Soortgelijks wel wat tandjes zwaarderquote:Op woensdag 13 september 2023 14:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oei.
Dat zou ik niet weten.
Black Sabbath?
Amenra?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Soortgelijks wel wat tandjes zwaarderdenk richting amenra bijvoorbeeld.
Einde-der-tijden-muziekquote:Op woensdag 13 september 2023 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Soortgelijks wel wat tandjes zwaarderdenk richting amenra bijvoorbeeld.
Yep, neurot kan sinds de ontboezemingen van Scott Kelly natuurlijk helemaal niet meerquote:Op woensdag 13 september 2023 14:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Amenra?
Nemen die hun songs niet op voor labels als 'neurot' en 'hypertension'?
Nou, dan weet ik genoeg. Het bestuur had gelijk. Wegwezen met die Ouwehand. Naar het dierenpark ermee.
Thieme heeft helemaal niets meer met de partij te maken, heeft zich ook helemaal niet bemoeid met dit conflict en heeft geen enkele invloed meer. Ze doet een studie theologie.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]of zou er nog iets religieus spelen, de muziek die ouwehand luistert strookt niet met het geloof van thieme iig.
Ik biecht maar heel erg katholiek op dat mijn referenties aan het kerkgenootschap een ironische ondertoon hadden.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Thieme heeft helemaal niets meer met de partij te maken, heeft zich ook helemaal niet bemoeid met dit conflict en heeft geen enkele invloed meer. Ze doet een studie theologie.
Senator en medeoprichter Koffeman is wel ook zevendedagsadventist.
Het klopt dat er een richtingenstrijd is. Tussen compromisbereid (Ouwehand) en totaal compromisloos getuigenispolitiek (de voorzitter, ook lijsttrekker Rotterdam). En ook tussen accepteren van 'mensendingen' en het alleen met dieren bezig zijn (dat laatste was Vestering een goed voorbeeld van). Nou was de fractie van de PvdD al tijden met meer bezig dan met dieren, ook bij de APB ging het over een totaal mens- en wereldbeeld. Dus met mensendingen bezig zijn lijkt niet het probleem, ondanks dat Van Kooten zei dat ze er daarom uit stapte.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik biecht maar heel erg katholiek op dat mijn referenties aan het kerkgenootschap een ironische ondertoon hadden.
Wel denk ik dat het een richtingenstrijd is tussen het gedachtengoed van de 'oude garde' (met nog veel van de oprichtingsstatuten in hun hoofd) en een andere/latere iets meer pragmatische generatie partijleden.
Tsja, en als je bekendste nummer dan ook nog eens 'A Solitary Reign' heet, en je fractievoorzitter is daar fan van... ik begin met de minuut meer begrip voor de oude garde te krijgen.quote:
Daar hebben ze natuurlijk wel een punt. Dat Ouwehand nu eist dat zij de lijst samen mag stellen is precies waar ze boos om werd richting Thieme toen Ouwehand zelf van de lijst werd gehaald door de lijsttrekker. Ouwehand gaat zich nu omringen met een vriendenteam, dat lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:43 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk dat voor de oude garde Ouwehand ook iets teveel het gezicht van de partij werd en te machtig werd en die macht wilden ze doorbreken.
Nee, dat klinkt inderdaad als iemand bij wie het succes teveel naar het hoofd is gestegen.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar hebben ze natuurlijk wel een punt. Dat Ouwehand nu eist dat zij de lijst samen mag stellen is precies waar ze boos om werd richting Thieme toen Ouwehand zelf van de lijst werd gehaald door de lijsttrekker. Ouwehand gaat zich nu omringen met een vriendenteam, dat lijkt me geen goed idee.
lolquote:Op woensdag 13 september 2023 14:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt inderdaad als iemand bij wie het succes teveel naar het hoofd is gestegen.
Dit is sarcasme toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja, en als je bekendste nummer dan ook nog eens 'A Solitary Reign' heet, en je fractievoorzitter is daar fan van... ik begin met de minuut meer begrip voor de oude garde te krijgen.
Baudet gaat liever een toernooitje schaak spelen met Van Wely, Van Foreest en Timman.quote:
Ik vermoed dat die het Europees Parlement in wil, Nederland krijgt ook 1 zetel meer waardoor je normaal 5.5 tweede kamer zetels zal hebben en nu 4.8 per EP zetel. Wat ook vanwege de lage opkomst en de loyaliteit van FvD stemmers kan maken dat ze een zetel krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Baudet gaat liever een toernooitje schaak spelen met Van Wely, Van Foreest en Timman.
Geen kaarten beschikbaar.
Dat staat er toch?quote:
Ja, publiciteitsstunt/aandachtstrekkerij.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de contouren van Baudet hoor
[ afbeelding ]
Wel terecht. Kaag een heks noemen en D66 elitair, hoe geloofwaardig ben je dan als je je kandideert?quote:
Candan was toch CDA'er? Dat is best een afstand van D66 af...quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 17:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Candan was toch CDA'er? Dat is best een afstand van D66 af...
Maar waarom waren er zo veel vragen en opmerkingen? Is ze omstreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |