quote:Feyenoord start de groepsfase van de UEFA Champions League met een thuisduel tegen Celtic, de kampioen van Schotland.
Feyenoord speelde in het seizoen 2017-2018 voor het laatst in de groepsfase van de Champions League. Dat werd geen succes: de Rotterdammers haalden drie punten en werden kansloos laatste in hun groep. Ze zullen dan ook hopen het deze jaargang beter te doen en de poule met Atlético Madrid, Lazio Roma en Celtic biedt kansen.
Feyenoord - Celtic
Dan moet de thuiswedstrijd tegen Celtic een goed resultaat opleveren, want op papier is dat de minst zware tegenstander. De ploeg uit Glasgow werd het afgelopen jaar voor de 53e keer kampioen van Schotland en heeft in het nieuwe seizoen al een voorsprong op de grote concurrent Rangers FC.
Voor de fans Feyenoord en Celtic is dinsdag een speciale ontmoeting: sinds de UEFA-cupfinale van 1970 zijn de supportersgroepen bevriend.
Wanneer is Feyenoord vs. Celtic op televisie te zien?
Feyenoord vs. Celtic is op dinsdag 19 september 2023 vanaf 21:00 uur te zien op tv-zenders RTL7 & Ziggo Voetbal
quote:Referee
Irfan Peljto BIH
Assistant referees
Senad Ibrisimbegovic BIH
Davor Beljo BIH
Video Assistant Referee
Ivan Bebek CRO
Assistant Video Assistant Referee
Alper Ulusoy TUR
Fourth official
Milo¨ Gigovic BIH
Die thuiswedstrijd tegen Man City.quote:
Crewbashquote:Op woensdag 13 september 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een lul van een vent zeg.
Ohja, heb ik nog niet zo lang geleden ook nog een note voor gekregen. @Onlogisch.quote:
Daarom juich ik voor Arsenal. Anders was ik gewoon voor PSV als Nederlandse club.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bizar ja. Zit je hem week in en week uit te steunen met zijn PSV en HUNNIE Europese campagne en dan doet ie dit.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom juich ik voor Arsenal. Anders was ik gewoon voor PSV als Nederlandse club.
Ik dacht dat ik en @:Coco vrienden waren. Ordinaire backstabber!
Roep eerst maar eens @Zipportal tot de orde.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens tot de orde roepen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Roep eerst maar eens @:zipportal tot de orde.
Ik reeks helemaal niks meer.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal ik jou eens tot de orde roepen.
Reeksen allen. Geen Op1.
Team bakstenen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:33 schreef Erasmus het volgende:
Team @:Zipportal
Je hebt mij gekwetst @:Coco
Je past zijn posts maar gewoon aan.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Roep eerst maar eens @:zipportal tot de orde.
quote:Op donderdag 14 september 2023 06:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je past zijn posts maar gewoon aan.
quote:
Juichen voor het Nederlands voetbal.quote:
Twee van de mooiste shirts van Europa. En twee clubs met een mooiere geschiedenis dan Chelsea, Manchester City, RB Leipzig of andere geldbuidels.quote:
Celtic shirt is idd prachtigquote:Op donderdag 14 september 2023 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee van de mooiste shirts van Europa. En twee clubs met een mooiere geschiedenis dan Chelsea, Manchester City, RB Leipzig of andere geldbuidels.
3-1quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - Celtic | RTL 7/ Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als Fok!-vriend. Aanmelden mag.
Match center: https://www.uefa.com/uefa(...)feyenoord-vs-celtic/quote:Referee
Irfan Peljto BIH
Assistant referees
Senad Ibrisimbegović BIH
Davor Beljo BIH
Video Assistant Referee
Ivan Bebek CRO
Assistant Video Assistant Referee
Alper Ulusoy TUR
Fourth official
Milo¨ Gigovic BIH
quote:Besiktas 1-2 Ajax in november 2021
Feyenoord 1-0 Lazio in november 2022
3-1quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:DombohetOlifantje1 3-1
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als Fok!-vriend. Aanmelden mag.
2-1quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-0
@:fetX 3-1
@:GGMM 0-2
@:PicoMMP 3-0
@:Scrummie 2-1
@:Epistaxiophobia 1-2
5-0quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:3rr0r 1-1
4-0quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Mexicanobakker 1-0
@:klaasweetalles 5-0
2-0quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Mexicanobakker 1-0
@:klaasweetalles 5-0
quote:Op maandag 18 september 2023 18:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dan gaan wij maar hier sfeer maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
Allemaal veilig in het Feyenoord topic
Bij een voorsprong ben ik er als de kippen bij maatquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
Allemaal veilig in het Feyenoord topic
En zonder de voorsprong ben je waar?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een voorsprong ben ik er als de kippen bij maat
Precies dit maar misschien moet ik het verleden maar eens los proberen te laten.quote:Op maandag 18 september 2023 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
2-2
Eigenlijk denk ik dat we winnen, maar vaak als er een hosannah-stemming is vooraf valt een wedstrijd tegen.
Ik heb Celtic niet recent zien spelen, plus dit hierboven. Ik wacht het rustig af. Geen hoge verwachtingen. Dan valt alles mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Precies dit maar misschien moet ik het verleden maar eens los proberen te laten.
Als je dit invult op je Toto en het komt uit, kan je morgen je ontslagbrief bij je chef neerleggen gok ik zoquote:
Het zal toch niet veel beter zijn dan Rangers dus 3 punten lijkt me geen probleem.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Celtic niet recent zien spelen, plus dit hierboven. Ik wacht het rustig af. Geen hoge verwachtingen. Dan valt alles mee.
Feyenoordtopic, zoals altijdquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zonder de voorsprong ben je waar?
Veel Japanners spelen er maar dat is een beetje wat ik weet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Celtic niet recent zien spelen, plus dit hierboven. Ik wacht het rustig af. Geen hoge verwachtingen. Dan valt alles mee.
Ze geven die optie niet eens, 0-5 Celtic is 410x je inleg terug.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je dit invult op je Toto en het komt uit, kan je morgen je ontslagbrief bij je chef neerleggen gok ik zo
@KingRolandquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Veel Japanners spelen er maar dat is een beetje wat ik weet.
Wat zouden ze doen bij een 0-7?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ze geven die optie niet eens, 0-5 Celtic is 410x je inleg terug.
Waar je niet op in kan zetten wordt niet uitgekeerd nee. Meestal is er wel een optie "any other" though.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat zouden ze doen bij een 0-7?
Gewoon niet uitkeren?
Haast je niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben sporten dus het kan zijn dat ik de eerste 10-20 minuten mis.
Jullie zullen jezelf dus even moeten vermaken in die periode
Voor alle CL kijkers werelwijd wil Feyenoord niet op de pauperclub lijken dat het normaal is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees niet bevreesd. Dit wordt gewoon een warm bad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef Wotte het volgende:
Ik durf me vanavond hier niet meer te vertonen. Veel succes vrienden!
Daar gaan jij en ik persoonlijk voor zorgen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd. Dit wordt gewoon een warm bad.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar gaan jij en ik persoonlijk voor zorgen.
Jij zou een goede mod zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd. Dit wordt gewoon een warm bad.
Stukje Miami Vicequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:01 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Beter.
Doet denken aan Valencia en Inter zonder sponsor.
Celtic kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mocht Celtic plots kunnen voetballen heb ik wellicht iets meer steun nodig.
Die zijn net zo matig als Ajax.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als je zo speelt als de eerste 20 minuten tegen Heerenveen kun je het iedereen in deze groep op z'n minst lastig maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dan gaan we die CL gewoon winnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je zo speelt als de eerste 20 minuten tegen Heerenveen kun je het iedereen in deze groep op z'n minst lastig maken.
Dan moet ook nog langs de city's van deze wereld he. Die schijnen wel aardig te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan gaan we die CL gewoon winnen.
Gaat alleen niet gebeuren
Ik ben niet zo bang voor Almere City.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan moet ook nog langs de city's van deze wereld he. Die schijnen wel aardig te kunnen voetballen.
Ik vind dat je Celtic nou wel tekort doet hoor.quote:
Als Ajax al matig is, wat is dan slecht?quote:
Ik geef het een 6,3.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Die reportage is gemaakt door de school-tv redacteur?
6.5quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Had een YouTube filmpje uit 2014 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Een kansenparel die van de staat een stageplek heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Er volgen na vandaag sowieso nog 12 wedstrijden, dus begrijpelijke keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Een heel hypefilmpje voor slapzak Stengs die al 5 jaar flopt 😂
Hebben ze het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Een heel hypefilmpje voor slapzak Stengs die al 5 jaar flopt 😂
Marcel meijer al 40 jaar dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een kansenparel die van de staat een stageplek heeft gekregen.
Helmond Sportquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als Ajax al matig is, wat is dan slecht?
Jezus ja…dat sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Zit teveel coke in de neuzen voor een minuut stilte.
Stel je voor dat hier een ramp gebeurt en dat dan in de Africa Cup of zoiets steeds een minuut stilte wordt gehouden. Dat boeit je dan toch geen reet?quote:
Wel als je 3 gram coke in je neus hebt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
1 minuut je mond houden is te moeilijk voor dat volk?
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:02 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet wel de meest schandalige minuut stilte ooit geweest zijn. Die scheidsrechter denkt ook: we stoppen er maar mee want niemand is stil.
Dat gedeug doen ze maar op het hoofdkantoor in Zürich.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:02 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet wel de meest schandalige minuut stilte ooit geweest zijn. Die scheidsrechter denkt ook: we stoppen er maar mee want niemand is stil.
De sahara is ondergelopenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef Enawh het volgende:
Waarvoor was die minuut stilte en waarom fluiten ze dan.
Heb geen beeld..
Als je een test afneemt van het rioolwater in de kuip dan slaat deze 90% coke aan en 10% frituurvoedselquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wel als je 3 gram coke in je neus hebt.
Voor de UEFA zodat ze kunnen laten zien hoe goed ze wel niet bezig zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef Enawh het volgende:
Waarvoor was die minuut stilte en waarom fluiten ze dan.
Heb geen beeld..
Medeleven en respect tonen we alleen als het ons direct raaktquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stel je voor dat hier een ramp gebeurt en dat dan in de Africa Cup of zoiets steeds een minuut stilte wordt gehouden. Dat boeit je dan toch geen reet?
Daarom Blatterminuut meer dan genoeg
Ik stel voor dat we al onze noord-afrikanen die kant op sturen als permanente hulp.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor de UEFA zodat ze kunnen laten zien hoe goed ze wel niet bezig zijn.
De Maroklibiers denken alleen maar "fuck off met je minuut, stuur liever geld"
Och dit is toch alleen maar voor het eigengegeil? Die slachtoffers interesseert het echt geen ruk hoor. Nogmaals, als hier een grote ramp gebeurt zal het me jeuken of ze ergens een minuut stilte houden. Dat ze maar helpen, daar heb je tenminste wat aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Medeleven en respect tonen we alleen als het ons direct raakt
Dat is lullig dan heeft Anniko van Santen geen werk meer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we al onze noord-afrikanen die kant op sturen als permanente hulp.
Nee. Wel een doelpunt van POR zojuist maar dat terzijde.quote:
Balmquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is een Feyenoorder aan de balm
Ik herhaal.. er is een Feyenoorder aan de bal
Cumbek van Sven?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax gaat Feyenoord slopen zondag
Ik had al geen grote verwachting aangegeven, jammer dat het toch wel blijkt te kloppen.quote:
oh, we hebben een kenner?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al geen grote verwachting aangegeven, jammer dat het toch wel blijkt te kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat het darten afgelopen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Steijn zou wat meer met data moeten werken. Ik ken daar nog wel een goed Duits bedrijf voor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tactisch meesterbrein Steijn gaat mondjes snoeren
Refaeli?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt tijd dat ze bij Antwerp eens wat ballen tonen.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik eet een stukje chocolade (Milka hazelnoot).
Binnen de 20min. Netjesquote:
Walgelijke goorlapquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik eet een stukje chocolade (Milka hazelnoot).
quote:
Ik geloof niet in toeval. Hier zit een luchtje aan.quote:
Duister.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet in toeval. Hier zit een luchtje aan.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet in toeval. Hier zit een luchtje aan.
User Pico hoeft tenminste niet te sporten.quote:
Touché.quote:
Ging dat niet over komende zondag?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
De 4-0 en 5-0's vlogen je om de oren voor de wedstrijd begon.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
De 4-0 en 5-0's vlogen je om de oren voor de wedstrijd begon.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:21 schreef PicoMMP het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat iemand ajax dat voor elkaar ziet krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt er nou nog steeds gedart? @ZorroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wordt er nou nog steeds gedart? @:zorro
Gerwengodquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wordt er nou nog steeds gedart? @:zorro
Zeker, en Ekkelenramp en Janssen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
Speelt Wijndal bij Antwerp toevallig?
Hertog Jan.quote:
Leuk dat je het vraagt, ik schenk toevallig net een kopje thee inquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
Die Portugezen breken makkelijk door de Oekraiense linies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have always been at war with Eastasia.
Minteh?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, ik schenk toevallig net een kopje thee in
@:kingroland had je hierboven al gelezen dat ik thee drink?
ZO KOEKOEKquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zag een post verdwijnen
Gelukkig was hij maar van Dombo, dus er is niks van waarde weggegooid
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zag een post verdwijnen
Gelukkig was hij maar van Dombo, dus er is niks van waarde weggegooid
Nee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat denken jullie vrienden? PSV een beetje kans morgen?
PSV had moeite met dit Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kans op een flink pak slaag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspelletje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als iedereen bij PSV z'n dag heeft?
Dat zijn gewoon de spelregels.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
KAP EENS MET DIE TYFUSCORNERS
Gekocht van Lampedusa Calcio.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me steeds af waarom Promes ineens bij Feyenoord speelt. Maar dat is Minteh blijkbaar.
Die mis ik nooitquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Coco het volgende:
Op zo'n moment mis je @:mexicanobakker humor.
Dan zal de voertaal in de kleedkamer wel niet Nederlands zijn.quote:
Dit mag. Want er wordt niet met God gescholdenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wat Bond tegen vloeken van Arne Slot vindt
Topteam. Aanvalsgolf na aanvalsgolf.quote:
Ow dat doe ik al dagenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, laten we het over Ajax hebben.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wat Bond tegen vloeken van Arne Slot vindt
Je wou een warm bad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgens het databedrijf van Mislintat moet Ajax de cl winnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebbetje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wou een warm bad.
Werk daar dan ook voor.
Nyron Wou.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wou een warm bad.
Werk daar dan ook voor.
Daar klinkt de echo nog van de schreeuw om een penaltyquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
Ik ga een kijkje nemen in het Feyenoord topic.
Ik wacht even op de 0-1quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
Ik ga een kijkje nemen in het Feyenoord topic.
Ik vind die van Celtic anders vooralsnog beterquote:
Is het geen paard, dan is het Wellenreuter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |