Dat met die auto’s ben ik een voorstander van.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat een visie die FvD altijd /s
[..]
Doet mij denken aan deze (oude) meme:quote:Op donderdag 14 september 2023 18:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die drones zijn dus gewoon op die 2 Russische schepen geklapt en daardoor hebben de Russen de drones 'kapot gemaakt'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:52 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan deze (oude) meme:Het is het resultaat dat teltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:39 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Rusland had een uur geleden gezegd dat ze een paar drones kapot hadden gemaakt, maar misschien te vroegen begonnen met juichen?Het slopen van de zwartezeevloot gaat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zolang Poetin nog in het Kremlin zit gaat dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
niks mis met vredesonderhandelingen en lekker belangrijk hoe de fvd over Poetin denkt
Tis but a scratchquote:
zolang de Oekrainers nog vooruit gaan gaat dat niet gebeurenquote:Op donderdag 14 september 2023 18:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zolang Poetin nog in het Kremlin zit gaat dat niet gebeuren.
Mja, wellicht zijn ze te makkelijk te onderscheppen. Zo op het zicht lijken het ook niet meer dan remote control explosieve jetski's. Dus ja... Snap het ook wel dat ze makkelijk om zeep te helpen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:25 schreef oheng het volgende:
Het gebrek aan succes van de zeedrones begint wel op te vallen. Ik had daar veel meer van verwacht.
Laten we hopen dat er spoedig eentje doel treft.
Dat zal de verdediging van De Krim verder verslechteren.
dit ja, je verwacht toch dat dit beter moet kunnen, laat die dingen net onder het oppervlakte verplaatsen tot op 50 meter van het schip bv?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mja, wellicht zijn ze te makkelijk te onderscheppen. Zo op het zicht lijken het ook niet meer dan remote control explosieve jetski's. Dus ja... Snap het ook wel dat ze makkelijk om zeep te helpen zijn.
Komt wel in de buurt maar dat laatste stuk zijn ze te kwetsbaar versus zo'n boordkanon. Dan moet je echt meer in flinke hoeveelheden aanvallen zodat eentje erdoorheen komt.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:25 schreef oheng het volgende:
Het gebrek aan succes van de zeedrones begint wel op te vallen. Ik had daar veel meer van verwacht.
Laten we hopen dat er spoedig eentje doel treft.
Dat zal de verdediging van De Krim verder verslechteren.
Hier beelden vandaag, volgens mij:
[ twitter ]
Het jaar is 1940. Forum voor Democratie is voor een onmiddellijk staakt het vuren tussen Groot Brittanni, Frankrijk en Duitsland. Er zullen vredesonderhandelingen plaatsvinden met Adolf Hitler. Om Hitler tegemoet te komen mag hij Sudetenland houden. Gr gr Thierry Mussert.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum voor Democratie heeft in hun verkiezingsprogramma staan dat Nederland onderhandelingen moet voeren tussen Oekrane en Rusland om het bloedvergieten te stoppen.
Thierry Chamberlainquote:Op donderdag 14 september 2023 20:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het jaar is 1940. Forum voor Democratie is voor een onmiddellijk staakt het vuren tussen Groot Brittanni, Frankrijk en Duitsland. Er zullen vredesonderhandelingen plaatsvinden met Adolf Hitler. Om Hitler tegemoet te komen mag hij Sudetenland houden. Gr gr Thierry Mussert.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:59 schreef TLC het volgende:
https://www.bbc.com/news/uk-66798508
Was dat een artikeltje 5 geweest als het echt gebeurd was ?
quote:The RAF plane - with a crew of up to 30 - was flying a surveillance mission over the Black Sea in international airspace on 29 September last year when it encountered two Russian SU-27 fighter jets.
quote:Artikel 5
De partijen komen overeen dat een gewapende aanval tegen een of meer van hen in Europa of Noord-Amerika als een aanval tegen hen allen zal worden beschouwd; zij komen bijgevolg overeen dat, indien zulk een gewapende aanval plaatsvindt, ieder van hen de aldus aangevallen partij of partijen zal bijstaan, in de uitoefening van het recht tot individuele of collectieve zelfverdediging erkend in Artikel 51 van het Handvest van de Verenigde Naties, door terstond, individueel en in samenwerking met de andere partijen, op te treden op de wijze die zij nodig oordeelt met inbegrip van het gebruik van gewapend geweld om de veiligheid van het Noord-Atlantisch gebied te herstellen en te handhaven.
Waarschijnlijk niet. Daar de Zwarte zee tussen Europa en Azi ingeklemd zit. En het dus afhangt over welk gedeelte het vliegtuig vloog. En volgens het artikel was dit over het internationale luchtruim. Wat officieel niet tot een land behoort (al zijn er uitzonderingen). Al heb ik geen idee waar in de Zwarte zee de officile grens tussen Europa en Azi ligt. En of dit berhaupt al een ding is wanneer het op een zee of oceaan aankomt.quote:The Black Sea is a marginal mediterranean sea of the Atlantic Ocean [b]lying between Europe and Asia, east of the Balkans, south of the East European Plain, west of the Caucasus, and north of Anatolia.[/b]
Hoewel Chamberlain in ieder geval nog goede intenties had, zeker met de massale slachtpartijen in de eerste wereldoorlog in het achterhoofdquote:
En daarbij zette Chamberlain al de knop en wijzigde hij zijn koers toen duidelijk was dat met Hitler niet te onderhandelen viel, pas in mei 1940 trad hij af als premier.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hoewel Chamberlain in ieder geval nog goede intenties had, zeker met de massale slachtpartijen in de eerste wereldoorlog in het achterhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |