Zeker.quote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Italiaanse volkslied is dan welen nostalgisch F1
Ja maar hij maakte daarna wel beginnersfout nummer 1 door zijn handen aan het stuur te houden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij crashte niet, hij stuurde de vangrail in om Piastri niet midscheeps te raken.
Noted, we're checkingquote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Toch wel een beetje debiel dat die Vasseur zelf mee het podium op gaat. Stuur een van je monteurs, engineers, strategisten of wie dan ook, maar ga niet zelf met de eer lopen. Je hebt nooit wat gepresteerd on deze sport, donder op, die lul verdient dat podium niet en het is niet dankzij hem dat Saonz daar staat.
Norrisproof.quote:
Heb er weinig mee. Laat ze liever eens een jaar normaal presteren.quote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Italiaanse volkslied is dan welen nostalgisch F1
Volgend jaar winnen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft het hier beter gedaan dan vorig jaar
Zandvoort zit nog steeds eenzaam bovenaan.quote:Op zondag 17 september 2023 16:04 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Eerste 50 rondjes waren de saaiste van het seizoen, laatste 12 de leukste van het seizoen 😅
The strenght of the team is the team.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Toch wel een beetje debiel dat die Vasseur zelf mee het podium op gaat. Stuur een van je monteurs, engineers, strategisten of wie dan ook, maar ga niet zelf met de eer lopen. Je hebt nooit wat gepresteerd on deze sport, donder op, die lul verdient dat podium niet en het is niet dankzij hem dat Saonz daar staat.
Marketingquote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom kozen ze bij AT eigenlijk niet direct voor Lawson als vervanger voor De Vries?
Niets tegen Ricciardo ofzo, maar zie hier die 'discussie' en de vraag schoot me te binnen.
Het was gewoon een heel goede reflex, met je neus in de zijkant rijden is het gevaarlijkste wat er is. Ik vond niet dat hij daar voldoende respect voor kreeg.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt, als hij niet die kant op was gestuurd had hij sowieso Piastri geraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Druk op Perez te houdenquote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom kozen ze bij AT eigenlijk niet direct voor Lawson als vervanger voor De Vries?
Niets tegen Ricciardo ofzo, maar zie hier die 'discussie' en de vraag schoot me te binnen.
PR technisch is Riccardo beter dan Yuki.quote:Op zondag 17 september 2023 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki rijdt een prima seizoen en RIC heeft niks bijzonders laten zien. Is bovendien al 34. Geef jong talent een kans.
Dat wel, alleen het stuur loslaten tijdens een crash is zo een beetje het eerste wat je leertquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was gewoon een heel goede reflex, met je neus in de zijkant rijden is het gevaarlijkste wat er is. Ik vond niet dat hij daar voldoende respect voor kreeg.
Hij had ook nauwelijks tijd omdat het niet zijn crash was.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja maar hij maakte daarna wel beginnersfout nummer 1 door zijn handen aan het stuur te houden.
Je vergeet Monacoquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort zit nog steeds eenzaam bovenaan.
Hahahahahaquote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Ik erger me daar echt veel te veel aan.
Ricciardo heeft ook duidelijk laten zien niet meer top te zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
PR technisch is Riccardo beter dan Yuki.
Plus Ricciardo heeft in het verleden al laten zien wat hij in huis heeft/kan hebben.
Yuki is niet heel bijzonder, komt ook niet heel erg zeker over in interviews.
Lawson is de nieuwe beloofde zoon, racet goed en heeft in z'n 3e F1 race ook al z'n eerste punten binnen,
Even zijn poepgat schoonspuitenquote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Vasseur spuit even een liter champagne in Sainz z'n bilnaad
Laatste 20 rondjes waren wel het leukste deel van een race van dit seizoen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Als ik de filmbeelden niet zou kennen....quote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Vasseur spuit even een liter champagne in Sainz z'n bilnaad
Norris reed rondjes om hem heen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ricciardo heeft ook duidelijk laten zien niet meer top te zijn.
Ik vond het best leuk eigenlijk, maar misschien is dat omdat ik maar een paar races per jaar kijk tegenwoordig.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Niks aan de handquote:
Toch een mooie P5. Was bijna P4 geweest.quote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Wel goed voor de sport dat Ferrari heeft gewonnen.
De RB kwam pas op de mediums tot leven kun je wel stellen
De RB kwam tot leven ten opzichte van de hards die zoals ze zelf ook al hadden ondervonden minder lang meegingen dan gedacht.quote:Op zondag 17 september 2023 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Wel goed voor de sport dat Ferrari heeft gewonnen.
De RB kwam pas op de mediums tot leven kun je wel stellen
Zandvoortquote:Op zondag 17 september 2023 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja.
Zandvoort zit nog steeds eenzaam bovenaan.
Muah. Eerste rondes van Zandvoort en het Ferrari gevecht in Monza zijn twee dingen die er bij mij nog bovenuit steken.quote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laatste 20 rondjes waren wel het leukste deel van een race van dit seizoen.
Interestingquote:
Gewoon lekker in Mexico kampioen worden, wel een heel mooi podium daar. Alleen jammer van het publiek.quote:
Ja, dat Zuid-Amerikaanse publiek heeft geen focus.quote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon lekker in Mexico kampioen worden, wel een heel mooi podium daar. Alleen jammer van het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |