Ik heb er meteen een besteldquote:
als ik zou upgraden dan zou het inderdaad voor die usb-c zijn, maar ik wacht het ook maar eens even af.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou eventueel van de prijsdrop van de 14 Pro Max kunenn profiteren maar de USB-C alleen al overtuigt mij. Want futureproof.
Maar of dat de meerprijs waard is.. ik wacht de reviews na release even af.
Alle types zijn onder de $999 voor de kleinste storage.quote:
Lolquote:
walgelijke wijfen kleurenquote:
Heel nice.quote:
De grijze titanium Pro Max in combinatie met mijn space grey MBP.quote:
Ik heb nooit een pro gehad, maar ik vind die kleuren van de 15 zó lelijk dat ik nu twijfel over een witte titanium proquote:
Welja, gooi 2 modellen maar door elkaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ik hou het nog lekker bij mij iphone 13 plus pro max
Wanneer gebeurt dat wijzigen dan? Ken het fenomeen niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Goed, ik kwam eerder iets vragen maar kwam op een heel ongelukkig moment binnen omdat ik helemaal vergeten was dat de Apple event vandaag zou zijn.![]()
Mijn vraag was dus of iemand een oplossing wist voor het ongewild wijzigen van de achtergrond? Iets anders dan "raak je iPhone nooit meer aan"?
Wat is precies de aard van de wijziging?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Goed, ik kwam eerder iets vragen maar kwam op een heel ongelukkig moment binnen omdat ik helemaal vergeten was dat de Apple event vandaag zou zijn.![]()
Mijn vraag was dus of iemand een oplossing wist voor het ongewild wijzigen van de achtergrond? Iets anders dan "raak je iPhone nooit meer aan"?
Pro Max heeft nog een voordeel: de accu degradatie is zo onwijs laag dat ik na bijna 2 jaar eindelijk op 99% ben gekomen. Dat heeft geen enkele andere kleinere iPhone gepresteerd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:46 schreef Coelho het volgende:
Twijfel tussen Pro en Pro Max. Weet niet of het ook té groot kan zijn. Zou het voor de camera en met name de zoom overwegen. Overigens staat het nog steeds niet in verhouding met de camera van een galaxy ultras met 10x optisch (en 100x softwarematige) zoom...
Nee mijn achtergrond is dan gewijzigd in iets anders.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Wat is precies de aard van de wijziging?
• Wordt het schermpje ietsje anders qua kleurwarmte? Zou Nightshift kunnen zijn.
• Of veranderd de achtergrond als zijnde een totaal andere foto of kleur (gebruik je focus mode waaraan bepaalde achtergronden zijn gekoppeld)?
• Indien je steeds andere foto's als achtergond ziet, ooit eens Photo Shuffle ingesteld?
Ik zit na 3 jaar iPhone 12 Pro op 82%. Dagelijks gemiddeld 7 uur scherm aan (inclusief navigatie, zakelijk gebruik enz.)quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:49 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Pro Max heeft nog een voordeel: de accu degradatie is zo onwijs laag dat ik na bijna 2 jaar eindelijk op 99% ben gekomen. Dat heeft geen enkele andere kleinere iPhone gepresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |