quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
de pitlane is daar breed genoeg
Goh Max staat toevallig stil voor 2 Ineos-auto's...quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Goh, 2 Ineos-auto’s achter Max en er loopt een onderzoek..
lolquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
de pitlane is daar breed genoeg
Als Lewis dat had gedaan was de wereld hier te klein geweest. Dat hij zit te kutten is dat niet het probleem van de rest, hij moet gewoon doorrijden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
was aan het kutten met iets
?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou zeggen warning, geen andere straf voor Max
Dit inderdaad, iedereen heeft met dezelfde omstandigheden te dealen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als Lewis dat had gedaan was de wereld hier te klein geweest. Dat hij zit te kutten is dat niet het probleem van de rest, hij moet gewoon doorrijden.
ALs hij een legitieme reden heeftquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als Lewis dat had gedaan was de wereld hier te klein geweest. Dat hij zit te kutten is dat niet het probleem van de rest, hij moet gewoon doorrijden.
Tim of Tom?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een domme vooringenomen mongool is die Coronel toch.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit inderdaad, iedereen heeft met dezelfde omstandigheden te dealen.
Jaquote:
Gewoon 3 plekken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou zeggen warning, geen andere straf voor Max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |