Hoe was de bezichtiging?quote:Op maandag 18 september 2023 14:51 schreef Tink89 het volgende:
Woensdag bezichtiging... ik vind het spannend!
Maar het is toch niet zo dat ze je zomaar op het vliegtuig zetten mag ik aannemenquote:Op donderdag 21 september 2023 11:49 schreef Burdie het volgende:
Het vervelende van exposure-therapie vind ik dat je uiteindelijk je angst onder ogen moet zien. Ik heb dus enorme vliegangst, en wilde een anti-vliegangst-cursus gaan doen, maar die zijn (bijna) allemaal inclusief vliegreis, dus daar ga ik me dan dus niet voor inschrijven.
Gezellig met de makelaar geouwehoerd, maar er moet nog veel meer aan gebeuren dan we zelf ingeschat hadden (en we zijn echt niet vies van verbouwen) en we hadden niet het geval dat het met een half ton verbouwingsbudget ons droomhuis zou worden. Dus we zoeken door... Er komt bij ons in het dorp niet veel te koop.quote:
En het gedeelte dat je weghaalde: kutquote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Burdie het volgende:
Haha nee true, maar bij het boeken van zo'n cursus heb je dus die angst nog wel, en absoluut niet het vertrouwen dat die écht over gaat.. Dus dat is wel een extra drempel.
Jammer zeg!quote:Op donderdag 21 september 2023 12:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Gezellig met de makelaar geouwehoerd, maar er moet nog veel meer aan gebeuren dan we zelf ingeschat hadden (en we zijn echt niet vies van verbouwen) en we hadden niet het geval dat het met een half ton verbouwingsbudget ons droomhuis zou worden. Dus we zoeken door... Er komt bij ons in het dorp niet veel te koop.
Ja, ik typ wat en denk later: wie zit er op te wachten en haal het dan wegquote:Op donderdag 21 september 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
En het gedeelte dat je weghaalde: kut
Ik snap je heel goed hoor, heb ik ook regelmatig (vooral de laatste paar dagen). Maar ik merk dat het soms wel gewoon oplucht om het even te zeggen, zelfs als er niemand op zit te wachten. En ook al zit men er niet op te wachten, dan kan men alsnog wel meeleven. (En wie zit er op te wachten is natuurlijk toch al stom eigenlijk he, dat we ons daardoor laten leidenquote:Op donderdag 21 september 2023 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik typ wat en denk later: wie zit er op te wachten en haal het dan weg. Maar ja. Dank.
.
Die heeft nu een spin als huisdier.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:08 schreef Ynske het volgende:
Heeft @:Chanty niet zo'n cursus gedaan met haar spinnen angst
Ik ben thuis. Verder voelt het alsof ik overreden ben door een vrachtwagen ofzo, dus het duurt nog even voordat ik weer fit genoeg ben voor werk, leuke dingen (alhoewel mijn werk ook leuk is!) en dergelijke.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:04 schreef Nijna het volgende:
@:Troel, hoe is het met jou inmiddels?
@:Tink89, jammer van dit huis
Ja, je moet het dan natuurlijk wel minstens 1x per jaar onderhouden. Dat is met spinnen een stuk makkelijker dan met vliegangst. "Sorry schat. Ik moet echt in september weer naar Malaga. Die vliegangst, zie je. Te duur om met z'n allen te gaan elk jaar, dus tja... "quote:Op donderdag 21 september 2023 14:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heeft nu een spin als huisdier.
Nog een reden om geen vliegangstcursus te doen, ik heb geen geld voor een privé jet.
Die van mij zijn 9 jaar over datum, die durf ik niet meer te nemenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij waren 13 jaar geleden in Disney @:Trui en weet niet of dat toen al zo was.
Met zoon wel naar Plopsa Coevorden geweest, die was in to alles van studio100 maar met Plop op de foto was een stap te ver![]()
![]()
Ik geloof best dat je met een cursus van bepaalde angsten af kan komen, maar met vliegangst geloof ik daar helemaal niets van. Je bent van de grond los, hoog in de lucht en alles wat omhoog gaat, komt ook weer naar benee.
Ik vlieg wel, als het écht moet. Niet voor vakantie want dat kan met de auto of trein. Maar áls ik dan vlieg, dan ben ik er niet helemaal, zeg maar. Met dank aan de oxaatjes
Ik begrijp dit helemaal.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:49 schreef Burdie het volgende:
Het vervelende van exposure-therapie vind ik dat je uiteindelijk je angst onder ogen moet zien. Ik heb dus enorme vliegangst, en wilde een anti-vliegangst-cursus gaan doen, maar die zijn (bijna) allemaal inclusief vliegreis, dus daar ga ik me dan dus niet voor inschrijven.
Afgelopen mei gingen we naar Turkije met de schoonfamilie. Kon ik echt niet onderuit. Op zowel de heen als terugweg een mega paniekaanval gehad, dus weet niet of het veel heeft geholpen qua angst vermindering.
Das idd wel héél erg over de datumquote:Op donderdag 21 september 2023 15:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die van mij zijn 9 jaar over datum, die durf ik niet meer te nemen.
Nou, het is nog steeds niet iets wat ze voor de lol gaat doen. Maar ze weet nu dat ze in geval van nood durft te vliegen.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:26 schreef Burdie het volgende:
En, was ze er toen vanaf @:livelink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |