abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210649198
Ook goedemorgen trouwens :W

Ik heb een waslijst aan klusjes. Zonet gesorteerd op prio en moeilijkheidsgraad. Ik begin met de klusjes met hoogste prio die het makkelijkst zijn, en daarna moeilijkere dingen, en dan de klusjes met lagere prioriteit. En dan kijken hoe ver ik kom dit weekend :D
pi_210649199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:02 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 fijn! O+

@:Lonaa op z'n minst is het prima fietsweer. Ik meen me te herinneren dat je dit ook wel eens in zeikregen of mega buien hebt gedaan
Hahahaha ja, dat was vorig jaar. Toen kwam het met bakken uit de lucht.

Ik vind het ook wel echt een leuk evenement. Ik begeleid ieder jaar 1 of 2 groepen van locatie naar locatie met een vriendinnetje en dat is gezellig. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210649209
Goed, I'm off.
pi_210649275
Mijn liefste heeft onlangs een nieuwe bladblazer gekocht, op accu.
Vandaag ga ik het huis bladblazeren, lekker overal stof doen opwaaien. En spinnewebben en haarpluizen etc etc uit alle hoeken en gaten blazen waar de stofzuiger niet goed bij kan.

't Is nu nog mooi weer, dus nu kan dat met alle ramen en deuren open, laatste grote schoonmaak voordat we weer een half jaar binnen bij de kachel kruipen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210649456
@Clubsoda beterschap! Met baby in huis is dat idd heeeel vervelend...

@Lonaa goed weekend, je bent al weer halverwege september. Hierna weer wat rustiger? Fiets ze!

@borisz gefeliciteerd met broer! Het was geweldig wandelweer

@Blues hele fijne vakantie en geniet ze, ondanks alles idd!

@vlindertje89 dat klinkt als een goede avond! Leuk om zo'n vriendin weer te hebben

@sigme wat creatief om de bladblazer zo te gebruiken, schoonmaak ze!

@Tele6 Is het een heel lang lijstje? Vergeet niet ook van je vrije weekend te genieten, het is nu nog heerlijk weer

@Sarabi succes met bierfestival!

Ik heb gisteren nog tot 1 uur gewerkt, vandaag vrij en dan morgen van 14 tot 1 uur werken, omdat er iets speciaals op mijn werk...
Nu maar even boodschappen doen, aandacht voor gezin en ook ergens huiswerk maken...
Mijn to do lijstje ;)
pi_210649484
Yes @Yinny

Volgende week een dag of 3 werken. Wel ook nog even vlot naar de KvK en aanverwanten. :7
pi_210649487
Ja, boodschappen. Dat moet ook ooit. :')
pi_210649493
Veel plezier @Lonaa!
@Clubsoda beterschap, ook voor de teen!
@Tele6 goed bezig!

Ik sliep ietwat kort vannacht, had nog best wel lang nodig om even af te schakelen van de borrel. Maar in elk geval wel aan 1 stuk dus voel me nog best oke. Ik ben ook maar even huishoudklusjes aan het doen. Alledrie de kattenbakken geleegd, schoongemaakt en weer gevuld. Hele woonkamervloer leeg gemaakt en Miep is nu aan het stofzuigen en dweilen. Vaatwasser staat aan met ook één vd fonteinen van de katten erin, als die klaar is zet ik de wasmachine aan met handdoekenwas. Voelt wel lekker productief zo *)

Oh @Yinny post kwam nog tijdens mijn typen. Succes met je to do lijst! Hoe is de combi werk en studie nu voor je? Met volgens mij wat intensievere studie dan vorig jaar?
pi_210649551
Goedemorgen..
Hier ook alles vol met spinnenwebben O+
Is goed tegen de muggen ^O^

Hier is de to-do lijst voor vandaag om de rest van het gras te maaien, het terras te behandelen met de hogedrukspuit en nog ergens een gym sessie tussendoor te gooien.
Verder moet de kattenbak nog even een extra keer schoon voor de kittens die morgen komen *O* en wil ik eens mn toilet spullen en medicijn kast uitzoeken, want ik heb daarin echt een hoarders trekje, en ik kan het nu allemaal niet meer kwijt..
En als het mee zit, dan nog even een schoenenrek/bankje en twee tuinstoelen kopen..

Misschien is dit ook wel een goede planning voor het hele weekend _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210649567
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:46 schreef Yinny het volgende:

@:tele6 Is het een heel lang lijstje? Vergeet niet ook van je vrije weekend te genieten, het is nu nog heerlijk weer

Ik heb gisteren nog tot 1 uur gewerkt, vandaag vrij en dan morgen van 14 tot 1 uur werken, omdat er iets speciaals op mijn werk...
Nu maar even boodschappen doen, aandacht voor gezin en ook ergens huiswerk maken...
Mijn to do lijstje ;)
Het is nogal een lijst, vandaar ook de ordening ipv gewoon maar ergens beginnen. Onderstaande lijst is niet op volgorde trouwens:

- Stofzuigen
- Foto's uitzoeken voor een cadeau voor oma
- Badkamer en wc poetsen
- Yogamat schoonmaken
- Bed verschonen, beddengoed wassen
- Dekbedhoezen repareren (naaimachine) - hmm, ik bedenk nu dat ik dat beter niet kan doen terwijl ze in de was zitten :D
- Plakplinten afmaken
- Gordijnen opnieuw zomen
- Posters ophangen
- Zonnebril schroefjes van de pootjes aandraaien
- Glasbak
- Verjaardagskalender invullen
- Computer backuppen, OS upgrade
- Actiepunten voor vrijwilligerswerk
- Ramen wassen
- Decathlon boodschapjes
- Afstoffen
- Geld spreadsheet
- Stadsfiets naar pa brengen voor reparatie + omruilen voor functionerende fiets (dit is mijn gezellige weekend-plan, ik blijf daar ook eten)
- Met B bellen

_O-
pi_210649611
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:46 schreef Yinny het volgende:
@:clubsoda beterschap! Met baby in huis is dat idd heeeel vervelend...

@:lonaa goed weekend, je bent al weer halverwege september. Hierna weer wat rustiger? Fiets ze!

@:borisz gefeliciteerd met broer! Het was geweldig wandelweer

@:blues hele fijne vakantie en geniet ze, ondanks alles idd!

@:vlindertje89 dat klinkt als een goede avond! Leuk om zo'n vriendin weer te hebben

@:sigme wat creatief om de bladblazer zo te gebruiken, schoonmaak ze!

@:tele6 Is het een heel lang lijstje? Vergeet niet ook van je vrije weekend te genieten, het is nu nog heerlijk weer

@:sarabi succes met bierfestival!

Mijn to do lijstje ;)
Ja, die baby is een complicerende factor. Vooral ook omdat er een hoop energie van mij naar zijn melk gaat. Hij was gisteren op de opvang, dus toen kon ik veel slapen, maar moet tussendoor wel kolven.

Wij hobbelden net even naar de bakker, even frisse lucht, daar kom je op zaterdagochtend de halve buurt tegen O+ Ik hou van die zonnige ochtenden waarbij je ook al voelt dat de herfst eraan komt O+

Succes met je to-do-list, het klinkt als een intensieve combinatie!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210649713
Dat is wellicht ietwat veel voor één weekend @Tele6 :D tenzij de plakplinten afmaken nog 1 plintje is en het afstoffen alleen je boekenkast en het ramen wassen alleen één raam enzo :+

Maargoed, ben daar zelf ook ster in hoor.
Op mijn lijst staat voor vandaag in elk geval nog:
Badhanddoeken wassen
Theedoeken, handdoekjes, schoonmaakdoekjes wassen
Beddengoed wassen & bed opnieuw opmaken
Bank stofzuigen
Keuken schoonmaken

En eigenlijk wil ik ook al een tijdje:
- mn keukenkastjes leeghalen, alles uitzoeken en dan beter weer inruimen
- eettafel zooi uitzoeken/weggooien/opruimen
- trapkast weer leeg, één plank extra plankdrager onder monteren en dan spullen uitzoeken/weggooien/weer inruimen
- mn rek met kaartjes weer een uitzoeken, evt wat weggooien en de losse er op hangen
- een tester Midnight Magic van Flexa Creations halen en testen (voor werkkamer of woonkamer, nog niet over uit)
- de zooi in mn kleine slaapkamer uitzoeken en opruimen zodat het niet meer een opslag/waskamer is met toevallig een babybedje erin, maar een babylogeerkamer waar ook plek is om de was uit te hangen
- de ramen beneden wassen
- de tv kasten uitzoeken, spul weggooien en nuttig weer inruimen
- de salontafel leeghalen, uitzoeken en inruimen
- mijn hele dvd collectie eens bij elkaar rapen en kijken wat er wel weg mag aangezien ik al zeker 4 jaar geen dvd meer heb gekeken..
- de spullen van beneden die wel bewaard moeten worden maar niet per se beneden in de grote plastic doos gooien die al een jaar klaar staat en dan achter de knieschotten op zolder zetten

Maar dat is eerder een jaar-plan een weekend-plan :')
pi_210649732
Great, de meelmotten zijn nog niet overwonnen en nu hebben we er die gore rioolvliegjes bij O+ kan net zo goed in een hut in het moeras gaan wonen O+ ws ook minder studentenaids en boze verslaafden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210649829
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Great, de meelmotten zijn nog niet overwonnen en nu hebben we er die gore rioolvliegjes bij O+ kan net zo goed in een hut in het moeras gaan wonen O+ ws ook minder studentenaids en boze verslaafden.
Oooh 😳 beestjes. Als ik die zie voel ik mij een mislukkeling.
Sterkte.

Wat een domper @Cat-astrophe!

Iedereen sterkte en en beterschap en succes met de gedetailleerde weekend plannen.
Gewoon beginnen.

Voilà.
pi_210649867
Mijn to do lijstje ligt in de kleine kamer vol zooi waarvan de deur dicht blijft :D , ik stap zo op de fiets naar een verjaardag

Iew DP al die beestjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_210649876
Weekend update….
Een pan zo aangebrand dat het ook na een nacht weken niet eraf is.
Andere pan nog net kunnen redden nadat iemand de gloeiende hete resten in de vuilnis kiepte.. en het plastic dus prompt aan de bodem van de pan vastsmolt.
En de topper van vandaag (tot op heden :X ) reisgenoot die over een drempeltje struikelt en nu een ei op zijn enkel met ijs zit te koelen.

Bonus: zwaar ontstoken teen bij andere reisgenoot die nu regelmatig in een emmertje water zit. Gelukkig gaan we vandaag niet wandelen.

De dag is nog jong, de zon schijnt, ontbijt was lekker, ook dit overleven we wel *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210649893
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:21 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste heeft onlangs een nieuwe bladblazer gekocht, op accu.
Vandaag ga ik het huis bladblazeren, lekker overal stof doen opwaaien. En spinnewebben en haarpluizen etc etc uit alle hoeken en gaten blazen waar de stofzuiger niet goed bij kan.

't Is nu nog mooi weer, dus nu kan dat met alle ramen en deuren open, laatste grote schoonmaak voordat we weer een half jaar binnen bij de kachel kruipen.
Dat is wel de meest nuttige toepassing die ik voor een bladblazer weet te bedenken.
pi_210649904
quote:
Heb je al plakstrips? Die lokken de mannetjes ("domme sukkels" - mijn partner) met feromonen.

En vervolgens alles wegkiepen wat een bron kan zijn. Vooral ook noten.
pi_210649933
Jaaahaaa alle obvious oplossingen al geprobeerd, obviously.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210649991
quote:
Maar ook geen TGTG ;(
Spoilers!
pi_210649993
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Maar ook geen TGTG ;(
Fuck
pi_210650045
O ja, papier/zilvervisjes zijn ook regulars O+

:r
pi_210650148
Ik zit op een grote parkeerplaats in de schaduw toe te kijken hoe J een aanhanger in een door mij uitgezet vak probeert te krijgen. Entertaining :7
Spoilers!
pi_210650158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaahaaa alle obvious oplossingen al geprobeerd, obviously.
En, waarschijnlijk ook obvious, zitten ze ook in je eten / plakken ze aan je voedselmotvallen? Zo nee, misschien textielmotvallen proberen? (Er zouden echt ranzige hoeveelheden motten op zo'n val moeten zitten)
pi_210650191
Grootste probleem is dat ze blijkbaar 4000 jaar en 7 kernrampen kunnen overleven, veilig chillend in geperst hout. En mijn hele huis is geperst hout :')

Dus tenzij ik mn hele huis vervang door roestvrij staal kan ik 1000 vallen plaatsen en volgemot weggooien, zonder er ooit echt vanaf te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')