En dan mij gewoon niet noemen hequote:Op maandag 18 september 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee en nee. Maar kan je een klein stukje toelichten? Eierbal?
@:Scrummie en @:Caland komen uit het oosten.
Achterhoek is geen oosten.quote:Op maandag 18 september 2023 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oosten is oosten, maakt ook weinig verschil?
HongKong is een stukje verre oostenquote:Op maandag 18 september 2023 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oosten is oosten, maakt ook weinig verschil?
Sorry. Ik wist niet of je al wakker was.quote:Op maandag 18 september 2023 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan mij gewoon niet noemen he
Ik ken dat ding alleen van naam, is meer iets Grunnings.
Sorry, ik werk maar met 4 windrichtingen.quote:
Daar bestaat er al eentje vanquote:Op maandag 18 september 2023 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een kaart van Nederland waar we alle usernames in vermelden. Dan weten we tenminste wie we wat kunnen vragen.
Alleen deze SC maat. De rest kan me gestolen worden.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar bestaat er al eentje vanEven in een oude reeks zoeken, dan vind ik de link vast wel.
Nee ik maak een nieuwe.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar bestaat er al eentje vanEven in een oude reeks zoeken, dan vind ik de link vast wel.
Dat is niet verbodenquote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik werk maar met 4 windrichtingen.
Er zijn plekken waar ze maar met 1 windrichting werken.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik werk maar met 4 windrichtingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet johWhat can change the nature of a man?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:42 schreef Coco het volgende:
AlbertoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Mokerhard gelachen![]()
wtf is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Dit doet pijn aan mijn ogen. Als je er ook zo'n broddelwerk van maakt laat mij dan maar achterwege.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Er was toch nog een andere gebaseerd op Google Maps?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van GC, kan toch niet joh
Dit is oogaids.
quote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Na dat kunstwerk moest ik ineens aan @:JR-style-93 denken, hoe zou het met hem gaan?
Nee dit wordt simpel een landkaartje met UI en een typerend plaatje erbij.quote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet pijn aan mijn ogen. Als je er ook zo'n broddelwerk van maakt laat mij dan maar achterwege.
Dit verhaal ken ik niet, graag duiding.quote:Op maandag 18 september 2023 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Gelijk de reeks weer even opgezocht. Het plaatje is offline
ONZ / Alberto loopt de park te checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |