En dan elkaar eraf kegelenquote:Op zondag 17 september 2023 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mercedessen lekker met elkaar vechten
wim wilde niet openen denk ikquote:
Gaat weer een mooie youtube upload worden haha.quote:
Geel is sector 2 hèquote:Op zondag 17 september 2023 15:50 schreef Nizno het volgende:
Door deze gele vlag kan Max niet meer voorbij lec
Ja maar anders..quote:Op zondag 17 september 2023 15:50 schreef Nizno het volgende:
Door deze gele vlag kan Max niet meer voorbij lec
Ik zei toch, 1 rondje eerder Gasly voorbij en hij had hem gepakt.quote:Op zondag 17 september 2023 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
VER had LEC bijna te pakken, 0.264.
Net niet.quote:
euh ja maar doordat Lec er stond was er wel inhouding hequote:
echt weer een lewis race....2 straffen ontlopen en zijn team maat rijd tegen de muur aan in de laatste rondequote:
en terechtquote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Gehrman het volgende:
Sky: brilliant teamwork between Sainz and Norris and they're not even in the same team.
Nee. Dat was een leuke slotfase.quote:
Die man heeft altijd zo veel mazzel, niet normaalquote:Op zondag 17 september 2023 15:52 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
echt weer een lewis race....2 straffen ontlopen en zijn team maat rijd tegen de muur aan in de laatste ronde
Jaquote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Nizno het volgende:
Zei Norris nou dat hij ook de muur tikte?
Slaat nergens opquote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Zorro het volgende:
Nogmaals, met een SC, wat normaal altijd gebeurdt in die situatie, ipv een VSC had Max hem gewonnen
Ja wel dat hij de muur had geraakt jaquote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Nizno het volgende:
Zei Norris nou dat hij ook de muur tikte?
Doet het prima laatste tijd.quote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een race van Sainz zeg.
Hij mag er in blijven de rest van het seizoen wat mij betreft, Ric is wel klaarquote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef DKUp het volgende:
Lawson meer punten gescoord dan Nyck en Ric
Toch nog 5e geworden. Russel gaat nog heel lang te horen krijgen dat hij het verklootte in de allerlaatste ronde.quote:
Hij raakt de muur voor de bocht.quote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Russell lijkt gewoon niet in te sturen,
Albon wss aangetikt en Russell die zichzelf kapot rijdquote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez op 8 opeens. Dat heb ik helemaal gemist dat ie nog mensen heeft ingehaald.
Vooral die laatste rondequote:Op zondag 17 september 2023 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Eerlljk is eerlijk, die laatste stint van Hamilton was een stuk beter dan die van Russell.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Wat een ongelofelijk vette race,met afstand leukste van het seizoen
De GOAT heeft niet voor niets zeven keer het kampioenschap gewonnen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Eerlljk is eerlijk, die laatste stint van Hamilton was een stuk beter dan die van Russell.
Nogal makkelijk, hij zet 'em niet in de muurquote:Op zondag 17 september 2023 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar hij was George op eigen kracht niet voorbij gekomen, doordat George bezig was met Norris in te halen kwam Lewis er bijquote:Op zondag 17 september 2023 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan was alles aangesloten ip een 30 seconden achterstand die hi jtoen had. En hij reed 2 tot 4 sec sneller dan de rest een het eindquote:
Zeven tussen haakjes volgens Massaquote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
De GOAT heeft niet voor niets zeven keer het kampioenschap gewonnen.
Toch benieuwd wat hij op de plaats van Perez zou hebben gedaan dit seizoen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doet het prima laatste tijd.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez op 8 opeens. Dat heb ik helemaal gemist dat ie nog mensen heeft ingehaald.
Een Piquetje iov Flavio Wolff?quote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef PirE het volgende:
Bold call van Mercedes met die move om Hamilton op het podium te krijgen.
Je hele zin is net zo'n onzin als het woord 'gebeurdt'quote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef Zorro het volgende:
Nogmaals, met een SC, wat normaal altijd gebeurdt in die situatie, ipv een VSC had Max hem gewonnen
Ja, die twee straffen is wel weer typisch, maar zijn laaatste stint was wel goed, liep 4 seconden in op Russell.quote:Op zondag 17 september 2023 15:52 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
echt weer een lewis race....2 straffen ontlopen en zijn team maat rijd tegen de muur aan in de laatste ronde
Hij stond er al boven, alleen dan nog zonder punten.quote:Op zondag 17 september 2023 15:53 schreef DKUp het volgende:
Lawson meer punten gescoord dan Nyck en Ric
Rare actie. Met recht een choke.quote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even zonder de balk aan de zijkant, hij gaat inderdaad zelf de muur in
Alleen waren er veel meer rijders dan naar binnen gegaan, daar ga je voor het gemak maar eventjes aan voorbijquote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan was alles aangesloten ip een 30 seconden achterstand die hi jtoen had. En hij reed 2 tot 4 sec sneller dan de rest een het eind
Norris deed hetzelfde toevallig. Maar goed hij had voor de zoveelste keer geluk.quote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Yuki of Ric er volgend jaar maar uit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij stond er al boven, alleen dan nog zonder punten.
Staat ook nog maar 1 punt achter z'n teamgenoot Yuki
Daar schaam ik me dan wel voor. Gebeurdtquote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hele zin is net zo'n onzin als het woord 'gebeurdt'
Zoals gezegd.quote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
en terechtquote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar schaam ik me dan wel voor. Gebeurdt
Als je niet hebt genoten van deze spanning hou je niet van de sportquote:
Daarom moest hij dus P8 worden. Dan wél boven Yukiquote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Yuki.. Ric heeft al een stoeltje voor volgend jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yuki of Ric er volgend jaar maar uit.
Daarom moest hij dus P8 worden. Dan wél boven Yukiquote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
RIC eruit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cultuur.quote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef SiGNe het volgende:
Wat heeft Lewis in z'n haar zitten?
Ziet er niet uit
Die McLarens zijn wat steviger gebouwd.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris deed hetzelfde toevallig. Maar goed hij had voor de zoveelste keer geluk.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat heb je F1 theme muziekje al opgezocht?
Hamilton Baku restart. Car error?quote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals gezegd.
Dit is echt ultradom.
Is toch totaal niet bijzonder momenteel.quote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Yuki.. Ric heeft al een stoeltje voor volgend jaar.
[..]
RIC eruit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet waar. Bovendien alleen wat spanning in de slotfase.quote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je niet hebt genoten van deze spanning hou je niet van de sportMeeste spanning in het hele seizoen
Waar heb jij naar gekekenquote:Op zondag 17 september 2023 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet waar. Bovendien alleen wat spanning in de slotfase.
Lijkt wel of ie het gewoon expres deedquote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou nergens op slaan Yuki eruit te gooien.quote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Yuki.. Ric heeft al een stoeltje voor volgend jaar.
Tot de laatste rondjes was het saai door die SC van Sargeant. Het werd pas vanaf rondje 52 ofzo spannend.quote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je niet hebt genoten van deze spanning hou je niet van de sportMeeste spanning in het hele seizoen
Verjaardagstaart als ontbijt bij de kwaliquote:
Lawson doet precies wat Nyck had moeten doen. Benieuwd hoe zeker Ricciardo is vanzn stoeltje.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hersenen gewoon even uitvielen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt wel of ie het gewoon expres deed
1 ronde meer en hij had 'm gehadquote:
0.236.quote:
Er was ook nog ergens geel op de baan.quote:
Niet de beste race, wel gewoon een mooie race, en zeker niet de saaiste.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Ik erger me daar echt veel te veel aan.
Voor volgend jaar is 't wel bijzonder., Dan stopt Alpha Tauri ook en gaat verder met een nieuwe naam.quote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is toch totaal niet bijzonder momenteel.
Silverstone 2021, het heeft even geduurd.quote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Toch even wennen, twee andere volksliederen
Eerste 50 rondjes waren de saaiste van het seizoen, laatste 12 de leukste van het seizoen 😅quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Zijn dat ook niet de fans die bij elke kans roepen dat er bij een baan niet is in te halen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Yuki rijdt een prima seizoen en RIC heeft niks bijzonders laten zien. Is bovendien al 34. Geef jong talent een kans.quote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor volgend jaar is 't wel bijzonder., Dan stopt Alpha Tauri ook en gaat verder met een nieuwe naam.
Ricciardo samen met een jonge nieuwe rijder is interssanter dan Yuki de al jarenlang achteraan rijdt en alleen een contract heeft omdat ie net als Honda Japans is.
Daardoor heeft hij de race gewonnen...quote:
We are checking.quote:Op zondag 17 september 2023 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe stevig is de winnaarstrofee?
Ik zie ook nog wel gebeuren dat Iwasa 1 van de coureurs van Aston Martin gaat vervangenquote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor volgend jaar is 't wel bijzonder., Dan stopt Alpha Tauri ook en gaat verder met een nieuwe naam.
Ricciardo samen met een jonge nieuwe rijder is interssanter dan Yuki de al jarenlang achteraan rijdt en alleen een contract heeft omdat ie net als Honda Japans is.
RIC geeft me sterke Rik Felderhof-vibes en hij had ook gewoon niet moeten crashen. Levensgenieten doet hij maar elders.quote:Op zondag 17 september 2023 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki rijdt een prima seizoen en RIC heeft niks bijzonders laten zien. Is bovendien al 34. Geef jong talent een kans.
Het was gewoon goed teamwork wat beiden iets opgeleverd heeft.quote:
Vond het nogal tegenvallen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:52 schreef Tekaschi het volgende:
Leuke race, Carlos perfect gereden en gegund, had het Norris ook wel gegund. Lewis op het podium is een kleine domper, Russel de kers op de taart.
Tapas en paellaquote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Hoe heet dit deuntje die voor het Wilhelmus komt
Nieuw nummer van Andre Rieu ofzo?quote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Hoe heet dit deuntje die voor het Wilhelmus komt
Hij crashte niet, hij stuurde de vangrail in om Piastri niet midscheeps te raken.quote:Op zondag 17 september 2023 16:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
RIC geeft me sterke Rik Felderhof-vibes en hij had ook gewoon niet moeten crashen. Levensgenieten doet hij maar elders.
Jammer van deze turboversiequote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Italiaanse volkslied is dan welen nostalgisch F1
Klopt, als hij niet die kant op was gestuurd had hij sowieso Piastri geraakt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij crashte niet, hij stuurde de vangrail in om Piastri niet midscheeps te raken.
Sowquote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Toch wel een beetje debiel dat die Vasseur zelf mee het podium op gaat. Stuur een van je monteurs, engineers, strategisten of wie dan ook, maar ga niet zelf met de eer lopen. Je hebt nooit wat gepresteerd on deze sport, donder op, die lul verdient dat podium niet en het is niet dankzij hem dat Saonz daar staat.
Jeetje, woest.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Toch wel een beetje debiel dat die Vasseur zelf mee het podium op gaat. Stuur een van je monteurs, engineers, strategisten of wie dan ook, maar ga niet zelf met de eer lopen. Je hebt nooit wat gepresteerd on deze sport, donder op, die lul verdient dat podium niet en het is niet dankzij hem dat Saonz daar staat.
Zeker.quote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Ja maar hij maakte daarna wel beginnersfout nummer 1 door zijn handen aan het stuur te houden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij crashte niet, hij stuurde de vangrail in om Piastri niet midscheeps te raken.
Noted, we're checkingquote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Norrisproof.quote:
Heb er weinig mee. Laat ze liever eens een jaar normaal presteren.quote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Volgend jaar winnen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft het hier beter gedaan dan vorig jaar
Zandvoort zit nog steeds eenzaam bovenaan.quote:Op zondag 17 september 2023 16:04 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Eerste 50 rondjes waren de saaiste van het seizoen, laatste 12 de leukste van het seizoen 😅
The strenght of the team is the team.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Marketingquote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom kozen ze bij AT eigenlijk niet direct voor Lawson als vervanger voor De Vries?
Niets tegen Ricciardo ofzo, maar zie hier die 'discussie' en de vraag schoot me te binnen.
Het was gewoon een heel goede reflex, met je neus in de zijkant rijden is het gevaarlijkste wat er is. Ik vond niet dat hij daar voldoende respect voor kreeg.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt, als hij niet die kant op was gestuurd had hij sowieso Piastri geraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Druk op Perez te houdenquote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom kozen ze bij AT eigenlijk niet direct voor Lawson als vervanger voor De Vries?
Niets tegen Ricciardo ofzo, maar zie hier die 'discussie' en de vraag schoot me te binnen.
PR technisch is Riccardo beter dan Yuki.quote:Op zondag 17 september 2023 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki rijdt een prima seizoen en RIC heeft niks bijzonders laten zien. Is bovendien al 34. Geef jong talent een kans.
Dat wel, alleen het stuur loslaten tijdens een crash is zo een beetje het eerste wat je leertquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was gewoon een heel goede reflex, met je neus in de zijkant rijden is het gevaarlijkste wat er is. Ik vond niet dat hij daar voldoende respect voor kreeg.
Hij had ook nauwelijks tijd omdat het niet zijn crash was.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja maar hij maakte daarna wel beginnersfout nummer 1 door zijn handen aan het stuur te houden.
Je vergeet Monacoquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort zit nog steeds eenzaam bovenaan.
Hahahahahaquote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ricciardo heeft ook duidelijk laten zien niet meer top te zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
PR technisch is Riccardo beter dan Yuki.
Plus Ricciardo heeft in het verleden al laten zien wat hij in huis heeft/kan hebben.
Yuki is niet heel bijzonder, komt ook niet heel erg zeker over in interviews.
Lawson is de nieuwe beloofde zoon, racet goed en heeft in z'n 3e F1 race ook al z'n eerste punten binnen,
Even zijn poepgat schoonspuitenquote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Vasseur spuit even een liter champagne in Sainz z'n bilnaad
Laatste 20 rondjes waren wel het leukste deel van een race van dit seizoen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de filmbeelden niet zou kennen....quote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Vasseur spuit even een liter champagne in Sainz z'n bilnaad
Norris reed rondjes om hem heen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ricciardo heeft ook duidelijk laten zien niet meer top te zijn.
Ik vond het best leuk eigenlijk, maar misschien is dat omdat ik maar een paar races per jaar kijk tegenwoordig.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Niks aan de handquote:
Toch een mooie P5. Was bijna P4 geweest.quote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Wel goed voor de sport dat Ferrari heeft gewonnen.
De RB kwam pas op de mediums tot leven kun je wel stellen
De RB kwam tot leven ten opzichte van de hards die zoals ze zelf ook al hadden ondervonden minder lang meegingen dan gedacht.quote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Wel goed voor de sport dat Ferrari heeft gewonnen.
De RB kwam pas op de mediums tot leven kun je wel stellen
Zandvoortquote:Op zondag 17 september 2023 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja.
Zandvoort zit nog steeds eenzaam bovenaan.
Muah. Eerste rondes van Zandvoort en het Ferrari gevecht in Monza zijn twee dingen die er bij mij nog bovenuit steken.quote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laatste 20 rondjes waren wel het leukste deel van een race van dit seizoen.
Interestingquote:
Gewoon lekker in Mexico kampioen worden, wel een heel mooi podium daar. Alleen jammer van het publiek.quote:
Ja, dat Zuid-Amerikaanse publiek heeft geen focus.quote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon lekker in Mexico kampioen worden, wel een heel mooi podium daar. Alleen jammer van het publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |