Ik krijg 't overlijdensbericht niet geopend. Hoe oud is hij geworden?quote:Op maandag 11 september 2023 22:20 schreef Tijn het volgende:
Pffff, dat is schrikken. Echt een user ik continu hier op het forum tegenkwam jaren geleden. Wat treurig. Zo jong ook.
52quote:Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg 't overlijdensbericht niet geopend. Hoe oud is hij geworden?
quote:Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, het SSL-certificaat van de website werkt niet. De link werkt wel als je het zonder https benadert: http://stroofuneralhome.c(...)bituaries&Itemid=101quote:Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja is ook in 'onze' tijd zeg maar. Voor veel users een bekende naam.quote:Op maandag 11 september 2023 22:23 schreef Troel het volgende:
Jeetje, heel veel sterkte voor zijn familie.
Ook weer een (voor mij) bekende naam.
Ja zo dacht ik ook over hem. Ik zag nog altijd zijn posts in mijn Facebook "feed" voorbij komen, vaak over muziek en voetbal. Ik kwam er eigenlijk recentelijk pas achter dat hij niet meer bij zijn vrouw woonde en zichzelf op "Single" had gezet.quote:Op maandag 11 september 2023 22:19 schreef yvonne het volgende:
Ik schrik me werkelijk helemaal naar. 2 x mod geweest, via Facebook altijd nog wel over en weer contact.
Had het wel gehad met FOK! maar kon het ook niet loslaten. Even laten bezinken.
Ik vond het zo'n leukerd altijd
Tis een slechte site met een verkeerd of niet bestaand SSL certificaat. Gelukkig heeft iemand hierboven een screenshot gemaakt.quote:Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de link zonder https gedeeld, dank @Tijnquote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis een slechte site met een verkeerd of niet bestaand SSL certificaat. Gelukkig heeft iemand hierboven een screenshot gemaakt.
Ik heb em ook even zo aangepast in de openingspost.quote:Op maandag 11 september 2023 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de link zonder https gedeeld, dank @:tijn
En altijd over z'n zoon, en toch steeds een stukje Nederland, hij kwam wel eens over, recent nog.quote:Op maandag 11 september 2023 22:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook over hem. Ik zag nog altijd zijn posts in mijn Facebook "feed" voorbij komen, vaak over muziek en voetbal. Ik kwam er eigenlijk recentelijk pas achter dat hij niet meer bij zijn vrouw woonde en zichzelf op "Single" had gezet.
Door de gedeelde ervaring met het trouwen van een Amerikaanse, en in de VS te wonen kwamen we elkaar ook nog wel eens tegen op gerelateerde Facebook groepen, maar enkele weken geleden toen ik hem wilde "taggen" met een vraag over Nederlanders in Michigan, was hij geen lid meer van die groepen.
Ik heb hier een heel naar gevoel bij. Ik ga geen woorden zeggen, en ik weet niets.... maar dit voelt niet goed.
Veel te jong.
Zijn moeder postte op Facebook 6 september. Dat kan ook de dag zijn dat hij gevonden is. Hij is thuis overleden, en woonde volgens mij sinds korte tijd alleen.quote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef D. het volgende:
Rust In Vrede
In de OP staat 6 september, in het overlijdensbericht 31 augustus
quote:Op maandag 11 september 2023 22:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Zijn moeder postte op Facebook 6 september. Dat kan ook de dag zijn dat hij gevonden is. Hij is thuis overleden, en woonde volgens mij sinds korte tijd alleen.
Thnx.quote:Op maandag 11 september 2023 22:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb em ook even zo aangepast in de openingspost.
Hij postte recent idd dat hij van z'n partner gescheiden was. Maar er zijn al wat dingen van zijn Facebook weg.quote:Op maandag 11 september 2023 22:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Zijn moeder postte op Facebook 6 september. Dat kan ook de dag zijn dat hij gevonden is. Hij is thuis overleden, en woonde volgens mij sinds korte tijd alleen.
Popoquote:Op maandag 11 september 2023 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Popo…
Aangezien een UI vaak meer zegt dan een foto IRL:
[ afbeelding ]
En deze mag dan niet ontbrekenquote:Op maandag 11 september 2023 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Popo…
[ afbeelding ]
Andere site met een werkend certificaat:quote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis een slechte site met een verkeerd of niet bestaand SSL certificaat. Gelukkig heeft iemand hierboven een screenshot gemaakt.
De naam kende ik wel nog, maar had er even geen UI bij in mijn hoofd.quote:Op maandag 11 september 2023 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Popo…
[ afbeelding ]
En trots op "z'n" Elburg en Nederlandse roots en voetballers als Bergkamp en van Basten. Z'n humor was ook geweldig. Met z'n kloon Harmen Siezen had ie geweldige weerberichten.quote:Op maandag 11 september 2023 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En altijd over z'n zoon, en toch steeds een stukje Nederland, hij kwam wel eens over, recent nog.
En ik begrijp je.
Heb je nog wel contact met Vampier?quote:Op maandag 11 september 2023 22:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb em ook even zo aangepast in de openingspost.
Het was uit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn, dit valt niet mee, rust in vrede iig, en sterkte gewenst aan zn aphrodite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |