Als papa stopt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:12 schreef greysbones het volgende:
wanneer stapt Stroll een keer uit ?
Totdat het geld op isquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:12 schreef greysbones het volgende:
Als hij klaar is in de kwaliquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:12 schreef greysbones het volgende:
Herhaal: FP's zeggen niksquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We doen weer mee!Altijd al gezegd: vertrouwen houden!!
Gewoon RPM luisterenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
Mooi, Mercedes weer uit de top 3. Kan mijn muteknop weer opbergen.
Kan er nu al van genietenquote:
Touchenoda.quote:
Geen nieuwe quali format dit weekendquote:
ook niet het type circuit voor Williams, zelfde als RBquote:
Amenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:21 schreef Gunner het volgende:
Rot op met je “code rood”
Het is Rode vlag
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:21 schreef Gunner het volgende:
Het is Rode vlag
Die schade is enorm.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef SiGNe het volgende:
Ben benieuwd of ze de auto op tijd gerepareerd krijgen
Overdag door werkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef SiGNe het volgende:
Ben benieuwd of ze de auto op tijd gerepareerd krijgen
Rechtsvoor ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Linksvoor zit niet eens meer op die auto
De mieren moeten ook geneukt worden inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:21 schreef Gunner het volgende:
Het is Rode vlag
Er zit wel een limiet aan welke impact natuurlijk, het houdt een keer op. Dit was wel erg hard.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Dat wiel dat wegrolt zou niet moeten mogen
Dit ja. Bizar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat is niet vaak dat je live in de auto zit als het klapt.
sowww niet een klein beetjequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die schade is enorm.
Sky was alweer druk Vettels uitspraken uit context trekken.quote:
en WD40 voor de bewegende delenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
Och bietje duct tape en gaan met die wagen
Het zal sowieso door werken komen ja. Het gaat niet vanzelf.quote:
Total loss.quote:
"Contract"quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Stroll's contract pas verlengd ook voor volgend jaar
Dat is een allowance, geen contract.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Stroll's contract pas verlengd ook voor volgend jaar
Was het niet Piastri?quote:
Denk het. Zijn kwali wel zwaar verneukt.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is een allowance allawrence, geen contract.
Ja, maar maakte niks uit voor het resultaat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef Rianne84 het volgende:
Was Max nou op tijd over start finish?
klopt, zoontje van miljardair heeft ook eigenlijk geen salaris nodig, als ie op een dag toch al zoveel erftquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is een allowance, geen contract.
Zou hij pa Verstappen hebben nagedaan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen pitlane incident onderzoek..
2 seconden, maar had in sector 1 geen goede tijd ivm dat heel rustig rijdenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef Rianne84 het volgende:
En? Why?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen pitlane incident onderzoek..
Ja, maar zat veel te dicht op zijn voorgangerquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ja, net.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ik had een GIF gepost.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, net.
En ik zat op de driver tracker te kijken, jammer dat dat niet in beeld kwam, die auto's allemaal op een hoopje voor de start van de snelle ronde. Wat een puinhoop was dat weer
Dat wordt dan straf.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:29 schreef PS. het volgende:
Ah hij houdt de rest op, niet erg sportief en handig.
Zo werkt dat niet, dat geld zit in bedrijven en Stroll Jr. gaat daar echt geen CEO worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
klopt, zoontje van miljardair heeft ook eigenlijk geen salaris nodig, als ie op een dag toch al zoveel erft
Dat kan op de baan, in de pits ben je ze gewoon aan het blocken, dit gaat wel een strafje worden vrees ik.quote:
de pitlane is daar breed genoegquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terecht in dit geval. Je mag daar niet stil staan als het groen is.
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat kan op de baan, in de pits ben je ze gewoon aan het blocken, dit gaat wel een strafje worden vrees ik.
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
de pitlane is daar breed genoeg
Goh Max staat toevallig stil voor 2 Ineos-auto's...quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Goh, 2 Ineos-auto’s achter Max en er loopt een onderzoek..
lolquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
de pitlane is daar breed genoeg
Als Lewis dat had gedaan was de wereld hier te klein geweest. Dat hij zit te kutten is dat niet het probleem van de rest, hij moet gewoon doorrijden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
was aan het kutten met iets
?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou zeggen warning, geen andere straf voor Max
Dit inderdaad, iedereen heeft met dezelfde omstandigheden te dealen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als Lewis dat had gedaan was de wereld hier te klein geweest. Dat hij zit te kutten is dat niet het probleem van de rest, hij moet gewoon doorrijden.
ALs hij een legitieme reden heeftquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als Lewis dat had gedaan was de wereld hier te klein geweest. Dat hij zit te kutten is dat niet het probleem van de rest, hij moet gewoon doorrijden.
Tim of Tom?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een domme vooringenomen mongool is die Coronel toch.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit inderdaad, iedereen heeft met dezelfde omstandigheden te dealen.
Jaquote:
Gewoon 3 plekken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou zeggen warning, geen andere straf voor Max
Marina bay?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Hoe heet dat hotel in Singapore? #dtv
Marina Bay Sandsquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Tomquote:
Beter daar dan ook de baan stil gaan staan, al gebeurde dat helaas ook omdat iedereen er een bende van maaktequote:
slecht baan ontwerpquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:29 schreef PS. het volgende:
Ah hij houdt de rest op, niet erg sportief en handig.
Jij denkt dat aandelen niet bij de erfenis horen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, dat geld zit in bedrijven en Stroll Jr. gaat daar echt geen CEO worden.
Lance krijgt hoogstens geld uit persoonlijk vermogen, kan ook nog een leuk bedragje zijn.
De moeder van Stroll is trouwens rijker dan z'n vader.
Gun ze ook eens wat. Ze maken zware jaren door.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
Alle trolletjes zijn er ook weer meteen
Niet bewust tegenhouden, wel bewust daar stilstaan wss om voor zichzelf een gat te maken, dat mag natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Newone82 het volgende:
5 plaatsen gridstraf voor VER denk ik. Leek wel bewust tegenhouden.
Dat hele gedoe in de paar laatste bochten ging helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beter daar dan ook de baan stil gaan staan, al gebeurde dat helaas ook omdat iedereen er een bende van maakte
Tom in dit geval. Max gaat toch echt zelf stilstaan. Op de baan kon ie weinig anders door de auto's voor hem, maar dit deed ie helemaal zelf in de pits.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tom in dit geval. Max gaat toch echt zelf stilstaan. Op de baan kon ie weinig anders door de auto's voor hem, maar dit deed ie helemaal zelf in de pits.
Klopt. Niet slim van Max.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet bewust tegenhouden, wel bewust daar stilstaan wss om voor zichzelf een gat te maken, dat mag natuurlijk ook niet.
5?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Newone82 het volgende:
5 plaatsen gridstraf voor VER denk ik. Leek wel bewust tegenhouden.
Te lang doen over een minimale tijd ook niet, het resultaat weten we.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen Max fan dus ik ga hier weinig over zeggen, bang dat ik iets verkeerds zeg
maar stilstaan in de pits mag niet, als het groen is, dat mag niemand
Epstein Inn?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Bestaat 3 nog uberhaupt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
5?Tuurlijk joh. Voor zoiets is het maximaal 3, als het wel straf is. En daarmee staat ie toch weer op P8, dus het wordt weer niets.
Ik ben wel een Max fan maar dit soort vooringenomen commentaar vind ik echt vervelend. Zijn broer doet vaak hetzelfde trouwens, maar goed.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen Max fan dus ik ga hier weinig over zeggen, bang dat ik iets verkeerds zeg
maar stilstaan in de pits mag niet, als het groen is, dat mag niemand
Die hebben ze dus maar geschrapt voor deze race.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef mikieu het volgende:
[..]
Te lang doen over een minimale tijd ook niet, het resultaat weten we.
Dan 3. Maximale straf is hier terecht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
5?Tuurlijk joh. Voor zoiets is het maximaal 3, als het wel straf is. En daarmee staat ie toch weer op P8, dus het wordt weer niets.
Meestal is die er niet, gaat om iets doen wat niet mag zonder gevolgenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die hebben ze dus maar geschrapt voor deze race.
Is de meest uitgedeelde straf zelfs. 5 of 10 is bij motor/versnellingsbak wissels.quote:
Ze moeten in de event notes opnemen dat als er opgelijnd wordt voor een snelle ronde je na bocht x niet meer in mag halen tenzij je in een vliegende ronde zitquote:
Ja was even in de war met seconden tijdens de racequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is de meest uitgedeelde straf zelfs. 5 of 10 is bij motor/versnellingsbak wissels.
Zullen we niet eerst het onderzoek afwachten? Zelfs Ferrari kwam 2 weken terug weg met één of andere halfbakken uitleg terwijl de regels toen ook duidelijk leken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dan 3. Maximale straf is hier terecht.
Max was een beetje domquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:37 schreef beantherio het volgende:
Het is wel een beetje stom om, als de auto eens wat minder gaat, ook nog dit soort fouten te gaan maken. Dan werk je jezelf ook wel erg tegen.
Leek iets mis te zijn, kan hij dat aantonen is er sowieso geen probleem.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:42 schreef Playboy69 het volgende:
Sowww die replay nu van Verstappen dat is echt niet oke.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:43 schreef mikieu het volgende:
[..]
Leek iets mis te zijn, kan hij dat aantonen is er sowieso geen probleem.
Precies, de rest zal het excuus hebben dat degene voor hem ook langzaam reed. Ik denk: Max +3, de rest no further action.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, de FIA onderzoekt dat gedoe rond het einde van Q1. De voorspelling: no further action
Als hij aan z'n stuur loopt te kloten, betekent het niet dat hij vrijbrief heeft om anderen te hinderen. Dat is gewoon zijn fout.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:43 schreef mikieu het volgende:
[..]
Leek iets mis te zijn, kan hij dat aantonen is er sowieso geen probleem.
Sinsds minimaal Bahrein vorig jaar elke race. Alleen nu dus niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Meestal is die er niet, gaat om iets doen wat niet mag zonder gevolgen
Dan kan je dus juist iemand expres ophouden als je voor hem zit en de tijd om een rondje te starten bijna verlopen isquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten in de event notes opnemen dat als er opgelijnd wordt voor een snelle ronde je na bocht x niet meer in mag halen tenzij je in een vliegende ronde zit
En dan komt de maximale rondetijd weer om de hoekquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dan kan je dus juist iemand expres ophouden als je voor hem zit en de tijd om een rondje te starten bijna verlopen is
Ja, heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:44 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Als hij aan z'n stuur loopt te kloten, betekent het niet dat hij vrijbrief heeft om anderen te hinderen. Dat is gewoon zijn fout.
Hij praat ook helemaal niet met zijn team op dat moment, dus dan lijkt me dat ook sterk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:44 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Als hij aan z'n stuur loopt te kloten, betekent het niet dat hij vrijbrief heeft om anderen te hinderen. Dat is gewoon zijn fout.
Ik prefereer Taylor Sands boven dat hotelquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Iemand een recap? Zat in de speeltuin.
Safety first.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:46 schreef PS. het volgende:
Goddomme, al bijna 16:00 en we zitten nog steeds in Q1
Scroll in de muur, Max is fout en moet in de hoek volgens sommige mensen hier.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Stroll is een flapdrollquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Stroll zet z'n wagen in de muur. Misschien straf voor Max wegens ophouden in de pitstraat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Daar heb je de minimumtijd voorquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dan kan je dus juist iemand expres ophouden als je voor hem zit en de tijd om een rondje te starten bijna verlopen is
SC2 lijn naar SC1 lijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe meten ze maximale ronde tijd bij een rondje die start of eindigt in de pitstraat? Bij pit exit en pit entry gewoon?
Serieus? Ik dacht altijd dat pa succesvol en stinkend rijk was. Wat doet of deed ma stroll dan voor de kost?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef SiGNe het volgende:
De moeder van Stroll is trouwens rijker dan z'n vader.
Tijd voor actie.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat pa succesvol en stinkend rijk was. Wat doet of deed ma stroll dan voor de kost?
Blijkbaar wel dus.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij praat ook helemaal niet met zijn team op dat moment, dus dan lijkt me dat ook sterk.
Zo klonk het wel.quote:
Belgisch 'model' toch?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat pa succesvol en stinkend rijk was. Wat doet of deed ma stroll dan voor de kost?
nu is ie ineens belg als ie iets fouts doet, en als ie wint is ie weer nederlanderquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, stond bewust de boel op te houden terwijl het licht op groen stond. Kutbelg
quote:
Dat was niet ten tijde van het moment dat hij daar stond. Ik heb het terug gekeken met live audio.quote:
Inderdaad Hij was bezig met het team aan het praten :-)quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
Inderdaad Hij was bezig met het team aan het praten :-)
Neequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Dat was niet ten tijde van het moment dat hij daar stond. Ik heb het terug gekeken met live audio.
Bovendien hoef je dan nog niet persee daar te staan, je kan je auto ook aan de kant zetten (waar ze de proefstarts doen)
wel!quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Dat was niet ten tijde van het moment dat hij daar stond. Ik heb het terug gekeken met live audio.
Bovendien hoef je dan nog niet persee daar te staan, je kan je auto ook aan de kant zetten (waar ze de proefstarts doen)
Lekker ge-edit dan door de regiequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
echt laat maarquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord, maar dat was later, hoort niet bij dezelfde beelden.
Yep.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:54 schreef Playboy69 het volgende:
Geen straf voor Verstappen zou echt een blamage zijn.
En het is overduidelijk dat GP Verstappen's ass probeerde te redden.
Huil huilquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:54 schreef Playboy69 het volgende:
hij zal wel moeten, de schade enigzins beperkt proberen te houdenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:54 schreef Playboy69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |