SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
James Bond?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gesproken.
0-2 zonder blikken of blozen
En eentje maakte het bond.. 0-7
Kan dit? @Cocoquote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arsenal is om de havertzklap dreigend.
(Ho maar weer)
Anders leren al die Klazen het nooit.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een mongooltje quoten is wel heel makkelijk scoren
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
PSV gaat samen met Lens uitmaken wie 3e wordt.Jeremain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
PSV gaat samen met Lens uitmaken wie 3e wordt.Jermain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
@GGMM en @onlogisch denken dit ook.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:14 schreef Newone82 het volgende:
Psv gaat vernedert worden vanavond helaas
small clubquote:Op woensdag 20 september 2023 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Andersom had Arsenal wel een penalty gehad.
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof er mensen waren die dachten dat PSV een kans had.
Geen schande verder.
Ja, Ajax wel. En een paar rode kaarten erbij toen ook.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:15 schreef VacaLoca het volgende:
Kreeg Ajax niet keer belangrijke penalty tegen bij soortgelijk iets
Ik had eerder al ergens 3-1 gezegd als het goed is.quote:
Sportief van je!quote:
Noa Odidoquote:Op woensdag 20 september 2023 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lang met z'n getelefoneerde voorzet.
PSV heeft dan ook geen Sangaré meer die elke bal inleverde.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft vorig jaar in die 2 EL-wedstrijden niet zoveel balbezit gehad als de laatste 3 minuten.
Idd aangepast.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eerder al ergens 3-1 gezegd als het goed is.
Ter info.
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sportief van je!
Dat mag gezegd worden
En met iedereen bedoel je Klaas?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
Iedereen is altijd mad in het ajaxtopic
Het gaat dan ook niet geweldig met Ajax.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
Nee, daar had Arsenal nu al 3-0 tegen voor gestaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is natuurlijk ook geen RKC of NEC.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, daar had Arsenal nu al 3-0 tegen voor gestaan.
Weet niet waar je het over hebt staatsidioot.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
NEC heeft Cillessen op doel, die had dat schot gewoon zelf het doel in gebokst.quote:
Dat heeft dan ook niemand voorspeld.quote:
Check je DM trouwens. Je hebt een linkquote:
Twee moffen zijn de beste keepers in de eredivisiequote:Op woensdag 20 september 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
Is Benitez wel een keeper?
Laten we er een expert bij halen @:caland
KetjapGodquote:Op woensdag 20 september 2023 21:22 schreef fetX het volgende:
Die Bella Kotjap wordt ook aan alle kanten voorbij gelopen.
Ja, die stapte daar ook als een mongool in. 20 miljoenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:22 schreef fetX het volgende:
Die Bella Kotjap wordt ook aan alle kanten voorbij gelopen.
Ik ben tegen geweld.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:22 schreef Oriente het volgende:
Maak er dan maar een schoppartij van.
Baumgartlquote:Op woensdag 20 september 2023 21:22 schreef Fretwork het volgende:
Had PSV nou maar een type Unnerstall gehad...
NEEquote:
:squote:Op woensdag 20 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |