Geweldig! Die passie voor je werk, bijzonder moment voor jullie.quote:Op maandag 18 september 2023 09:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wij stonden bij Lego House in de lift en daar stapte een oude Deense man binnen. Hij vertelde trots dat hij 40 jaar in de fabriek had gewerkt. Hij woonde nu naast Lego House. Hele verhalenToen ging de lift open boven en daar stond zijn kleindochter (ca. 5 jaar) op hem te wachten. Gingen ze samen daar Lego kijken. Toen ben ik bijna gesmolten. Was een mini-mini-tour en gratis.
Ik vind achtbanen erg leuk, maar Disney is niet alleen leuk voor de attracties. De sfeer is geweldig, het park is prachtig.quote:Op maandag 18 september 2023 06:02 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Kan je hier meer over vertellen? Want ik zit met verbazing te lezen hoeveel mensen die parken leuk vinden maar misschien weet ik gewoon niet goed wat het inhoudt.
Zeker een goed punt! Doordat ik niet weet wat het is maak ik me een beetje zorgen haha. Plus als ze waterpokken heeft (gehad) wil ik dat wel graag weten. En enig idee hebben over hoe lang het duurt en of ze straks na de vakantie dan wel gewoon naar de opvang kan enzo is ook wel fijn.quote:Op maandag 18 september 2023 06:05 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Tegengeluid: maakt het uit wat het is? Heeft ze er last van? Maak je je zorgen? Je kan ook gewoon niks doen of de foto’s naar een paar vrienden sturen voor herkenning en verder afwachten tot het over is.
Wij houden sowieso al van weekendjes weg enzo, maar Disney is gewoon even een compleet andere wereld. Door de vrolijke muziek overal word je vanzelf wel vrolijk en je bent er helemaal uit. Gewoon even een paar dagen alleen maar leuke dingen doen, kijken naar shows die in sommige gevallen echt niet onder doen voor broadwayshows (in Parijs met name Mickey and the magician).quote:Op maandag 18 september 2023 06:02 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Kan je hier meer over vertellen? Want ik zit met verbazing te lezen hoeveel mensen die parken leuk vinden maar misschien weet ik gewoon niet goed wat het inhoudt.
Jak 😮quote:Op maandag 18 september 2023 13:15 schreef Quoi het volgende:
Ok, stop de tijd. Dit beest liep net door de huiskamer: https://www.tuinadvies.nl(...)ers_of_staphylinidae
Toen ik 'm wilde vangen schoot 'ie door spleet van de (houten) vloer.
Verder zit ik totaal aan mijn tax qua energie. Maar er moet vanmiddag nog een hoop. Vanavond komt vriendlief weer thuis, pffft.
Maar wel pretty impressive met zijn aars in de luchtquote:Op maandag 18 september 2023 14:44 schreef exode het volgende:
Ik vind dat dus een gaaf beest Quoi, ik lees dat ie niet schadelijk is, maar wel andere schadelijke beestjes opeet.
He jakkes. Maar neem toch aan dat ze dan langskomen en niet bellen? Zodat ze je meteen kunnen opvangen?quote:Op maandag 18 september 2023 18:17 schreef Hupje het volgende:
Brrr, een kindje buiten bij een kdv dood gevonden. Je zal je kind maar weggebracht hebben naar de opvang en en dan gebeld worden met zo'n bericht
Soortgelijk verhaal onder een spoiler.quote:Op maandag 18 september 2023 18:17 schreef Hupje het volgende:
Brrr, een kindje buiten bij een kdv dood gevonden. Je zal je kind maar weggebracht hebben naar de opvang en en dan gebeld worden met zo'n bericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 september 2023 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Soortgelijk verhaal onder een spoiler.
En je wordt niet gebeld. Althans. Dat mag ik hopen. Politie komt naar je toe.Pfffff. Blijft naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 18 september 2023 18:17 schreef Hupje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 september 2023 21:26 schreef Gogo83 het volgende:
[..]Ik heb niet meegekregen wat er precies speelde, maar het idee geeft al kippevel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |