Is toch totaal niet bijzonder momenteel.quote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Yuki.. Ric heeft al een stoeltje voor volgend jaar.
Daarom moest hij dus P8 worden. Dan wél boven Yukiquote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij stond er al boven, alleen dan nog zonder punten.
Staat ook nog maar 1 punt achter z'n teamgenoot Yuki
RIC eruit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yuki of Ric er volgend jaar maar uit.
Niet waar. Bovendien alleen wat spanning in de slotfase.quote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je niet hebt genoten van deze spanning hou je niet van de sportMeeste spanning in het hele seizoen
Waar heb jij naar gekekenquote:Op zondag 17 september 2023 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet waar. Bovendien alleen wat spanning in de slotfase.
Lijkt wel of ie het gewoon expres deedquote:Op zondag 17 september 2023 15:55 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even zonder de balk aan de zijkant, hij gaat inderdaad zelf de muur in
Zou nergens op slaan Yuki eruit te gooien.quote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Yuki.. Ric heeft al een stoeltje voor volgend jaar.
Tot de laatste rondjes was het saai door die SC van Sargeant. Het werd pas vanaf rondje 52 ofzo spannend.quote:Op zondag 17 september 2023 15:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je niet hebt genoten van deze spanning hou je niet van de sportMeeste spanning in het hele seizoen
Verjaardagstaart als ontbijt bij de kwaliquote:
Lawson doet precies wat Nyck had moeten doen. Benieuwd hoe zeker Ricciardo is vanzn stoeltje.quote:Op zondag 17 september 2023 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij stond er al boven, alleen dan nog zonder punten.
Staat ook nog maar 1 punt achter z'n teamgenoot Yuki
Ik denk dat zijn hersenen gewoon even uitvielen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt wel of ie het gewoon expres deed
1 ronde meer en hij had 'm gehadquote:
0.236.quote:
Er was ook nog ergens geel op de baan.quote:
Niet de beste race, wel gewoon een mooie race, en zeker niet de saaiste.quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Ik erger me daar echt veel te veel aan.
Voor volgend jaar is 't wel bijzonder., Dan stopt Alpha Tauri ook en gaat verder met een nieuwe naam.quote:Op zondag 17 september 2023 15:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is toch totaal niet bijzonder momenteel.
Silverstone 2021, het heeft even geduurd.quote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Toch even wennen, twee andere volksliederen
Eerste 50 rondjes waren de saaiste van het seizoen, laatste 12 de leukste van het seizoen 😅quote:Op zondag 17 september 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Al die 'fans' die deze optocht de beste race van het seizoen vonden enkel omdat P1 eens niet vast stond
Ik erger me daar echt veel te veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |