Goed idee.quote:Op maandag 18 september 2023 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een kaart van Nederland waar we alle usernames in vermelden. Dan weten we tenminste wie we wat kunnen vragen.
Noord-Hollandquote:Op maandag 18 september 2023 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een kaart van Nederland waar we alle usernames in vermelden. Dan weten we tenminste wie we wat kunnen vragen.
Zo min mogelijk.quote:Op maandag 18 september 2023 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook in het bezit van een lekker stukje dialect?
@GGMM boven een patatzaakquote:Op maandag 18 september 2023 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noord-Holland
Zuid-Holland
Oosten
/gokje
Daar woon ik niet meer ouwe reusquote:Op maandag 18 september 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
Overigens kan je ook mij om het adres van @:Scrummie vragen. Ooit nog een fles whiskey naar toegestuurd.
Klinkt eigenlijk net zo burgerlijk als die eierbal.quote:Op maandag 18 september 2023 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Waar kwam hij zelf vandaan dan?quote:Op maandag 18 september 2023 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo min mogelijk.
Mijn ex kwam er na 3 maanden achter dat ik in dialect met mijn ouders sprak en heeft een half uur dubbel gelegen.
Friesland (maximus)quote:Op maandag 18 september 2023 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noord-Holland
Zuid-Holland
Oosten
/gokje
Zet je GGMM wel boven een patatzaak?quote:Op maandag 18 september 2023 15:34 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus start een gebbetje met @:scrummie
Ik kan hier geen gevat antwoord op bedenken.quote:Op maandag 18 september 2023 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar kwam hij zelf vandaan dan?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan hier geen gevat antwoord op bedenken.
Vrijwillig?quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik woon al bijna een jaar in de Achterhoek joh
Jammer dat de moderators hier zich niet meer verdiepen in de mens achter de username.quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oosten is oosten, maakt ook weinig verschil?quote:
@Coco is de Lahoz van FOK!quote:Op maandag 18 september 2023 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat de moderators hier zich niet meer verdiepen in de mens achter de username.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |