En dan mij gewoon niet noemen hequote:Op maandag 18 september 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee en nee. Maar kan je een klein stukje toelichten? Eierbal?
@:Scrummie en @:Caland komen uit het oosten.
Achterhoek is geen oosten.quote:Op maandag 18 september 2023 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oosten is oosten, maakt ook weinig verschil?
HongKong is een stukje verre oostenquote:Op maandag 18 september 2023 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oosten is oosten, maakt ook weinig verschil?
Sorry. Ik wist niet of je al wakker was.quote:Op maandag 18 september 2023 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan mij gewoon niet noemen he
Ik ken dat ding alleen van naam, is meer iets Grunnings.
Sorry, ik werk maar met 4 windrichtingen.quote:
Daar bestaat er al eentje vanquote:Op maandag 18 september 2023 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een kaart van Nederland waar we alle usernames in vermelden. Dan weten we tenminste wie we wat kunnen vragen.
Alleen deze SC maat. De rest kan me gestolen worden.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar bestaat er al eentje vanEven in een oude reeks zoeken, dan vind ik de link vast wel.
Nee ik maak een nieuwe.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar bestaat er al eentje vanEven in een oude reeks zoeken, dan vind ik de link vast wel.
Dat is niet verbodenquote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik werk maar met 4 windrichtingen.
Er zijn plekken waar ze maar met 1 windrichting werken.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik werk maar met 4 windrichtingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet johWhat can change the nature of a man?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:42 schreef Coco het volgende:
AlbertoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Mokerhard gelachen![]()
wtf is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Dit doet pijn aan mijn ogen. Als je er ook zo'n broddelwerk van maakt laat mij dan maar achterwege.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Er was toch nog een andere gebaseerd op Google Maps?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Dit is oogaids.
quote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Na dat kunstwerk moest ik ineens aan @:JR-style-93 denken, hoe zou het met hem gaan?
Nee dit wordt simpel een landkaartje met UI en een typerend plaatje erbij.quote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet pijn aan mijn ogen. Als je er ook zo'n broddelwerk van maakt laat mij dan maar achterwege.
Dit verhaal ken ik niet, graag duiding.quote:Op maandag 18 september 2023 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Gelijk de reeks weer even opgezocht. Het plaatje is offline
ONZ / Alberto loopt de park te checken
https://www.trouw.nl/home/check-de-park~bf10b7ef/quote:Op maandag 18 september 2023 15:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik niet, graag duiding.
Mooi lijstje.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Coco het volgende:
Wat valt allemaal onder de Achterhoek?
Oost Gelre: Groenlo, Harreveld, Lichtenvoorde, Lievelde, Mariënvelde, Vragender, Zieuwent. Oude IJsselstreek: Bontebrug, Breedenbroek, Etten, Gendringen, Megchelen, Netterden, Silvolde, Sinderen, Terborg, Ulft, Varsselder, Varsseveld, Westendorp. Winterswijk: Meddo, Winterswijk. Zutphen: Warnsveld, Zutphen.
Daar woont de vriend van mijn buurvrouw.quote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Zutphen?
Het is ook nog foutquote:Op maandag 18 september 2023 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Like gegeven maar het is leuker als @:GGMM het post.
Leuk stadje hoor. Beetje knus, niet giga druk. Daar heb ik m'n vriendin ook voor het eerst gezienquote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Zutphen?
Ik wist niet dat ze daar ook een rosse buurt hadden.quote:Op maandag 18 september 2023 15:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk stadje hoor. Beetje knus, niet giga druk. Daar heb ik m'n vriendin ook voor het eerst gezien
Tijd om weer weg te rennen. Ik verwacht een mention morgen voor Feyenoord - Celtic.quote:Op maandag 18 september 2023 15:55 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus start een gebbetje met @:oriente
Ah, ik zat niet eens op te letten dus. Excuus.quote:Op maandag 18 september 2023 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook nog fout
Het moetINGDINGDINGDING* zijn, waar die D dus die smiley wordt.
Nu staat er eigenlijk DDINGDINGDINGDING, dat slaat nergens op.
Kan die vent nou helemaal niks
(graag je like ongedaan maken)
21:00quote:Op maandag 18 september 2023 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat moet Feyenoord morgen?
Ik vind 21:00 een ongelofelijke klote tijd.quote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Akkoord. Tweede helft kijk ik mee!
Hier rond 18:00.quote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
Het gaat rond 17:00 heel erg donker worden hier @:Lenny_Leonard
Wat is jouw ideale tijd?quote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 21:00 een ongelofelijke klote tijd.
Ik versta gewoon geen Friesquote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef GGMM het volgende:
@:oriente negeert de sneer van @:maxi-mus
quote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef GGMM het volgende:
@:oriente negeert de sneer van @:maxi-mus
quote:
Ik vind dit echt niet grappig.quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef GGMM het volgende:
Ik baal er van dat ik geen jas bij me heb
[ afbeelding ]
Er is echt een enorme ui onderweg
@:caland
Ook niet echt, maar @Caland wel altijdquote:Op maandag 18 september 2023 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet grappig.
Hopelijk kan je er zelf wel om lachen
quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef GGMM het volgende:
Ik baal er van dat ik geen jas bij me heb
[ afbeelding ]
Er is echt een enorme ui onderweg
@:caland
Ik moet veel bijlezen vandaag.quote:Op maandag 18 september 2023 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet druk.
Flevoland poepkleur, geheel toevallig.quote:
Het beste filmpje wat ik in mijn obscure collectie had heette 'yougottalovejapan.mpeg' en op een goede 2e plaats stond 'yougottalovejapan2.mpeg'quote:Op maandag 18 september 2023 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Japanners zijn echt knettergek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eng dit, je begint met mijn woonplaats.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Coco het volgende:
Wat valt allemaal onder de Achterhoek?
Oost Gelre: Groenlo, Harreveld, Lichtenvoorde, Lievelde, Mariënvelde, Vragender, Zieuwent. Oude IJsselstreek: Bontebrug, Breedenbroek, Etten, Gendringen, Megchelen, Netterden, Silvolde, Sinderen, Terborg, Ulft, Varsselder, Varsseveld, Westendorp. Winterswijk: Meddo, Winterswijk. Zutphen: Warnsveld, Zutphen.
Gatverdamme, ik moet nog eten.quote:Op maandag 18 september 2023 17:08 schreef KingRoland het volgende:
ik introduceer hier het kijkcijferkanon in Japan.
veel kijkplezier.
@:coco @:rambodirk @:oriente @:zipportal @:3rr0r @:pisces29 @:nober
mooi land wel tochquote:Op maandag 18 september 2023 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Japanners zijn echt knettergek
Zo dan, jij woont echt bijna bij de buren.quote:Op maandag 18 september 2023 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Eng dit, je begint met mijn woonplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |