quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Morge, nu weer vanuit Sliedrecht. Goede kantoordag gehad gisteren en iet in blinde paniek naar huis gegaan; ook redelijke nacht gehad..
Voor de volgende keer wel geleerd om Lorazepam niet meer cold turkey to stoppen.
even de historie terug gelezen, ik sluit mij hier bij aan.quote:
quote:
Dank jullie wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:14 schreef Againzender het volgende:
even de historie terug gelezen, ik sluit mij hier bij aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:36 schreef golfer het volgende:
De uitslag:Sterkte........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
De uitslag:Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
De uitslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bah. Veel sterkte golfer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
De uitslag:verdomme! Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
SPOILER: Nu politici toch in het wild rondlopen... :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
Nog van harte.......quote:
Succes.quote:Op maandag 4 september 2023 21:10 schreef Ole het volgende:
Morgen afspraak in Anthony van leeuwenhoek met mijn pa. Kijken wat ze nog kunnen doen.
Altijd leuk. Weer 6 weken ?quote:
Ja. De eerste weken dagelijks en vanaf de QF alleen in het weekend.quote:
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. De eerste weken dagelijks en vanaf de QF alleen in het weekend.
Net een e-mail gestuurd naar een persoon die je vroeger veel op TV zag en nu zit ze in een totaal andere hoek. Blijft de eerste keer altijd even wennen.
Ander voorbeeld zelfde principe. Ik kom soms bij verschillende sportstichtingen over de vloer. En dan blijken die topsporters toch ook net mensenquote:
De uitslag:SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had even gemist maar mijn pa wordt daar ook behandeld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Her komt erop neer dat de uitslag nog slechter is dan al gedacht. Ze kunnen weinig meer doen.quote:Op woensdag 6 september 2023 03:09 schreef Ole het volgende:
Bizar. Eerst duidelijk uitgezaaid en andere dokter denkt van niet. Heel verwarrend. Vanavond weten we meer
Sterkte.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Ole het volgende:
Her komt erop neer dat de uitslag nog slechter is dan al gedacht. Ze kunnen weinig meer doen.
Dank je. 15e afspraak over definitieve behandeling. Maar 4 keer bestralen. Terwijl dinsdag nog optie was op iets meer behandeling. Na intercollegiaal overleg ander advies.quote:
Volgende week weten we het.quote:
Is er een topic over?quote:
Dank. Op volgen gezet.quote:
Jeetje.quote:Op maandag 11 september 2023 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Klein traantje weer.
GC / Popolon (Olav) overleden
ach jeetjequote:Op maandag 11 september 2023 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Klein traantje weer.
GC / Popolon (Olav) overleden
Lief, dankje 😘quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:28 schreef Ole het volgende:
@:golfer sterkte morgenen uiteraard ook voor @:blues
Partners worden vaak vergeten. Je weet ik zit er met mijn ouders ook middenin. Moeder is sterk en stoer. Maar zij ligt er ook wakker van! Jullie kunnen altijd pb sturenquote:
Wat rot, golfer.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Prostaatkanker is niet uitgezaaid. Maar uit CT-scan kwam een toevalsbevinding: ik heb longkanker in mijn rechterlong. Dus a.s. vrijdagochtend meteen een afspraak bij een longarts voor verdere bespreking van de aanpak daarvan.
Kut voor je. Sterkte.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Prostaatkanker is niet uitgezaaid. Maar uit CT-scan kwam een toevalsbevinding: ik heb longkanker in mijn rechterlong. Dus a.s. vrijdagochtend meteen een afspraak bij een longarts voor verdere bespreking van de aanpak daarvan.
Oh wat erg! Vrijdag ook AvL?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Nee. Longarts van het RodeKruisZiekenhuis. Daar werkt Blues en die heeft daar korte lijntjes waardoor ik al zo snel terecht kan.quote:
Hoe sneller hoe beter! Heel veel sterkte en hopen dat ze er vroeg bij zijn!quote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Longarts van het RodeKruisZiekenhuis. Daar werkt Blues en die heeft daar korte lijntjes waardoor ik al zo snel terecht kan.
Het is trouwens bizar hoe lang het duurt voor je tegenwoordig terecht kunt met heel serieuze klachten. ' fijn' dat je wel op deze manier snel terecht kunt. Had mijn vader hoop ongemak gescheeld. Genezen doet hij niet maar had wel paar maanden ellende gescheeldquote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Longarts van het RodeKruisZiekenhuis. Daar werkt Blues en die heeft daar korte lijntjes waardoor ik al zo snel terecht kan.
Verdorrie, dat is slecht nieuws. Goed dat je vrijdag al een vervolgafspraak hebt, je wilt toch zo snel mogelijk 'iets' gaan doen, gewoon voor je gemoedsrust alleen al. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Zo dat is mooi klotequote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Dank je jullie ook. Vrijdag laatste overleg in AvL . Maar behandeling is duidelijk. 4 keer bestraling, eventueel nog bloedtransfusie. Palliatief .quote:
Pffffff. Wat een naar bericht, en wat een toeval, wat een achtbaan van mededelingen / bevindingen de laatste maanden.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Ik krijg vanmiddag telefoontje hoe laat morgen operatie in Jeroen Bosch. In oktober eerste bestraling. Dan zijn we 4 maanden verder na eerste diagnose.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is trouwens bizar hoe lang het duurt voor je tegenwoordig terecht kunt met heel serieuze klachten. ' fijn' dat je wel op deze manier snel terecht kunt. Had mijn vader hoop ongemak gescheeld. Genezen doet hij niet maar had wel paar maanden ellende gescheeld
Jij ook he Tongquote:Op donderdag 14 september 2023 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg vanmiddag telefoontje hoe laat morgen operatie in Jeroen Bosch. In oktober eerste bestraling. Dan zijn we 4 maanden verder na eerste diagnose.
Sterkte Golfert en Bluessie.
Goeiemorgen.
Hoe laat is t geworden?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg vanmiddag telefoontje hoe laat morgen operatie in Jeroen Bosch. In oktober eerste bestraling. Dan zijn we 4 maanden verder na eerste diagnose.
Sterkte Golfert en Bluessie.
Goeiemorgen.
Telefoontje gekregen. Morgen om 9:15 uur melden, en telefoon teruggeven aan rechtmatige eigenaar Jeroen Bosch. Voor 12:00 uur operatie. De chirurg heet Dr. Wijn. What's in a name for a alcoholist? Maandag weer naar huis. Eventueel dinsdag. Anders woensdag, of donderdag, vrijdag lijkt me sterk, zaterdag niet reëel, zondag slaan we over. Zoals we straks in het weekend niet bestralen. Dan ligt de kanker even stil. Zoals de winkels op zondag niet open zijn in Bommel, is kanker iets van doordeweeks. Volgens de slachtoffers in Marokko is het alahs wil, en zijn ze alah dankbaar. Hier lusten de hulphonden geen brood van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |