Hahahaha ja, dat was vorig jaar. Toen kwam het met bakken uit de lucht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:02 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 fijn!
@:Lonaa op z'n minst is het prima fietsweer. Ik meen me te herinneren dat je dit ook wel eens in zeikregen of mega buien hebt gedaan
Het is nogal een lijst, vandaar ook de ordening ipv gewoon maar ergens beginnen. Onderstaande lijst is niet op volgorde trouwens:quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:46 schreef Yinny het volgende:
@:tele6 Is het een heel lang lijstje? Vergeet niet ook van je vrije weekend te genieten, het is nu nog heerlijk weer
Ik heb gisteren nog tot 1 uur gewerkt, vandaag vrij en dan morgen van 14 tot 1 uur werken, omdat er iets speciaals op mijn werk...
Nu maar even boodschappen doen, aandacht voor gezin en ook ergens huiswerk maken...
Mijn to do lijstje
Ja, die baby is een complicerende factor. Vooral ook omdat er een hoop energie van mij naar zijn melk gaat. Hij was gisteren op de opvang, dus toen kon ik veel slapen, maar moet tussendoor wel kolven.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:46 schreef Yinny het volgende:
@:clubsoda beterschap! Met baby in huis is dat idd heeeel vervelend...
@:lonaa goed weekend, je bent al weer halverwege september. Hierna weer wat rustiger? Fiets ze!
@:borisz gefeliciteerd met broer! Het was geweldig wandelweer
@:blues hele fijne vakantie en geniet ze, ondanks alles idd!
@:vlindertje89 dat klinkt als een goede avond! Leuk om zo'n vriendin weer te hebben
@:sigme wat creatief om de bladblazer zo te gebruiken, schoonmaak ze!
@:tele6 Is het een heel lang lijstje? Vergeet niet ook van je vrije weekend te genieten, het is nu nog heerlijk weer
@:sarabi succes met bierfestival!
Ik heb gisteren nog tot 1 uur gewerkt, vandaag vrij en dan morgen van 14 tot 1 uur werken, omdat er iets speciaals op mijn werk...
Nu maar even boodschappen doen, aandacht voor gezin en ook ergens huiswerk maken...
Mijn to do lijstje
Oooh 😳 beestjes. Als ik die zie voel ik mij een mislukkeling.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Great, de meelmotten zijn nog niet overwonnen en nu hebben we er die gore rioolvliegjes bijkan net zo goed in een hut in het moeras gaan wonen
ws ook minder studentenaids en boze verslaafden.
Dat is wel de meest nuttige toepassing die ik voor een bladblazer weet te bedenken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:21 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste heeft onlangs een nieuwe bladblazer gekocht, op accu.
Vandaag ga ik het huis bladblazeren, lekker overal stof doen opwaaien. En spinnewebben en haarpluizen etc etc uit alle hoeken en gaten blazen waar de stofzuiger niet goed bij kan.
't Is nu nog mooi weer, dus nu kan dat met alle ramen en deuren open, laatste grote schoonmaak voordat we weer een half jaar binnen bij de kachel kruipen.
Heb je al plakstrips? Die lokken de mannetjes ("domme sukkels" - mijn partner) met feromonen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Great, de meelmotten zijn nog niet overwonnen en nu hebben we er die gore rioolvliegjes bijkan net zo goed in een hut in het moeras gaan wonen
Maar ook geen TGTGquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fuckquote:
En, waarschijnlijk ook obvious, zitten ze ook in je eten / plakken ze aan je voedselmotvallen? Zo nee, misschien textielmotvallen proberen? (Er zouden echt ranzige hoeveelheden motten op zo'n val moeten zitten)quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaahaaa alle obvious oplossingen al geprobeerd, obviously.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |