@onlogisch wil gewoon fit en shredded zijn. Dus groot gelijk van dat eigeel.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:onlogisch denkt dat smakeloos gelijk staat aan gezond.
Willen, jaquote:Op woensdag 13 september 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch wil gewoon fit en shredded zijn. Dus groot gelijk van dat eigeel.
bloemkool in kleine stukjes bekt niet zo lekkerquote:Op woensdag 13 september 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
Kut TT maar je kan dan ook weinig verwachten van iemand die bloemkoolrijst eet
van dat doel is eigeel geen vijandquote:Op woensdag 13 september 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch wil gewoon fit en shredded zijn. Dus groot gelijk van dat eigeel.
jawelquote:Op woensdag 13 september 2023 09:25 schreef Bezsen het volgende:
Als je bloemkoolrijst prima bij curry vindt kun je zelf geen rijst koken ofzo
En curry waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:25 schreef Bezsen het volgende:
Als je bloemkoolrijst prima bij curry vindt kun je zelf geen rijst koken ofzo
Nee er zijn 100 routes om daar te komen. Feit is dat veel mensen met oog op de gym het skippen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van dat doel is eigeel geen vijand
nee het is een keuze om minder rijst te etenquote:Op woensdag 13 september 2023 09:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon wanstaltige smaak
En daarvoor hou je jezelf voor de gek dat het prima smaaktquote:Op woensdag 13 september 2023 09:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee het is een keuze om minder rijst te eten
primaquote:Op woensdag 13 september 2023 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En daarvoor hou je jezelf voor de gek dat het prima smaakt
Jij bent van het keto toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 09:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee het is een keuze om minder rijst te eten
Team pepsi max citronquote:Op woensdag 13 september 2023 09:32 schreef aTypisch het volgende:
0.0 bier
frisdrankdrinken en dan dat kiezen
niet gewoon coca cola pakken als je er toch voor gaat
horeca met pepsi
eerste jaren flink gemeten, afgewogen e.d.quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk forum
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland dan weer van de keta.
1 lettertje, zo'n wereld van verschil
@KingRoland van de ketiquote:Op woensdag 13 september 2023 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland dan weer van de keta.
1 lettertje, zo'n wereld van verschil
Je eet geen vlees?quote:Op woensdag 13 september 2023 09:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar ik ben een moeilijke eter
ik eet alleen nog maar insectenquote:
Ik heb klimaatdepressiequote:Op woensdag 13 september 2023 10:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik eet alleen nog maar insecten
en tel mijn scheten op
aan het einde van het jaar betaal ik voor de co2 een aflaatje aan het WNF
Gefrituurde sprinkhaan zou lekker zijn. Maarja, gefrituurde zooiquote:Op woensdag 13 september 2023 10:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik eet alleen nog maar insecten
en tel mijn scheten op
aan het einde van het jaar betaal ik voor de co2 een aflaatje aan het WNF
Ik ben vaak geirriteerd en soms ronduit boos. Kleine dingen kunnen me al triggeren: een nieuwsartikel, luid gegil op straat, een vieze lucht, een reclame. Ik rant veel, zoveel mogelijk online, maar soms ook thuis en tegen vrienden. Agressief ben ik nooit.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel een winterdepressie aankomen![]()
Het is alweer zo vroeg donker
Sterkte makker.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:08 schreef Bezsen het volgende:
Zo turkish airlines bellen
Dat is niet leuk
ik lust geen groente zonder aardappelenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weten wat keto moeilijk zou maken
quote:Op woensdag 13 september 2023 10:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik lust geen groente zonder aardappelen
Ik ben een ouderwetse prakkert.....
wtfquote:Op woensdag 13 september 2023 10:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Voor deze post verwijs ik graag naar CT Fletcherquote:Op woensdag 13 september 2023 10:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gewoon leren koken.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor deze post verwijs ik graag naar CT Fletcher
quote:Op woensdag 13 september 2023 10:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gewoon leren koken.
Dat jij smakeloze rommel prefereert heeft niets met gezond eten te maken
je moet ook de rest van je leven wel zó op orde hebben dat je denkt dat eigeel uit je dieet halen wat oplevert en dat het de moeite waard isquote:Op woensdag 13 september 2023 10:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gewoon leren koken.
Dat jij smakeloze rommel prefereert heeft niets met gezond eten te maken
wat vind jij van mexicaans etenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:16 schreef Bezsen het volgende:
Het leven is te kort om niet lekker te eten
Overschatte keukenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat vind jij van mexicaans eten
Bijvoorbeeld weten dat je 18 gram pindakaas op een boterham smeert.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je moet ook de rest van je leven wel zó op orde hebben dat je denkt dat eigeel uit je dieet halen wat oplevert en dat het de moeite waard is
niet gewoon banaan + pindakaas etenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld weten dat je 18 gram pindakaas op een boterham smeert.
De enige reden dat het populair is geworden omdat het aansloeg bij Amerikanen aangezien het een moddervette ongezonde keuken isquote:
Dat is correctquote:
Laat mequote:
Ik eet gewoon veel rijst met groente en woksausje ofzoquote:Op woensdag 13 september 2023 10:16 schreef Bezsen het volgende:
Het leven is te kort om niet lekker te eten
je lust groentes met suikerwater eroverquote:Op woensdag 13 september 2023 10:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is correct
[..]
Laat me
[..]
Ik eet gewoon veel rijst met groente en woksausje ofzodan lust ik het ook wel
het enige wat mij tegenvalt aan mexico is de keukenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De enige reden dat het populair is geworden omdat het aansloeg bij Amerikanen aangezien het een moddervette ongezonde keuken is
Daarom beter naar een internationale hub als Dubaiquote:Op woensdag 13 september 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het enige wat mij tegenvalt aan mexico is de keuken
Jaquote:Op woensdag 13 september 2023 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je lust groentes met suikerwater erover
uhhhh oke
hoe zijn de prijzen daar eigenlijkquote:Op woensdag 13 september 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daarom beter naar een internationale hub als Dubai
De vorige week dat ik er was kunnen genieten van alle goede keukens
Huizen goedkoper dan west-europa, zowel huur als koopquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe zijn de prijzen daar eigenlijk
Sowieso zijn alle landen goedkoper dan Nederland volgens mijquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe zijn de prijzen daar eigenlijk
Het verraderlijke in Dubai is de mogelijkheid om veel geld uit te geven aan vermaak.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle landen goedkoper dan Nederland volgens mij
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vond de keuken in Mexico beter dan verwacht maar ik had relatief lage verwachtingen.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het enige wat mij tegenvalt aan mexico is de keuken
Ligt eraan waarvoor.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geen idee, aanraders die je te binnen schieten voor een bezoek van een weekjequote:Op woensdag 13 september 2023 10:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een scootmobiel meenemen voor die moeilijk grote airport.
Tips voor wat?
Waar zit jequote:Op woensdag 13 september 2023 10:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, aanraders die je te binnen schieten voor een bezoek van een weekje
Duurste airport waar ik ooit ben geweest.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een scootmobiel meenemen voor die moeilijk grote airport.
Tips voor wat?
Loungeje maatquote:Op woensdag 13 september 2023 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Duurste airport waar ik ooit ben geweest.
Wat een kutzooi daar.
vlakbij de Şakirin moskee, dus dichtbij Kadikoy geloof ikquote:Op woensdag 13 september 2023 10:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waar zit je
Kadikoy is wel veel genot hoor om een week te blijven
ik heb door jouw dengue nu een irrationele angstquote:Op woensdag 13 september 2023 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Duurste airport waar ik ooit ben geweest.
Wat een kutzooi daar.
Vind je? Ik koop heel weinig fruit hoorquote:Op woensdag 13 september 2023 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor.
Gezond eten is relatief betaalbaar in Nederland.
Niet alleen fruit maar ook verse groentes. In veel landen is zo veel mogelijk aardappel, vet in de boter gebakken vlees en kaas de norm.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vind je? Ik koop heel weinig fruit hoor
Ow ja ik eet weinig fruit omdat ik het belachelijk duur vindquote:Op woensdag 13 september 2023 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet alleen fruit maar ook verse groentes. In veel landen is zo veel mogelijk aardappel, vet in de boter gebakken vlees en kaas de norm.
VS is het dieptepunt, alles wat betaalbaar is is suikerplastic. Waarom denk je dat alle arme mensen daar obesitas hebben.
Ook jou gun ik absoluut geen denguequote:Op woensdag 13 september 2023 10:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb door jouw dengue nu een irrationele angst
ik meld dit omdat ik denk dat het je goed zal doen, alles voor de gezondheid he
Waarom sloop jij het klimaat ?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de keuken in Mexico beter dan verwacht maar ik had relatief lage verwachtingen.
ZO Azië is goedkoper, veiliger en heeft een betere keuken, Midden/Zuid-Amerika heeft mooiere landschappen, gezelligere mensen en betere feesten.
Verstandige mensenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:12 schreef onlogisch het volgende:
Vaccinatiegraad in Amsterdam daalt nog verder, risico op uitbraken neemt toe
3e wereldland. Kunnen we niet gewoon een hek om Amsterdam zetten en er collectief afscheid van nemen?
Ow is dat zo? Het boeit me helemaal niks wat iemand op een forum zegtquote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef onlogisch het volgende:
user @:3rr0r vernietigt @:mazikeen
quote:Op woensdag 13 september 2023 12:04 schreef Sked het volgende:
Wat is het toch heerlijk als je een afspraak wil afzeggen, maar degene is je voor.
Had ik gisteren ook bij Amstelveenseweg: 1 poortje werkte nog maar om uit te checken. Wat heel irritant is als je niet kunt inchecken idd want dan kun je OOk niet uitchecken en kun je niet naar 'buiten'quote:Op woensdag 13 september 2023 11:09 schreef KingRoland het volgende:
Metropoortjes weer opengebroken, kon niet inchecken…
@:karina @:tarado
We eten hier gewoon om 12 uur Mazikeen.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wil dat het 13 uur is. Ik heb trek
Ik heb pas 13 uur pauzequote:Op woensdag 13 september 2023 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We eten hier gewoon om 12 uur Mazikeen.
Stamppot prei met gehaktballetjes in jus.quote:
PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEPquote:Op woensdag 13 september 2023 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook bij Amstelveenseweg: 1 poortje werkte nog maar om uit te checken. Wat heel irritant is als je niet kunt inchecken idd want dan kun je OOk niet uitchecken en kun je niet naar 'buiten'Ik heb dat 1x gehad, toen ben ik maar achter iemand aangelopen
Nee hoor valt wel mee. Dat soort dingen gebeurt nou eenmaal af en toe.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP
OKé.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor valt wel mee. Dat soort dingen gebeurt nou eenmaal af en toe.
Ik leef nog. En ga nu etenquote:Op woensdag 13 september 2023 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend.
Hopelijk overleef je het nog zo lang.
quote:In Frankrijk wordt de iPhone 12 uit de winkels gehaald. De apparaten zenden te veel elektromagnetische straling uit, zou blijken uit een steekproef van het ANFR, het Franse agentschap voor de regulering van radiofrequenties.
De ledematen zouden worden blootgesteld aan straling van 5,74 watt per kilogram. Dat geldt bijvoorbeeld voor het bovenbeen van iemand die de telefoon in de broekzak heeft. De Europese limiet hiervoor is vier watt. Elektromagnetische straling is iets anders dan radioactieve straling. Waar het laatste het DNA kan beschadigen, warmt elektromagnetische straling het lichaam alleen op.
Voordragend genoteerd.quote:
Ik weet niet wat dat is, maar ik kan je wel complimenteren voor je brede kennis.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hield eerst nog de optie open dat @:Coco met een dragqueen tuck rondliep?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje Pad Thai.Yea, she's on crack.
Kip met echte rijst en saladequote:Op woensdag 13 september 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
Krieltjes, doperwtjes en twee wilde zalmfiletsquote:Op woensdag 13 september 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SOW DAN, luxe hoor. Komt er een meisje bij je eten?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bakplaat pizzaquote:Op woensdag 13 september 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sperzieboontje, aardappeltje, kip.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:50 schreef 3rr0r het volgende:
Tim vs Toby in het Vandaag Inside topic
Niet ons probleem.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:50 schreef 3rr0r het volgende:
Tim vs Toby in het Vandaag Inside topic
Misschien wil @Nova die wel makenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:50 schreef KingRoland het volgende:
er is geen op naar het chatgpt topic gif
foxwildquote:Op woensdag 13 september 2023 17:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Krieltjes, doperwtjes en twee wilde zalmfilets
500 gram? Lekker bunkerbeertje.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zit ik te vol voor na 500 gram krieltjes, 140 gram doperwtjes en 250 gram wilde zalmfilet
Ik heb ook krieltjes op. Dan met rollade en sperzieboontjes. Nu ga ik lekkere muziek opzetten.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zit ik te vol voor na 500 gram krieltjes, 140 gram doperwtjes en 250 gram wilde zalmfilet
Is eigenlijk maar amper 400 kcal he, totaal ongeveer 750 voor het avondeten.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
500 gram? Lekker bunkerbeertje.
Goed bezig maatjequote:Op woensdag 13 september 2023 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook krieltjes op. Dan met rollade en sperzieboontjes. Nu ga ik lekkere muziek opzetten.
Ik heb geen idee, nog nooit aan een dieet gedaan of iets geteld, weet niks van getallen, maar vind de hoeveelheid veel voor 1 persoon. Maar zo eet iedereen weer anders natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is eigenlijk maar amper 400 kcal he, totaal ongeveer 750 voor het avondeten.
Ik vind 'maar' altijd zo nutteloos. Zinnen zijn veel mooier zonder gemaar, en of zonder een stukje gebeuren.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nog nooit aan een dieet gedaan of iets geteld, weet niks van getallen, maar vind de hoeveelheid veel voor 1 persoon. Maar zo eet iedereen weer anders natuurlijk.
Genot hoor die beesten.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:49 schreef Bezsen het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)derland-aangetroffen
@:elan uitkijken maat
Ik heb ook geen dieet, ken de waarden van veel producten redelijk uit m'n kop (goed geheugen). Het is ook wel veel, maar lekker.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nog nooit aan een dieet gedaan of iets geteld, weet niks van getallen, maar vind de hoeveelheid veel voor 1 persoon. Maar zo eet iedereen weer anders natuurlijk.
Vind je desalniettemin een sympathiek woord?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 'maar' altijd zo nutteloos. Zinnen zijn veel mooier zonder gemaar, en of zonder een stukje gebeuren.
Het wordt echt heel gezellig als ik zeg dat het een enorme hoeveelheid piepers is. Punt.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong heeft hier een punt. Stop met 'maar' en vervang dit zoveel mogelijk voor 'en', wordt het alleen maar gezelliger van.
Zo zeg.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het wordt echt heel gezellig als ik zeg dat het een enorme hoeveelheid piepers is. Punt.
Donder en gewoon een eind op met dit soort suggesties.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong heeft hier een punt. Stop met 'maar' en vervang dit zoveel mogelijk voor 'en', wordt het alleen maar gezelliger van.
ZO ZEGquote:Op woensdag 13 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donder en gewoon een eind op met dit soort suggesties.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje kribbig vandaag.
Dat is een heldenwoord. Voor sympathiek kan ik weinig begrip opbrengen. Klinkt iets te gezellig.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je desalniettemin een sympathiek woord?
Terwijl ik juist ook aan 'en' wilde refereren. Verder lijkt me 'voor' vervangen door "door' voor het algemeen fatsoenlijk Nederlands eerder een pré. Al is het achteraf. Over "gezellig" laat ik me geen hond uit.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahaquote:Op woensdag 13 september 2023 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik juist ook aan 'en' wilde refereren. Verder lijkt me 'voor' vervangen door "door' voor het algemeen fatsoenlijk Nederlands eerder een pré. Al is het achteraf. Over "gezellig" laat ik me geen hond uit.
Google eens op Punt en Molukkers. Dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het wordt echt heel gezellig als ik zeg dat het een enorme hoeveelheid piepers is. Punt.
Google eens op David Carradyne.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik probeer ook eens de positieve jongen uit te hangen hier.
EEN KEIHARD PAK RAMMEL TOT GEVOLG
Mooiste clip uit de jaren 80quote:
Hoe is het met jou beste vriend Dombo. Al weer een beetje gewend na je bezoekje aan de kampen?quote:
Ik merk dat ik toch anders ben teruggekomen en een zeer hoge behoefte heb aan Arne.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou beste vriend Dombo. Al weer een beetje gewend na je bezoekje aan de kampen?
Oh Arnequote:Op woensdag 13 september 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik toch anders ben teruggekomen en een zeer hoge behoefte heb aan Arne.
Verder gaat het wel lekker.
Ik vind interlandperiodes maar vermoeiend. Of je moet klagen dat bepaalde Feyenoorders niet opgesteld worden, of je moet klagen dat Feyenoorders wél opgesteld worden omdat we bang zijn voor blessures.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik toch anders ben teruggekomen en een zeer hoge behoefte heb aan Arne.
Verder gaat het wel lekker.
Zelfs LingrGod kreeg maar een kwartiertje speeltijd.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind interlandperiodes maar vermoeiend. Of je moet klagen dat bepaalde Feyenoorders niet opgesteld worden, of je moet klagen dat Feyenoorders wél opgesteld worden omdat we bang zijn voor blessures.
Mooi dat het verder goed gaat. Zijn de kampen nog hetzelfde als vorig jaar? En hoe is het met @:neef_wuppie ?
Ah jammer. Dan zal ik mij inhouden als mensen gemene grapjes gaan maken tegen mij als we niet winnen bij Ajax.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs LingrGod kreeg maar een kwartiertje speeltijd.
De kampen zijn nog altijd net zo ongezellig en neef wuppie is van de aardbodem verdwenen. Jammer.
Je bent gewoon een verstandige jongen.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En ik zal de hygiëne van mensen uit bepaalde landen in het verre Oosten ook maar niet bespreken.
Tering, wat een uitgebreide review zeg. Moeilijk om doorheen te komen.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
PORNHUB
THE LAST OF US Ellie and Riley Threesome in VR XXX Parody.
1/10
Zonder vr bril eerder frustrerend dan geil.
Waar zijn de gymupdates om 4:45? Je bent toch niet aan het verzaken hč?quote:Op donderdag 14 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering, wat een uitgebreide review zeg. Moeilijk om doorheen te komen.
Zeker niet maat. Vanmorgen gewoon weer de schijven door het dak. Om jou gerust te stellen zal ik je morgen voorzien van een updatequote:Op donderdag 14 september 2023 09:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar zijn de gymupdates om 4:45? Je bent toch niet aan het verzaken hč?
Doe het niet voor mij, doe het voor het team.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker niet maat. Vanmorgen gewoon weer de schijven door het dak. Om jou gerust te stellen zal ik je morgen voorzien van een update
Deze maand 10 bezoeken en de maand is pas 14 dagen oud.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe het niet voor mij, doe het voor het team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze maand 10 bezoeken en de maand is pas 14 dagen oud.Diezelfde cijfers kan ik neerleggen qua bezoekjes aan je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
ik ga dit NU kijkenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
PORNHUB
THE LAST OF US Ellie and Riley Threesome in VR XXX Parody.
1/10
Zonder vr bril eerder frustrerend dan geil.
quote:Op donderdag 14 september 2023 10:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Diezelfde cijfers kan ik neerleggen qua bezoekjes aan je moeder.
Stukje Sevn Aliasquote:Op donderdag 14 september 2023 10:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe het niet voor mij, doe het voor het team.
Hoe zou het met Nelis zijn? Is hij op vakantie of zo?quote:Op donderdag 14 september 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukje Sevn Alias
Doe het voor m'n team
Ik heb je back net Nico, Nico Tagliafico
Goeiemorgen @:afcniels
Geen idee, ik hoop dat mijn Ajax lied hem spoedig doet terugkeren.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zou het met Nelis zijn? Is hij op vakantie of zo?
@Littlerabbitquote:Op donderdag 14 september 2023 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik moest gelijk weer aan Steve denken.
@:Caland
Zullen we morgen met spandoeken en fakkels bij de hoofdingang gaan staan?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag telefoontje van Jeroen Bosch hoe laat morgen operatie.
@stevenmac26 neemt z'n ploertendoder mee @aTypischquote:Op donderdag 14 september 2023 11:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zullen we morgen met spandoeken en fakkels bij de hoofdingang gaan staan?
quote:Op donderdag 14 september 2023 11:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zullen we morgen met spandoeken en fakkels bij de hoofdingang gaan staan?
Rijstschotel met mango, boontjes en kipquote:
Ik hoop dat hij snel terugkeert, want dat is een leuke user. Maar hij zal vast wel in een land zijn waar Fok! kapot is.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zou het met Nelis zijn? Is hij op vakantie of zo?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 14 september 2023 12:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vanavond ook rijst met kip. Genot.
een van de leukere doodsbedreigingen die ik online heb gehadquote:Op donderdag 14 september 2023 11:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:stevenmac26 neemt z'n ploertendoder mee @:atypisch
Hebben ze al gezegd hoeveel uur de operatie ongeveer zal duren?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag telefoontje van Jeroen Bosch hoe laat morgen operatie.
Je zal het wel verdiend hebben, al ben ik tegen doodsbedreigen zowel on als off line.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een van de leukere doodsbedreigingen die ik online heb gehad
Nee, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze al gezegd hoeveel uur de operatie ongeveer zal duren?
quote:
Dank je brother.quote:
Sterktequote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je brother.
Net telefoontje gekregen. Morgen om 9:15 uur melden, en telefoon teruggeven aan rechtmatige eigenaar Jeroen Bosch. Voor 12:00 uur operatie. De chirurg heet Dr. Wijn. What's in a name for a alcoholist? Maandag weer naar huis. Eventueel dinsdag. Anders woensdag, of donderdag, vrijdag lijkt me sterk, zaterdag niet reëel, zondag slaan we over. Zoals we straks in het weekend niet bestralen. Dan ligt de kanker even stil. Zoals de winkels op zondag niet open zijn in Bommel, is kanker iets van doordeweeks. Volgens de slachtoffers in Marokko is het alahs wil, en zijn ze alah dankbaar. Hier lusten de hulphonden geen brood van. Ik ben best wel moe en gaat legge.
Herman.
Die vent heet Allahquote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je brother.
Net telefoontje gekregen. Morgen om 9:15 uur melden, en telefoon teruggeven aan rechtmatige eigenaar Jeroen Bosch. Voor 12:00 uur operatie. De chirurg heet Dr. Wijn. What's in a name for a alcoholist? Maandag weer naar huis. Eventueel dinsdag. Anders woensdag, of donderdag, vrijdag lijkt me sterk, zaterdag niet reëel, zondag slaan we over. Zoals we straks in het weekend niet bestralen. Dan ligt de kanker even stil. Zoals de winkels op zondag niet open zijn in Bommel, is kanker iets van doordeweeks. Volgens de slachtoffers in Marokko is het alahs wil, en zijn ze alah dankbaar. Hier lusten de hulphonden geen brood van. Ik ben best wel moe en gaat legge.
Herman.
Kibbelingquote:Op donderdag 14 september 2023 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent heet Allah
Als ze er maar wel rekening mee houden dat je om 12:00 luncht (kibbeling)
Je lievelingsboek?quote:
Ik vertrouw erop dat @Scrummie de mummie een boekenkast in huis heeft.quote:
Hij loopt al tegen de 40 dus dat neem ik ook wel aan.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat @:scrummie de mummie een boekenkast in huis heeft.
Ik ging met 20 uit huis en kocht meteen boekenkasten.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij loopt al tegen de 40 dus dat neem ik ook wel aan.
@Scrummie komt op jou over als iemand die boeken leest?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen boekenkast, maar wel boeken.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
aldus lezen.nlquote:Nederlanders hebben gemiddeld 88 boeken voor volwassenen en 22 boeken voor kinderen in huis.
Was een gokje.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie komt op jou over als iemand die boeken leest?
500+quote:Op donderdag 14 september 2023 16:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aldus lezen.nl
hoeveel hebben jullie er?
Tellen almanakken, verouderde studieboeken en lonely planets van mijn ouders mee?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aldus lezen.nl
quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je brother.
Herman.
Nee.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tellen almanakken, verouderde studieboeken en lonely planets van mijn ouders mee?
lonely planets zou ik meenemen in de tellingquote:Op donderdag 14 september 2023 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tellen almanakken, verouderde studieboeken en lonely planets van mijn ouders mee?
Dan niet zo veel, maar het gaan er volgend jaar meer wordenquote:
Zeebra!quote:Op donderdag 14 september 2023 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel de samenvatting.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lonely planets zou ik meenemen in de telling
studieboeken alleen als je ze ook gelezen hebt
almanakken zijn vervangen door het internet
Ik had jaren terug een hele verzameling maar bijna alles verkocht.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan niet zo veel, maar het gaan er volgend jaar meer worden
(Mijn ouders gaan verhuizen, dus wellicht dat ik een deel van hun en mijn oude boekenkast plunder)
Mein Kampf lezen voor Duits was een ding op onze school. Net als "Een neger in het dorp" van Nel Verschoor voor Nederlands. Goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel de samenvatting.
Maar dat geldt ook voor 50% van de boeken die ik voor literatuur op de middelbare school moest lezen
Ik tel ze niet mee, behalve het boek over dyslexie, want die heb ik wel gelezen
Lekker kinderachtig maar destijds had ik het waarschijnlijk ook hilarisch gevonden.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mein Kampf lezen voor Duits was een ding op onze school. Net als "Een neger in het dorp" van Nel Verschoor voor Nederlands. Goeie ouwe tijd.
3 boekenkasten woonkamer. 2 grote boekenkasten werkkamer. En op zolder nog in wat dozen. En stapeltje nachtkastje.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in (boeken)kasten of als een halvegare door je hele huis heen?
erg belangrijk
Ik weet niet meer welk boekverslag ik van het internet heb geplukt destijds.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie een boek die je tijdens je middelbare schooltijd moest lezen die je bij is gebleven als heel goed?
Voor mij was dat ‘Schaduw van de Wind’.
Een boekenkast geeft sfeer aan je woonkamer.quote:
Ik herinner me vooral dat ik met veel liefde zelf titels had gekozen, deze waren ook goedgekeurd, maar dan kreeg ik bij m’n mondeling te horen dat ze wel dun waren en dus had ik ‘vast bewust dunne titels gekozen’.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie een boek die je tijdens je middelbare schooltijd moest lezen die je bij is gebleven als heel goed?
@Coco heeft een titel van Hella Haasse.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat boek is in mijn herinnering veel slechter dan het waarschijnlijk was.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Coco heeft een titel van Hella Haasse.
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat ik met veel liefde zelf titels had gekozen, deze waren ook goedgekeurd, maar dan kreeg ik bij m’n mondeling te horen dat ze wel dun waren en dus had ik ‘vast bewust dunne titels gekozen’.
En dan ben je juist de persoon die alles gelezen heeft.
En bij je opstellen krijg je de vraag wie je ermee geholpen heeft.
Dan zakt de moed je in de schoenen.
Sterkte maat, je kan het.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je brother.
Herman.
Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aldus lezen.nl
Clockwork orange heb ik laatst ergens meegenomen, had die leuke cartooneske voorkant.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had bij ons inderdaad ook de ‘dunne boekjes verzamelaars’. Wat een heel slechte luie tactiek was want juist die dunne boekjes waren enorm lastig te begrijpen.
Ik had juist van die reusachtige boekwerken die ik totaal niet had gelezen. A Clockwork Orange, Lord of the Rings, Brave New Word, dat soort ellende.
stuurt rebekka jou ook tikkiesquote:
Ze is mijn curator.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stuurt rebekka jou ook tikkies
Stem van Gerges.quote:
Tellen Donald Ducks ook???quote:Op donderdag 14 september 2023 16:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aldus lezen.nl
Heerlijk. Wat erop?quote:
Sterkte strijder.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je brother.
Herman.
Wederom een stuk proza waar niemand chocolade laat staan een paashaas van kan maken.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je brother.
Herman.
Bami.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, vergeten te vragen wat jullie gingen eten. Ik heb agv gehad.
Broccoli en biefstukquote:Op donderdag 14 september 2023 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, vergeten te vragen wat jullie gingen eten. Ik heb agv gehad.
Wow.quote:
Wat eet jij vanavond?quote:
Nu jij nog.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
Gerrit Hiemstra heeft z'n laatste weerbericht net gedaan jongens
Stukje domboquote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil dat @:3rr0r het weer gaat doen?
Weer ja.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil dat @:3rr0r het weer gaat doen?
Lief van jequote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat dombo vaak best zinnige dingen zegt
Maar sloeg echt NERGENS op
Hier mist een woordquote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat dombo vaak best zinnige dingen zegt
Maar sloeg echt NERGENS op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |