Doen zij ook niet toch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:32 schreef butz0rs het volgende:
koningshuisik kan me daar echt niet druk over maken
Alleen op maandag. Offside is t trouwensquote:Op zaterdag 23 september 2023 06:48 schreef Parafernalia het volgende:
Was er geen Veronica Inside vandaag?
En ik denk dat Jort er zat als wingman van Rutte om de VVD weer wat op te poetsen, want van apb en financiën weet Jort helemaal nietsquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk Johan uiteindelijk voor Omtzigt gaat
Omzicht heeft nog niet een een kloppend plan.quote:Op zondag 24 september 2023 00:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ik denk dat Jort er zat als wingman van Rutte om de VVD weer wat op te poetsen, want van apb en financiën weet Jort helemaal niets
Als je af wilt rekenen met het tuig wat er nu zit is Omtzigt of BBB het enige juiste signaal wat je af kunt geven
Hij stemt op elke scheet die harder ruikt dan z'n eigen stront.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk Johan uiteindelijk voor Omtzigt gaat
Dit dus. BBB eigenllijk ook niet.quote:Op zondag 24 september 2023 00:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omzicht heeft nog niet een een kloppend plan.
Woont zo dicht in het dorp? Helemaal geen wolven.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote wielrenklappert bij Johan Derksen voor de deur![]()
https://www.dumpert.nl/item/100072578_b0d896b5
Een DAG. En je bent een professioneel iemand neem ik aan. Wat leer je dan?quote:Op maandag 25 september 2023 21:48 schreef Isane het volgende:
2 maand geleden heb ik een teamcoachingsdag (vanuit mm werk) van hem gehadbe robin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |