is weet ook niemandquote:Op zondag 17 september 2023 20:32 schreef derLudolf het volgende:
Nice.
Best bijzonder dat iemand uit het leger gewoon kan beslissen. Hier stukkie papier, is $10 waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zeker, maar dat biljet was toen een wettig betaalmiddel en dat is het nu niet. D'r kan nu niet zomaar even iets schetsen en zeggen dit is ¤300 waard en je kunt er mee betalen bij een willekeurige winkelquote:Op zondag 17 september 2023 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is anno 2023 nog steeds zo he. Ik zeg nu dat het makkelijk 600 waard is. Maar ja waar dat op gebaseerd is weet ook niemandis zo relatief allemaal
Nee klopt. Maar de upside daarvan is dan weer dat we nu geen burgeroorlog hebben. Ook best fijn en zoquote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker, maar dat biljet was toen een wettig betaalmiddel en dat is het nu niet. D'r kan nu niet zomaar even iets schetsen en zeggen dit is ¤300 waard en je kunt er mee betalen bij een willekeurige winkel
Yes, net een half uurtjequote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi al terug van het festival?
Wat levert zo'n festivaldag jullie nou op?quote:Op zondag 17 september 2023 20:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes, net een half uurtje
Nu lekker in een warm bad.
Helaas was het niet zo druk vandaagdan duurt zo'n dag best lang.
Per flesje komen we meestal op de prijs uit die we ook voor de horeca rekening. Dus zo'n 20/30 cent boven op wat het ons per flesje kost. Alleen kosten festivals dus veel meer tijd dan leveren aan de horeca.quote:Op zondag 17 september 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat levert zo'n festivaldag jullie nou op?
Hoef geen bedragen in euro's te horen of zo, maar aangezien jullie er volgens mij best veel tijd instoppen, ben ik gewoon nieuwsgierig wat je rendement is.
Bij de whisky festivals waar ik sta, is het namelijk ook lastig om het nut van veel whisky’s schenken, in de hoop dat men later een fles er van koopt, inzichtelijk te krijgen.
Als je geen antwoord wilt geven, dan is dat uiteraard ook prima…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Per flesje komen we meestal op de prijs uit die we ook voor de horeca rekening. Dus zo'n 20/30 cent boven op wat het ons per flesje kost. Alleen kosten festivals dus veel meer tijd dan leveren aan de horeca.
Maar er zijn vaak ook stakosten of kosten voor de huur van een koelkast en als het dan zo rustig is als vandaag kom je nog een stuk lager uit.
Je moet het echt als een stukje promotie zien. En vandaag zat er wel echt een serieus lekker maaltijd bij
Dat soort maaltijden voor standhouders ken ik, vaak is dat prima geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Investeren in de toekomst is ook goed, de kost gaat voor de baat uit.
Hopelijk levert de promotie genoeg bestellingen op. Aan jullie passie ligt het niet…
Het helpt dat we er niet van hoeven te levenquote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort maaltijden voor standhouders ken ik, vaak is dat prima geregeld.
Investeren in de toekomst is ook goed, de kost gaat voor de baat uit.
Hopelijk levert de promotie genoeg bestellingen op. Aan jullie passie ligt het niet…
Inmiddels heb ik ook nog genoteerd:quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is nogal een lijst, vandaar ook de ordening ipv gewoon maar ergens beginnen. Onderstaande lijst is niet op volgorde trouwens:
- Stofzuigen
- Foto's uitzoeken voor een cadeau voor oma
- Badkamer en wc poetsen
- Yogamat schoonmaken
- Bed verschonen, beddengoed wassen
- Dekbedhoezen repareren (naaimachine)
- Plakplinten afmaken
- Gordijnen opnieuw zomen
- Posters ophangen
- Zonnebril schroefjes van de pootjes aandraaien
- Glasbak
- Verjaardagskalender invullen
- Computer backuppen, OS upgrade
- Actiepunten voor vrijwilligerswerk
- Ramen wassen
- Decathlon boodschapjes
- Afstoffen
- Geld spreadsheet
- Stadsfiets naar pa brengen voor reparatie + omruilen voor functionerende fiets
- Met B bellen
Ik vind het wel leuk voor jou, maar heb er net zo weinig mee als postzegels sparen. Al kan ik me wel voorstellen dat het je op een gegeven moment “grijpt”quote:Op zondag 17 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het echt bijzonder hoeveel belangstelling jullie voor mijn hobby opbrengen(ja okee money
)
Want ik weet ook wel dat er echt niet veel mensen zijn dit dit leuk vinden
oh an moet je wel heel graag willenquote:Op zondag 17 september 2023 21:32 schreef sigme het volgende:
Wij gingen toch fietsen, ondanks het regenachtige weer. Op de heenweg wel gestopt om regenbroeken aan te trekken. Heen & weer was ruim 35km, voor mij op een geleend kindermountainbike'je met achteruittraprem
En de route was nog steeds prachtig.
Eten en gezelschap en sfeer en bediening en het pand was zoals altijd/zoals verwacht: erg goed en leuk en gezellig.
Een wijnarrangement bij het eten was ook wel eens leuk voor de verandering, meestal komen we met de auto en dan hebben we dat helemaal niet natuurlijk.
't Zijn toch mooie plaatjes, die billetjes van jou? En dan plaatjes met jouw praatjes: net zo leuk als catastrofale familiebijeenkomsten en uitputtende bbq's etc etc.quote:Op zondag 17 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het echt bijzonder hoeveel belangstelling jullie voor mijn hobby opbrengen(ja okee money
)
MINSTENS zo leukquote:Op zondag 17 september 2023 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
't Zijn toch mooie plaatjes, die billetjes van jou? En dan plaatjes met jouw praatjes: net zo leuk als catastrofale familiebijeenkomsten en uitputtende bbq's etc etc.
Doe je ding! Ik help je waar noodzakelijk, dat weet jequote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MINSTENS zo leuk![]()
![]()
komende week even oorlog trappen over wat Noorse biljetjes @:fogel
quote:Op zondag 17 september 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik vind het gewoon LEUK om er als hobby mee bezig te zijn. En dan win ik dus altijdIk ben blij dat ik voor vier biljetten vaak niet meer dan 40 euro betaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisterenquote:Op zondag 17 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
)
eeerst even dit regelen, dan kom ik terugquote:Op zondag 17 september 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisterenEn je steekt er meestal nog iets van op ook, van een wereld waar je zelf niets van kent/weet
Ik ookquote:Op zondag 17 september 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisterenEn je steekt er meestal nog iets van op ook, van een wereld waar je zelf niets van kent/weet
quote:Op zondag 17 september 2023 21:22 schreef Tele6 het volgende:
De stand van zaken:
[..]
Inmiddels heb ik ook nog genoteerd:
- Bovenop keukenkastjes soppen
- Achterlamp nieuwe stadsfiets fixen
- Theepot schoonmaken
Heb ik ook jaren gehad.quote:Op zondag 17 september 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Dat is een welbestede dag.
Bovenop de keukenkastjes kun je kranten neerleggen. Hoef je niet de vettigheid te soppen en alleen de kranten te vervangen.
# praktische tip i.p.v. klaagpost.
Ik bewaar spullen bovenop de keukenkastjes (zoals m'n voorraad sojamelk, een grote wokpan en een saladeschaal en m'n ovenwanten - ik ben lang dus ik kan er makkelijk bij) dus dat combineert niet echt met kranten. Anders handige tip idd!quote:Op zondag 17 september 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Dat is een welbestede dag.
Bovenop de keukenkastjes kun je kranten neerleggen. Hoef je niet de vettigheid te soppen en alleen de kranten te vervangen.
# praktische tip i.p.v. klaagpost.
Ik heb m'n oude stervende stadsfiets omgeruild voor een fiets die al van mij was maar nog bij m'n ouders stond. Die vond ik al die tijd te mooi voor in de stad, dus heb ik sinds 2014 hier op een barrel gereden, maar nu was ik klaar met mezelf kwellen - en in vergelijking met al die e-bikes is de fiets helemaal niet zo mooi.quote:Op zondag 17 september 2023 22:13 schreef Morgane89 het volgende:
Oh dat is handig! Daar zou ik hier een keukentrapje met 2 tredes voor nodig hebben.
Wat voor fiets heb je gekocht?
Dit is toch hetzelfde instrument als wat gebruikt wordt bij o.a. het intro van 'Copacabana' van Barry Manilow? Of zijn dat grotere koebellen?quote:Op zondag 17 september 2023 22:07 schreef Morgane89 het volgende:
Dan ga ik ook even jompelen om mijn hobbyvanaf morgen bij mijn sambaband weer een ander instrument spelen, een drietonige koebel. Heb ik al eens eerder gespeeld, maar dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ben benieuwd wat ik er nog van bak, maar ik weet nog wel wat ritmes uit m'n hoofd van toen. Ik denk dat dit al het vijfde instrument is dat ik nu (weer) ga spelen bij de band. Zo leuk om steeds weer nieuwe partijen en technieken te leren. Zo verveel ik me nog steeds niet na 15 jaar samba.
[ afbeelding ]
Dat had ik ook eerstquote:Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een grappig ding @:morgane89
Bij het lezen legde ik de klemtoon verkeerd dus ???
Oh wat leuk! Ik ga morgen zoeken op hoe dat klinktquote:Op zondag 17 september 2023 22:07 schreef Morgane89 het volgende:
Dan ga ik ook even jompelen om mijn hobbyvanaf morgen bij mijn sambaband weer een ander instrument spelen, een drietonige koebel. Heb ik al eens eerder gespeeld, maar dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ben benieuwd wat ik er nog van bak, maar ik weet nog wel wat ritmes uit m'n hoofd van toen. Ik denk dat dit al het vijfde instrument is dat ik nu (weer) ga spelen bij de band. Zo leuk om steeds weer nieuwe partijen en technieken te leren. Zo verveel ik me nog steeds niet na 15 jaar samba.
[ afbeelding ]
Hahaha dat klinkt inderdaad als een zielig vogeltje op wielenquote:Op zondag 17 september 2023 22:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb m'n oude stervende stadsfiets omgeruild voor een fiets die al van mij was maar nog bij m'n ouders stond. Die vond ik al die tijd te mooi voor in de stad, dus heb ik sinds 2014 hier op een barrel gereden, maar nu was ik klaar met mezelf kwellen - en in vergelijking met al die e-bikes is de fiets helemaal niet zo mooi.
Dus nu rijd ik op een rode Montego stadsfiets met 3 versnellingen die het daadwerkelijk doen - fijn joh.
Ik heb de rode fiets destijds 2,5 jaar gebruikt en sinds 2014 is het m'n vaders reservefiets geweest. Ik moet 'm wel over een tijdje voor een beurt doen denk ik, de achterband is nogal versleten. Maar alles doet het verder perfect(het achterlicht inmiddels ook dus)
En m'n pa verveelt zich de laatste tijd nogal, dus die wilde de stervende stadsfiets gaan proberen op te lappen. Misschien dat er nog wat af te stellen is aan de stervende versnellingsnaaf, of dat hij de slag uit het wiel kan halen, de stervende lagers kan voorzien van nieuwe balletjes of de blokkerende remmen wat liefde kan geven. Ik acht de kans klein
De klemtoon in koebel?quote:Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Jup. Als je over het hoofd ziet dat het koe-bel is en het uitspreekt zoals je koepel uit zou spreken maar dan met een bquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde instrument als wat gebruikt wordt bij o.a. het intro van 'Copacabana' van Barry Manilow? Of zijn dat grotere koebellen?
Zocht een tijdje terug een dergelijk 'koebel' ritme voor een remix van een andere track en heb dat er voor gebruikt, nadat ik de drums verwijderd heb.
En ja, dat mixen/remixen van bestaande muziek is één van mijn hobby's…
Ja, die! Dat is ook 1 van de bekendste ritmes in samba.quote:Op zondag 17 september 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde instrument als wat gebruikt wordt bij o.a. het intro van 'Copacabana' van Barry Manilow? Of zijn dat grotere koebellen?
Zocht een tijdje terug een dergelijk 'koebel' ritme voor een remix van een andere track en heb dat er voor gebruikt, nadat ik de drums verwijderd heb.
En ja, dat mixen/remixen van bestaande muziek is één van mijn hobby's…
Ken je een bekende song waarin alle 3 die koebellen zitten?quote:Op zondag 17 september 2023 22:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, die! Dat is ook 1 van de bekendste ritmes in samba.
Nee helaas, de drietoon komt erg weinig voor.quote:Op zondag 17 september 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je een bekende song waarin alle 3 die koebellen zitten?
In 'Copacabana' zitten er volgens mij maar 2…
Ik kon ook niks bedenken, hoewel ik even dacht dat er in 'Carnaval de Paris' van Dario G de 3 verschillende tonen te horen waren. Niet dus…quote:Op zondag 17 september 2023 22:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee helaas, de drietoon komt erg weinig voor.
Ja dat had ik ook!quote:Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, dat is nogal pijnlijk toch? Afgezien van hoe ernstig etc., want met organen klinkt het altijd eng en iets dat je niet wilt hebben. Inmiddels weer thuis?quote:Op zondag 17 september 2023 22:44 schreef Troel het volgende:
Der ludolf: nierbekkenontsteking
Verder: ik vind het lief dat je je zorgen maakt. Iedereen zou zo iemand moeten hebben.
Rondje van de zaakquote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Sterkte!quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Ik zou terug in bed kruipen met dat vooruitzichtquote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Nee, en door een vergeten pijnstiller vannacht merk ik pas echt goed wat de pijnstillers doen.quote:Op maandag 18 september 2023 07:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ai, dat is nogal pijnlijk toch? Afgezien van hoe ernstig etc., want met organen klinkt het altijd eng en iets dat je niet wilt hebben. Inmiddels weer thuis?
Zorgen maken alleen is een persoon niet veel mee geholpen natuurlijk. Heb nogal beroerd geslapen vannacht
Sterkte!quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Wat is de status van die sollicitatie op die betaalde functie eigenlijk?quote:Op maandag 18 september 2023 08:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wauw, wat een programma @:madmaster Sterkte vandaag
Ik zie niets raars in het advies @:barreltje Hier komen nogal wat kattenbezitters over de vloer dus regelmatig vaccineren
Mooi weer @:sigme envoor leven van @:lonaa
Nu even eten en naar vwn. Het zal in ieder geval niet zo warm zijn
Nog niets gehoord. Maar degene die het vroeg heb ik daarna ook niet meer gezien, waarschijnlijk morgenmiddag pas.quote:Op maandag 18 september 2023 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is de status van die sollicitatie op die betaalde functie eigenlijk?
Dat is al enige tijd ook de boodschap in wat ik stuurde. "Okay, we zullen elkaar vast niet zien, maar goh, vertel toch wat er aan de hand is" en dat ik het me best wat doet.quote:Op maandag 18 september 2023 08:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik begrijp je zorgen wel @:derLudolf .
Als iemand hier lang weg blijft worden er al zorgen uitgesproken door ook vaak relatief onbekenden (en geeft regelmatig iemand die diegene beter kent een verklaring), laat staan dus als je zoveel met iemand hebt opgetrokken.
En laten we wel wezen, als er echt iets aan de hand is waardoor ze afgezonderd wordt door een ander, dan heeft meningen achteraf het hoogste woord wanneer er wat is gebeurd.
Zolang je informeert naar haar gezondheid/welbevinden en niet gaat smeken om een date, vind ik er niet zoveel stalkerig aan.
Als ze geen contact meer wil vanuit haar eigen beslissing, dan is dat netjes om te melden. Ghosten is onfatsoenlijk en werkt dan mogelijk onnodige zorgen in de hand.
Mogguh trouwens!
Ik zag kittens!
Wat vind je een raar advies @:Barreltje ?
Verder niet terug gelezen. Druk op het werk, druk weekend gehad, nu eens uit bed en aan de klus. Er moet een ventilatiesysteem worden aangelegd deze week, en isolatie van de zolder worden aangebracht, en een vloertje worden gelegd…
Ah, ok, ik duim low key een beetje verder voor je. Klinkt perfect!quote:Op maandag 18 september 2023 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog niets gehoord. Maar degene die het vroeg heb ik daarna ook niet meer gezien, waarschijnlijk morgenmiddag pas.
Klinkt leukquote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Poezen die op dieet zijn, zijn echt het liefst.quote:Op maandag 18 september 2023 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
poezon
Mijnes is zo leuk, op dieet
Een Amsterdamse koebelquote:
ja dat lost niet echt wat op denk ikquote:Op maandag 18 september 2023 08:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou terug in bed kruipen met dat vooruitzicht
Nee, we wachten met smart op de arts in de hoop dat die iets meer weet te vertellen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
Beterschap nog maar dan @:Troel enig idee hoe lang je nog moet blijven? En ja pijnstilling kan heel doen, zie ik goed bij m'n moeder.
Nu al zin inquote:Op maandag 18 september 2023 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen lieverds. Wel leven nog. We wilden veel leren van deze vakantie en dat is precies wat we aan het doen zijn![]()
We hebben ok geslapen. Beetje warm zo samen op 1.40. Vannacht moeten er nog meer ramen open.
Later meer verslag van ons slapstick-avontuur.
Brak boks!quote:
Ik weet precies niets van katten, maar wat zou je bij een virus kunnen doen dan? (Behalve goed in de gaten houden bij zorgen naar de dierenarts)? Symptoombestrijding als stomen en neusdruppels (lijkt me hilarisch bij een katquote:Op maandag 18 september 2023 08:45 schreef Barreltje het volgende:
@:candaasje en @:kaatje1
Het advies is vaccineren.. prima, gaan we ook doen!
Maar als ze al niesziekte hebben dan is het advies om niks te doenBegrijp ik dat goed ?
Filmpje
Allemaal in hetzelfde huis?quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Dat is een opluchting! Nóg een week?!quote:Op maandag 18 september 2023 11:14 schreef Troel het volgende:
Ontstekingswaarden zijn verder gedaald![]()
Dit keer een arts die het effect van bariatische chirurgie op de opname van medicijnen snapte. Ze gaat in overleg ook een plan maken voor de pijnmedicatie, ik wil niet met morfine naar huis, maar kijk graag welke opties er zijn. Ontslagdatum nog niet bekend, maar wel fijn om gewoon de hele week een arts te hebben die dat belangrijke stukje gewoon snapt. Opluchting.
Deel Kaakchirurg hebben we achter de rug, inderdaad de controle op de operatie eind juli.quote:Op maandag 18 september 2023 08:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou terug in bed kruipen met dat vooruitzicht
Kaakchirurg in Zaandam, internist in Beverwijk en tandarts/mondhygieniste morgen in Zwanenburg…quote:Op maandag 18 september 2023 11:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Allemaal in hetzelfde huis?
Ben benieuwd naar de bevindingen van afspraak 2.
De overige zijn controle afspraken vermoed ik. Na de eerdere ingreep.
In ieder geval: pffft sterkte op zo’n dag. Dan ben je er hopelijk vanaf voor lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |