1 ronde meer en hij had 'm gehadquote:
0.236.quote:
Er was ook nog ergens geel op de baan.quote:
Niet de beste race, wel gewoon een mooie race, en zeker niet de saaiste.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Ik erger me daar echt veel te veel aan.
Voor volgend jaar is 't wel bijzonder., Dan stopt Alpha Tauri ook en gaat verder met een nieuwe naam.quote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is toch totaal niet bijzonder momenteel.
Silverstone 2021, het heeft even geduurd.quote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Toch even wennen, twee andere volksliederen
Eerste 50 rondjes waren de saaiste van het seizoen, laatste 12 de leukste van het seizoen 😅quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Zijn dat ook niet de fans die bij elke kans roepen dat er bij een baan niet is in te halen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Yuki rijdt een prima seizoen en RIC heeft niks bijzonders laten zien. Is bovendien al 34. Geef jong talent een kans.quote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor volgend jaar is 't wel bijzonder., Dan stopt Alpha Tauri ook en gaat verder met een nieuwe naam.
Ricciardo samen met een jonge nieuwe rijder is interssanter dan Yuki de al jarenlang achteraan rijdt en alleen een contract heeft omdat ie net als Honda Japans is.
Daardoor heeft hij de race gewonnen...quote:
We are checking.quote:Op zondag 17 september 2023 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe stevig is de winnaarstrofee?
Ik zie ook nog wel gebeuren dat Iwasa 1 van de coureurs van Aston Martin gaat vervangenquote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor volgend jaar is 't wel bijzonder., Dan stopt Alpha Tauri ook en gaat verder met een nieuwe naam.
Ricciardo samen met een jonge nieuwe rijder is interssanter dan Yuki de al jarenlang achteraan rijdt en alleen een contract heeft omdat ie net als Honda Japans is.
RIC geeft me sterke Rik Felderhof-vibes en hij had ook gewoon niet moeten crashen. Levensgenieten doet hij maar elders.quote:Op zondag 17 september 2023 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki rijdt een prima seizoen en RIC heeft niks bijzonders laten zien. Is bovendien al 34. Geef jong talent een kans.
Het was gewoon goed teamwork wat beiden iets opgeleverd heeft.quote:
Vond het nogal tegenvallen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:52 schreef Tekaschi het volgende:
Leuke race, Carlos perfect gereden en gegund, had het Norris ook wel gegund. Lewis op het podium is een kleine domper, Russel de kers op de taart.
Tapas en paellaquote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Hoe heet dit deuntje die voor het Wilhelmus komt
Nieuw nummer van Andre Rieu ofzo?quote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Hoe heet dit deuntje die voor het Wilhelmus komt
Hij crashte niet, hij stuurde de vangrail in om Piastri niet midscheeps te raken.quote:Op zondag 17 september 2023 16:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
RIC geeft me sterke Rik Felderhof-vibes en hij had ook gewoon niet moeten crashen. Levensgenieten doet hij maar elders.
Jammer van deze turboversiequote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef PS. het volgende:
Italiaanse volkslied is dan welen nostalgisch F1
Klopt, als hij niet die kant op was gestuurd had hij sowieso Piastri geraakt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij crashte niet, hij stuurde de vangrail in om Piastri niet midscheeps te raken.
Sowquote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Toch wel een beetje debiel dat die Vasseur zelf mee het podium op gaat. Stuur een van je monteurs, engineers, strategisten of wie dan ook, maar ga niet zelf met de eer lopen. Je hebt nooit wat gepresteerd on deze sport, donder op, die lul verdient dat podium niet en het is niet dankzij hem dat Saonz daar staat.
Jeetje, woest.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef vosss het volgende:
Toch wel een beetje debiel dat die Vasseur zelf mee het podium op gaat. Stuur een van je monteurs, engineers, strategisten of wie dan ook, maar ga niet zelf met de eer lopen. Je hebt nooit wat gepresteerd on deze sport, donder op, die lul verdient dat podium niet en het is niet dankzij hem dat Saonz daar staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |