Jort moeten ze niet meer uitnodigen, zeker niet als het om politiek gaatquote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef Isane het volgende:
Saaie aflevering, alleen politiek geneuzel
Wie denk je dat pensioen opbouwt bij een zelfstandig ondernemer?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kun je je hele leven hard gewerkt hebben maar alleen AOW hebben en geen pensioen? Slavernij?
Derksen loopt achter iedere eerste de beste populist aan. Hij is er zelf ook één.quote:Op vrijdag 22 september 2023 02:36 schreef Jaroon het volgende:
Derksen heeft ook ooit Fvd gestemd. Is daar eerlijk over. Raadgever? Dat Baudet raar was zag je niet vanaf minuut 1?
we gaan toch niet net doen alsof Paul Cliteur "fatsoenlijk rechts" is.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Derksen werd toen een beetje ingepalmd door Paul Cliteur en Henk Otten die hem vertelden over hun plannen: minder migratie, minder klimaathysterie, minder woke. Alles wat Johan precies wil, ', fatsoenlijk rechts' zei hij, hij kende Baudet niet echt, maar had er al snel spijt van toen die begon over de opgestegen uil van Minerva etc etc.
Ik denk ook wel dat zijn mening veel invloed heeft, als hij iedere avond roept dat Kaag een pleuriswijf is heeft dat effect op haar populariteit onder het gewone volk. Een soort anti-reclame maakt hij.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
we gaan toch niet net doen alsof Paul Cliteur "fatsoenlijk rechts" is.
Johan waait gewoon met alle winden mee, en weet vaak totaal niet waar hij het over heeft.
Toch wordt hij door een hele grote groep als een soort goerroe gezien, wiens mening veel invloed heeft.
Ja. Dat moet hij zich wel beseffen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat zijn mening veel invloed heeft, als hij iedere avond roept dat Kaag een pleuriswijf is heeft dat effect op haar populariteit onder het gewone volk. Een soort anti-reclame maakt hij.
Woke heeft al verloren. Hij geniet nu van commerciële macht/publiek en zijn goede spraakzaamheid. Beperkt. . Het maakt echt uit wat hij zegt. Dat is wat eng.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Hij moet wel, anders wint de woke gemeenschap terrein.
Doen zij ook niet toch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:32 schreef butz0rs het volgende:
koningshuisik kan me daar echt niet druk over maken
Alleen op maandag. Offside is t trouwensquote:Op zaterdag 23 september 2023 06:48 schreef Parafernalia het volgende:
Was er geen Veronica Inside vandaag?
En ik denk dat Jort er zat als wingman van Rutte om de VVD weer wat op te poetsen, want van apb en financiën weet Jort helemaal nietsquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk Johan uiteindelijk voor Omtzigt gaat
Omzicht heeft nog niet een een kloppend plan.quote:Op zondag 24 september 2023 00:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ik denk dat Jort er zat als wingman van Rutte om de VVD weer wat op te poetsen, want van apb en financiën weet Jort helemaal niets
Als je af wilt rekenen met het tuig wat er nu zit is Omtzigt of BBB het enige juiste signaal wat je af kunt geven
Hij stemt op elke scheet die harder ruikt dan z'n eigen stront.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk Johan uiteindelijk voor Omtzigt gaat
Dit dus. BBB eigenllijk ook niet.quote:Op zondag 24 september 2023 00:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omzicht heeft nog niet een een kloppend plan.
Woont zo dicht in het dorp? Helemaal geen wolven.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote wielrenklappert bij Johan Derksen voor de deur![]()
https://www.dumpert.nl/item/100072578_b0d896b5
Een DAG. En je bent een professioneel iemand neem ik aan. Wat leer je dan?quote:Op maandag 25 september 2023 21:48 schreef Isane het volgende:
2 maand geleden heb ik een teamcoachingsdag (vanuit mm werk) van hem gehadbe robin
Ging meer over samenwerking.quote:Op maandag 25 september 2023 22:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een DAG. En je bent een professioneel iemand neem ik aan. Wat leer je dan?
Ik ken het. Het werkt vaak goed. Hoe saai het ook bedacht is. Karten met elkaar helpt. Karaoke niet. Maar wat hou je echt aan een gedachte over met zo'n motivator?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Ging meer over samenwerking.
Beetje in de sfeer van opdrachten uit expeditie robinson. waar hij toen aan meegedaan heeft
En Snijder die een serieuze cursus wil gaan doen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Op zich lijkt Jan van Halst me wel een aardige kerel, maar het is wel een enorme brokkenpiloot
Ja doet me op een of andere manier denken aan clown Bassie die opeens alles over de Navajo indianen wil weten en dat serieus gaat bestuderenquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En Snijder die een serieuze cursus wil gaan doen.
Nee. Ik heb totaal niets met voetbal. Zag de aankondiging pas en moest er aan denken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja doet me op een of andere manier denken aan clown Bassie die opeens alles over de Navajo indianen wil weten en dat serieus gaat bestuderen
Verbaas me altijd over die hoge bedragen, krijgen die lui kaviaar bij het ontbijt?quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Mag allemaal wat kosten die Afrikaantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |