Ging meer over samenwerking.quote:Op maandag 25 september 2023 22:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een DAG. En je bent een professioneel iemand neem ik aan. Wat leer je dan?
Ik ken het. Het werkt vaak goed. Hoe saai het ook bedacht is. Karten met elkaar helpt. Karaoke niet. Maar wat hou je echt aan een gedachte over met zo'n motivator?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Ging meer over samenwerking.
Beetje in de sfeer van opdrachten uit expeditie robinson. waar hij toen aan meegedaan heeft
En Snijder die een serieuze cursus wil gaan doen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Op zich lijkt Jan van Halst me wel een aardige kerel, maar het is wel een enorme brokkenpiloot
Ja doet me op een of andere manier denken aan clown Bassie die opeens alles over de Navajo indianen wil weten en dat serieus gaat bestuderenquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En Snijder die een serieuze cursus wil gaan doen.
Nee. Ik heb totaal niets met voetbal. Zag de aankondiging pas en moest er aan denken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja doet me op een of andere manier denken aan clown Bassie die opeens alles over de Navajo indianen wil weten en dat serieus gaat bestuderen
Verbaas me altijd over die hoge bedragen, krijgen die lui kaviaar bij het ontbijt?quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Mag allemaal wat kosten die Afrikaantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |