Hij praat ook helemaal niet met zijn team op dat moment, dus dan lijkt me dat ook sterk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:44 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Als hij aan z'n stuur loopt te kloten, betekent het niet dat hij vrijbrief heeft om anderen te hinderen. Dat is gewoon zijn fout.
Ik prefereer Taylor Sands boven dat hotelquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Iemand een recap? Zat in de speeltuin.
Safety first.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:46 schreef PS. het volgende:
Goddomme, al bijna 16:00 en we zitten nog steeds in Q1
Scroll in de muur, Max is fout en moet in de hoek volgens sommige mensen hier.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Stroll is een flapdrollquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Stroll zet z'n wagen in de muur. Misschien straf voor Max wegens ophouden in de pitstraat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef Donna het volgende:
Daar heb je de minimumtijd voorquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dan kan je dus juist iemand expres ophouden als je voor hem zit en de tijd om een rondje te starten bijna verlopen is
SC2 lijn naar SC1 lijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe meten ze maximale ronde tijd bij een rondje die start of eindigt in de pitstraat? Bij pit exit en pit entry gewoon?
Serieus? Ik dacht altijd dat pa succesvol en stinkend rijk was. Wat doet of deed ma stroll dan voor de kost?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:31 schreef SiGNe het volgende:
De moeder van Stroll is trouwens rijker dan z'n vader.
Tijd voor actie.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat pa succesvol en stinkend rijk was. Wat doet of deed ma stroll dan voor de kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |