SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast een goal mis je niets, lol.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh haha mijn stream loopt achter
Verwacht eigenlijk gewoon dezelfde elfquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Voor twee weken wachten is hier weinig hype voor de wedstrijd. Opstelling kan ieder moment komen!
Erg mooi. Hopelijk is Gimenez goed hersteld.quote:
Ik heb een erg ‘komt wel gewoon goed’-gevoel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Voor twee weken wachten is hier weinig hype voor de wedstrijd. Opstelling kan ieder moment komen!
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi. Hopelijk is Gimenez goed hersteld.
Als Arne eenmaal tevreden is over een opstelling zou hij nog 5x in een week met dezelfde 11 spelen volgens mij
Jeetje wat gevaarlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een erg ‘komt wel gewoon goed’-gevoel.
Benieuwd of dat al gerechtvaardigd is. Het leuke is dat je weet dat de spelers dit sowieso bloedserieus gaan nemen. Een gebrek aan scherpte tolereert Slot niet
Ik maak mij geen enkele zorgen over de inzet van de spelers.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat gevaarlijk.
EERST HEERENVEEN EN DAN PAS CELTIC
Ik maak mij anders heel erg zorgen over de defensieve speelstijl van Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak mij geen enkele zorgen over de inzet van de spelers.
Dat is juist de reden dat ik op mijn gemakkie ben
Ik ook. En dan valt het vaak juist tegen. @Scrummiequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een erg ‘komt wel gewoon goed’-gevoel.
Die kettingroker pakt geen bal meer de laatste tijd, komt goedquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij anders heel erg zorgen over de defensieve speelstijl van Heerenveen.
Je kan je beter zorgen maken over je zelfquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij anders heel erg zorgen over de defensieve speelstijl van Heerenveen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kettingroker pakt geen bal meer de laatste tijd, komt goed
Zul je zien dat hij vandaag prime Neuer is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had het tegen Almere en Utrecht ookquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. En dan valt het vaak juist tegen. @:scrummie
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
Je moet gewoon wachten totdat hij in een hoek gaat liggen, en dan kan je hem vrij inschietenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terechte klacht wel, zowaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg prettig dat de gele zijde iets heeft gevonden om over te klagen!
KloeseGodquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
8 miljoen voor Ivanusec, of 15 miljoen voor Forbs?
Slot heeft de spelprincipes er snel in geslepenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:48 schreef Pistolero het volgende:
Dit elftal zit echt ramvol met creativiteit en scorend vermogen. En dan heb je ook de de beste verdediging van de eredivisie en een lekker brede bank
Wat.een.genot.
Ik ben bang dat ze Steijn voor die tijd al ontslaan na verlies tegen Twente en in de EL.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zó zin in de Klassieker volgende week
wow 3-0quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef Pistolero het volgende:
Gallery play in de 18e minuut tegen Heerenveen. Wat maak ik mee.
Dit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zijn mogelijk de beste 20 minuten die ik ons ooit heb zien spelen.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geef de man een vuurtje.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:52 schreef Binge-watch het volgende:
Staat er een keeper of een zak aardappelen op doel bij Heerenveen?
voetbalquote:
De goals komen ook stand door goed voetbal ipv alleen door heel hard te JAGUH.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jetlag hé.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:54 schreef Binge-watch het volgende:
Op die prima kaats na bij de 2-0 is Santi wat slordig.
Fijn dat we alvast een beetje kunnen oefenen aan spelen zonder spits 😝
Nou ja alles in de eerste negentien jaar dat ik een seizoenskaart had kan je wegstrepen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Wel ultiem genot dit.
Tickets voor Londen al geboektquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:55 schreef Evangelion het volgende:
Ondertussen wordt Atletico gesloopt. Makkelijk 1e.
Ik kijk er nu best wel naar uit om naar Madrid te vliegen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:55 schreef Evangelion het volgende:
Ondertussen wordt Atletico gesloopt. Makkelijk 1e.
Dit Feyenoord kan er geen zak van.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:57 schreef Boussaadia het volgende:
Beste verdediging van de Eredivisie.
Rode loper wordt uitgerold.
Kan 'ie ff lekker bijslapenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Santi moet je bij rust maar wisselen
Eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:57 schreef Boussaadia het volgende:
Beste verdediging van de Eredivisie.
Rode loper wordt uitgerold.
@Boussaadia kan beter grapjes gaan maken over dat bierelftal waar hij fan van is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit Feyenoord kan er geen zak van.
Weer matig he.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Santi moet je bij rust maar wisselen
Ook voor @Boussaadia zijn het moeilijke tijden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
@:boussaadia kan beter grapjes gaan maken over dat bierelftal waar hij fan van is.
Daarom ben ik uit medelijden het met hem eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook voor @:boussaadia zijn het moeilijke tijden.
Tijd voor een aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef DaMart het volgende:
Ik zet de tv weer uit denk ik... schakel in en meteen tegendoelpunt.
Had gewoon moeten luisteren naar @Vis1980 en Hancko in de spits moeten zetten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:01 schreef Pistolero het volgende:
Blijft een blunder van Slot om Santi op te stellen. Stukje eigenwijsheid.
Hij mag best 1-2 x per wedstrijd schieten op goal. Hij moet het namelijk wel leren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef fetX het volgende:
Verstandig dat Timber niet schiet. Dat kan hij namelijk niet.
Logisch met een jetlag uit Mexico.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:06 schreef Kerftminister het volgende:
Santi zit er niet echt lekker in vandaag he
Geen blunder, hooguit een inschattingsfoutjequote:Op zaterdag 16 september 2023 17:01 schreef Pistolero het volgende:
Blijft een blunder van Slot om Santi op te stellen. Stukje eigenwijsheid.
blijkbaar gaan we voor trauner in de spitsquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Had gewoon moeten luisteren naar @:Vis1980 en Hancko in de spits moeten zetten.
Gewoon Santi in de rust wisselen voor Lingr.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen blunder, hooguit een inschattingsfoutje
Het is een groffe blunder van Slot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen blunder, hooguit een inschattingsfoutje
Jetlag.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:06 schreef Kerftminister het volgende:
Santi zit er niet echt lekker in vandaag he
Bannen voor een lange tijd, net als Caland en zoekeenleven, dit kan écht niet.quote:
Leuke poging, volgende keer hopelijk heel veel beter en een wat subtielere pun.quote:
@Netsplitterquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bannen voor een lange tijd, net als Caland en zoekeenleven, dit kan écht niet.
Hmm, blijkbaar onderschatte ik het niveau hier... Al deed de vele herhalingen van dezelfde grap mij wél vermoeden dat dat nou juist het niveau was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Leuke poging, volgende keer hopelijk heel veel beter en een wat subtielere pun.
Hopelijk kan je wat met deze constructieve feedback
Daar is geen moderatie nodig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet jij niet in het Heerenveen topic zijn?
Onze grootste stoorzender zit tegenwoordig vaker in het Ajax topic.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar is geen moderatie nodig.
Hier wel.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Coco wil dat we wat moderater zijn met onze woordgrappen.
quote:
Het niveau ligt hier wel heel wat hoger dan de comments op FR Fans en FR12, dat is een feit!quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar onderschatte ik het niveau hier... Al deed de vele herhalingen van dezelfde grap mij wél vermoeden dat dat nou juist het niveau was.
Ah well, weer wat geleerd
Dat zijn mij onbekende sites, dus ik geloof je blindquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het niveau ligt hier wel heel wat hoger dan de comments op FR Fans en FR12, dat is een feit!
Ik denk meer dat wij zo goed zijn dan Heerenveen zo slecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:14 schreef fetX het volgende:
Tegen dit Heerenveen moet je er minstens 6 maken.
Maar dat kan hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef bbuddybb het volgende:
Timber voert die actie te ver door.
Schiet gewoon mn jong.
Santi mag wel blijven staanquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon Santi in de rust wisselen voor Lingr.
@:DomboHetOlifantje1
Of voor Sauer en dan Paixao in de spits, dat mag ook.
Eens, Feyenoord is echt heel sterk vandaag.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk meer dat wij zo goed zijn dan Heerenveen zo slecht eigenlijk.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat zijn mij onbekende sites
Almere en Utrecht waren veel apathischer, vandaag komt het meer van ons. Heerenveen is helemaal niet zo zwak.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, Feyenoord is echt heel sterk vandaag.
Hoop wel snel die 4e te maken want verdedigend staat het dit seizoen op de een of andere manier nog minder dan vorig seizoen terwijl daar 4 uitstekende spelers staan. Geen zin in een vermoeiend 3-2 scenario. Onze tegenstanders zijn ook altijd behoorlijk efficient.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Almere en Utrecht waren veel apathischer, vandaag komt het meer van ons. Heerenveen is helemaal niet zo zwak.
Om minpunten te geven, je merkt dat er bij ons achterin nog af en toe onnodige open ruimtes vallen, en de eindpass moet soms beter, vooral Timber voert af en toe zijn actie te ver door. En Santi speelt echt verschrikkelijk maar gezien de omstandigheden geen verwijt natuurlijk.
Gezien de omstandigheden niet raar dat hij minder speelt vandaag.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:23 schreef bbuddybb het volgende:
Santi heeft goede loopacties--is een echte spits wat dat betreft-maar hij is wel slordig aan de bal.
Had er minimaal twee moeten maken.
Feyenoord speelt inderdaad echt lekker vandaag, eigenlijk net zoals tegen Utrecht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk echt ongelooflijk dat Heerenveen er hier 1 heeft gemaakt. Dit had echt 6-0 moeten zijn ipv 3-1.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:16 schreef Erasmus het volgende:
Het niveau ligt hier wel heel wat hoger dan de comments op FR Fans en FR12, dat is een feit!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden niet raar dat hij minder speelt vandaag.
Eens en eindelijk dat het eens gezegd wordt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk meer dat wij zo goed zijn dan Heerenveen zo slecht eigenlijk.
Dat vind ik helemaal niet zo gek eigenlijk, het middenveld staat iets meer naar voren en bovendien was Pedersen defensief beter dan Trauner omdat hij als je hoog speelt meer gaten eruit loopt. Aan de andere kant van de munt is Trauner opbouwend geweldig en schept hij veel passes waar door wij tegenaanvallen kunnen creëren. In de opbouw vult hij dus het gat wat Kökcü achterlaat, netto ga je er wel op vooruit denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop wel snel die 4e te maken want verdedigend staat het dit seizoen op de een of andere manier nog minder dan vorig seizoen terwijl daar 4 uitstekende spelers staan.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal functioneren als het CL en topwedstrijden zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zo gek eigenlijk, het middenveld staat iets meer naar voren en bovendien was Pedersen defensief beter dan Trauner omdat hij als je hoog speelt meer gaten eruit loopt. Aan de andere kant van de munt is Trauner opbouwend geweldig en schept hij veel passes waar door wij tegenaanvallen kunnen creëren. In de opbouw vult hij dus het gat wat Kökcü achterlaat, netto ga je er wel op vooruit denk ik.
Tegen Celtic moet je ook dominant kunnen zijn. Zeker thuis.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal functioneren als het CL en topwedstrijden zijn.
Ik ook, we zijn wel kwetsbaar op de counter hoor. De vraag is in hoeverre we tegenstanders gaan tegenkomen die daar écht van kunnen profiteren als ons veldspel zo snel gaat en de pressie van onze kant enorm is. Zelfs tegen Atletico en Lazio.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal functioneren als het CL en topwedstrijden zijn.
Wat klink je humorloos zeg.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nou, als ik dit lees;
[..]
Ga ik geen enkele moeite doen om die sites te leren kennen...
Volgens sommige users mochten we bij de geruchten niet zo overdreven enthousiast zijn omdat we hem nog nooit hadden zien spelen.quote:
Namen, rugnummers.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens sommige users mochten we bij de geruchten niet zo overdreven enthousiast zijn omdat we hem nog nooit hadden zien spelen.
niet dat dat mijn comments waren, maar op zich is dat een prima comment.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens sommige users mochten we bij de geruchten niet zo overdreven enthousiast zijn omdat we hem nog nooit hadden zien spelen.
Soms moet je offers brengen om het grotere geheel te verbeteren.quote:
Hoeveel bakstenen heb jij al geofferd?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Soms moet je offers brengen om het grotere geheel te verbeteren.
Stijn heeft voorlopig nog niet geaccepteerd dat die Duitser écht geen idee heeft waar hij mee bezig is, laat hem met rust.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel bakstenen heb jij al geofferd?
Gelukkig hebben die een aardige houdbaarheidsdatum.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen enkele.
Zonde van het geld deze pallet.
Een week geleden zat ik nog in de kampen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Soms moet je offers brengen om het grotere geheel te verbeteren.
Ik ken nog een Amsterdams adresjequote:Op zaterdag 16 september 2023 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die een aardige houdbaarheidsdatum.
Ah klopt, je bent nu voorwaardelijk op vrije voeten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een week geleden zat ik nog in de kampen.
Deze jongen offert alleen nog maar zijn lever op dit moment
Gewoon wachten tot Slot en de helft van het ploeg vertrektquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die een aardige houdbaarheidsdatum.
Wieffer speelt ook alweer zo slecht. Kan er niks van!quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:51 schreef Erasmus het volgende:
Wat een slechte overschatte spits die Santi met zijn belachelijke trainer.
Nou ja vandaag had ik er ook nog wel eentje gescoord als spits van Feyenoord (lol)quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Eindelijk.
Echt dom om Santi op te stellen.
Gewoon voor NEC juichen vanavondquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je dit overwicht ziet wel extra zonde dat we die vier punten kwijt zijn aan het begin. Ik heb niet het idee dat we nog veel punten gaan verliezen buiten de topwedstrijden tegen PSV, AZ en Twente.
En tegen ajax?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je dit overwicht ziet wel extra zonde dat we die vier punten kwijt zijn aan het begin. Ik heb niet het idee dat we nog veel punten gaan verliezen buiten de topwedstrijden tegen PSV, AZ en Twente.
Laten we hopen dat PSV het typische Bosz-patroon gaat volgen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon voor NEC juichen vanavond
Ongekende weelde ditquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:57 schreef fetX het volgende:
Dit is echt ongekende galleryplay bij momenten
Zo 3 wissels.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:56 schreef Erasmus het volgende:
Ah, er komt een goal aan, even opletten.
En daarna Bosz smeken of hij ons redder in nood wil zijn!quote:
De degradatie is nu al een voldongen feit iddquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En daarna Bosz smeken of hij ons redder in nood wil zijn!
Wat hebben wij toch een belachelijk slecht team.
Al die users van andere clubs hebben echt volledig hun gelijk gekregenquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De degradatie is nu al een voldongen feit idd
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk maar als Ajax vergelijkbaar speelt met afgelopen wedstrijden gaan we die vermorzelen.quote:
Vorig jaar was ook vooral geluk dat PSV en Ajax het matig deden. Het materiaal bij Feyenoord is helemaal niet zo goed.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Al die users van andere clubs hebben echt volledig hun gelijk gekregen
Ik hoop het. Het trauma tegen die amateurclub is bij mij te groot om er positief in te kunnen staanquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk maar als Ajax vergelijkbaar speelt met afgelopen wedstrijden gaan we die vermorzelen.
Maar misschien sleept Steijn er een goede countertactiek in of hebben we zelf een off-day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |