Marina bay?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Hoe heet dat hotel in Singapore? #dtv
Marina Bay Sandsquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Tomquote:
Beter daar dan ook de baan stil gaan staan, al gebeurde dat helaas ook omdat iedereen er een bende van maaktequote:
slecht baan ontwerpquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:29 schreef PS. het volgende:
Ah hij houdt de rest op, niet erg sportief en handig.
Jij denkt dat aandelen niet bij de erfenis horen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, dat geld zit in bedrijven en Stroll Jr. gaat daar echt geen CEO worden.
Lance krijgt hoogstens geld uit persoonlijk vermogen, kan ook nog een leuk bedragje zijn.
De moeder van Stroll is trouwens rijker dan z'n vader.
Gun ze ook eens wat. Ze maken zware jaren door.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
Alle trolletjes zijn er ook weer meteen
Niet bewust tegenhouden, wel bewust daar stilstaan wss om voor zichzelf een gat te maken, dat mag natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Newone82 het volgende:
5 plaatsen gridstraf voor VER denk ik. Leek wel bewust tegenhouden.
Dat hele gedoe in de paar laatste bochten ging helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beter daar dan ook de baan stil gaan staan, al gebeurde dat helaas ook omdat iedereen er een bende van maakte
Tom in dit geval. Max gaat toch echt zelf stilstaan. Op de baan kon ie weinig anders door de auto's voor hem, maar dit deed ie helemaal zelf in de pits.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tom in dit geval. Max gaat toch echt zelf stilstaan. Op de baan kon ie weinig anders door de auto's voor hem, maar dit deed ie helemaal zelf in de pits.
Klopt. Niet slim van Max.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet bewust tegenhouden, wel bewust daar stilstaan wss om voor zichzelf een gat te maken, dat mag natuurlijk ook niet.
5?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Newone82 het volgende:
5 plaatsen gridstraf voor VER denk ik. Leek wel bewust tegenhouden.
Te lang doen over een minimale tijd ook niet, het resultaat weten we.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen Max fan dus ik ga hier weinig over zeggen, bang dat ik iets verkeerds zeg
maar stilstaan in de pits mag niet, als het groen is, dat mag niemand
Epstein Inn?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Bestaat 3 nog uberhaupt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
5?Tuurlijk joh. Voor zoiets is het maximaal 3, als het wel straf is. En daarmee staat ie toch weer op P8, dus het wordt weer niets.
Ik ben wel een Max fan maar dit soort vooringenomen commentaar vind ik echt vervelend. Zijn broer doet vaak hetzelfde trouwens, maar goed.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen Max fan dus ik ga hier weinig over zeggen, bang dat ik iets verkeerds zeg
maar stilstaan in de pits mag niet, als het groen is, dat mag niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |