Zou hij pa Verstappen hebben nagedaan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen pitlane incident onderzoek..
2 seconden, maar had in sector 1 geen goede tijd ivm dat heel rustig rijdenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef Rianne84 het volgende:
Was Max nou op tijd over start finish?
En? Why?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen pitlane incident onderzoek..
Ja, maar zat veel te dicht op zijn voorgangerquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ja, net.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ik had een GIF gepost.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, net.
En ik zat op de driver tracker te kijken, jammer dat dat niet in beeld kwam, die auto's allemaal op een hoopje voor de start van de snelle ronde. Wat een puinhoop was dat weer
Dat wordt dan straf.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:29 schreef PS. het volgende:
Ah hij houdt de rest op, niet erg sportief en handig.
Zo werkt dat niet, dat geld zit in bedrijven en Stroll Jr. gaat daar echt geen CEO worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
klopt, zoontje van miljardair heeft ook eigenlijk geen salaris nodig, als ie op een dag toch al zoveel erft
Dat kan op de baan, in de pits ben je ze gewoon aan het blocken, dit gaat wel een strafje worden vrees ik.quote:
de pitlane is daar breed genoegquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terecht in dit geval. Je mag daar niet stil staan als het groen is.
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat kan op de baan, in de pits ben je ze gewoon aan het blocken, dit gaat wel een strafje worden vrees ik.
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
de pitlane is daar breed genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |