Ja ik heb ze gesproken.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof er mensen waren die dachten dat PSV een kans had.
Geen schande verder.
Was je bij de inrichting van @klaasweetalles ?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gesproken.
0-2 zonder blikken of blozen
En eentje maakte het bond.. 0-7
Dat zag je al 2x ja. Boszball. Dit had al 2-0 mogen zijn trouwens.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Je vraagt er ook om als je ze echt alle ruimte geeft om rustig in te dribbelen.
This aged like milk.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat al die overhypte premier league teams maar lekker hun verdiende karma krijgen
Newcastle was gisteren al afgeslacht
nu flapdrol wannabe trainer Arteta's 11 nog
Liever 6-5 verliezen dan 0-0genotquote:Op woensdag 20 september 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zag je al 2x ja. Boszball. Dit had al 2-0 mogen zijn trouwens.
Bloed zal vloeien.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:12 schreef Coco het volgende:
Dit gaat een rituele slachting worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
James Bond?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gesproken.
0-2 zonder blikken of blozen
En eentje maakte het bond.. 0-7
Kan dit? @Cocoquote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arsenal is om de havertzklap dreigend.
(Ho maar weer)
Anders leren al die Klazen het nooit.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een mongooltje quoten is wel heel makkelijk scoren
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
PSV gaat samen met Lens uitmaken wie 3e wordt.Jeremain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |