Ze noemde Kaag heks en elitair oid in een columnquote:Op woensdag 13 september 2023 17:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Candan was toch CDA'er? Dat is best een afstand van D66 af...
Maar waarom waren er zo veel vragen en opmerkingen? Is ze omstreden?
Ah. Ja, dat is wat vreemd. Ik lees nu ook dat ze lid is geweest van VVD en Verdonk heeft gesteund. Dan stond je toen wel een heel eind van D66 af, in elk geval.quote:
Precies, onderbuikgereutel en gesmijt met domme scheldwoorden leidt nergens toe.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:42 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben best benieuwd waar dit in de nabije toekomst tot gaat leiden.
Mocht het zo zijn dat politici zich wat beschaafder gaan uitdrukken over collega's en rivalen, dan ben ik er best wijs mee.
Laat Twitter en ander geoudehoer op social media maar gewoon met rust.
Zeg gewoon dat je het ergens niet mee eens bent, en wel hierom. In plaats van inhoudsloos gescheld met "gezwel", "heks" en wat al niet.
En daar vliegt Kaag weg, op haar bezemquote:Op woensdag 13 september 2023 17:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ze noemde Kaag heks en elitair oid in een column
Ze noemde haar geen heks, maar verdedigde de cartoonist die haar als heks had afgebeeldquote:Op woensdag 13 september 2023 17:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ze noemde Kaag heks en elitair oid in een column
Ik denk dat ze net iets te graag een smaakmaker wilden en daarom iets te weinig gezonde twijfel hebben gehad.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
Maar hoe is zij dan ooit op die lijst terechtgekomen? Wie heeft er bedacht dat dat een goed idee was?
Ja, die roddel kwam hier rond 15:30 ook al binnen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
Roddels:
Baudet geen lijsttrekker Forum meer.
Wil naar het EU-parlement, makkelijker geld verdienen en minder gezeur over zijn Rusland liefde.
Wie gaat er lijsttrekker worden? Freek??
Tis maar een Twitter roddel.
Thanks.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die roddel kwam hier rond 15:30 ook al binnen.
Thierry gaat naar de volksvertegenwoordiging van de (zoveelste) club die hij intens verfoeit?
Ik denk niet dat hij daar gelukkiger gaat worden.
Lol. Dat is prima hoor.quote:
Je schijnt er leuk te verdienen. Hetgeen voor Thierry niet onbelangrijk schijnt te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Thierry gaat naar de volksvertegenwoordiging van de (zoveelste) club die hij intens verfoeit?
Ik denk niet dat dat zijn criterium is.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:14 schreef Toby56 het volgende:
De tamtam wil Van Meijeren. Maar ik vind het nogal loos gespeculeer allemaal.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
Roddels:
Baudet geen lijsttrekker Forum meer.
Wil naar het EU-parlement, makkelijker geld verdienen en minder gezeur over zijn Rusland liefde.
Wie gaat er lijsttrekker worden? Freek??
Tis maar een Twitter roddel.
OK.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zijn criterium is.
Ik denk het wel. Minder werk voor meer geld. Exactly down his alley..quote:Op woensdag 13 september 2023 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En een paar Hongaren die applaudisseren voor zijn toespraken.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Minder werk voor meer geld. Exactly down his alley..
Ook datquote:Op woensdag 13 september 2023 18:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En een paar Hongaren die applaudisseren voor zijn toespraken.
Mooi.
In Nederland sprak hij een paar keer tegen een volledig lege zaal, dat zal iemand met zo'n ego toch niet leuk vinden. Maar ik zou het dan weer pijnlijk vinden als zo'n figuur in de EU staat met een Nederlands vlaggetje... kunnen we hem niet cadeau doen aan de Hongaren?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En een paar Hongaren die applaudisseren voor zijn toespraken.
Mooi.
quote:Op woensdag 13 september 2023 17:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah. Ja, dat is wat vreemd. Ik lees nu ook dat ze lid is geweest van VVD en Verdonk heeft gesteund. Dan stond je toen wel een heel eind van D66 af, in elk geval.
Snap niet dat zo iemand wordt voorgedragen door een commissie, die hebben toch ook internet?
In Slowakije is pro-Russisch populisme ook weer helemaal hip. In Bratislava kan ie vast wel aarden.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
In Nederland sprak hij een paar keer tegen een volledig lege zaal, dat zal iemand met zo'n ego toch niet leuk vinden. Maar ik zou het dan weer pijnlijk vinden als zo'n figuur in de EU staat met een Nederlands vlaggetje... kunnen we hem niet cadeau doen aan de Hongaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |