Wij moeten nog dansenquote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis
heb jij drank in huis? ik alleen koffie en thee.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je een drankje van mij
En in welke volgorde.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis
Je mag mij er zelfs in mentionen.quote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar moet ik wel even voor gaan zitten en goed over nadenken
Jij flirt alleen om n mannelijke huishouder veilig te stellen..quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen vallen in 1 van de 2 categorieën
T werd tijd voor een updatequote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
Wie heeft de OP eigenlijk aangepast in dts geboden?
Oh ja had al gereageerd welke volgorde.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis Kan ook allebei tegelijkertijd
Ben wat kwijt in mijn slaapkamer, kom je mij helpen zoeken?quote:
Stttt. Niet te hard. Straks willen ze niet meer.quote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij flirt alleen om n mannelijke huishouder veilig te stellen..
Mention me dan even in die post, hoef ik niet alles terug te lezen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post
Je kan wel bij mij komen drogenquote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes. Altijd mensen die hun zonnescherm omhoog halen en oprollen terwijl dat ding zeiknat is terwijl ze het al uren geleden hadden kunnen oprollen
Ik neem altijd een attribuut mee als ik ga zoeken in de slaapkamer. Een mes of bijl ofzoquote:Op maandag 11 september 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wat kwijt in mijn slaapkamer, kom je mij helpen zoeken?
frequentbolkmilesquote:
quote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
frequentbolkmiles
de bolkhighclub
En de S voor Saviorquote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké![]()
Dus de J staat voor Jezus?
ik denk dat Thijs lid is van de Bolkhighclubquote:
Als ik er aan denk.quote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Mention me dan even in die post, hoef ik niet alles terug te lezen.
komt altijd van pas als de knoopjes en ritsjes bij je vastzittenquote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem altijd een attribuut mee als ik ga zoeken in de slaapkamer. Een mes of bijl ofzo
Met mijn lengte was dat zo gebolkt.quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Thijs lid is van de Bolkhighclub
quote:
Natuurlijk logarithm van het aantal dagen dat je al op FOK! post. Als je dat nog moet vragen, dan hoor je eigenlijk niet in deze reeks thuis.quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
vraag
Gebod 10: houdt uw bolk/post-ratio op peil.
wat is een gezond ratio?
gevarieerd en met matequote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
vraag
Gebod 10: houdt uw bolk/post-ratio op peil.
wat is een gezond ratio?
dan zijn er een aantal met een probleemquote:
Ben jij de Thijs van de meeting bij moehoe ofzo? Dat we risk speelden etc. Met complex?quote:Op maandag 11 september 2023 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn lengte was dat zo gebolkt.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk logarithm van het aantal dagen dat je al op FOK! post. Als je dat nog moet vragen, dan hoor je eigenlijk niet in deze reeks thuis.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat klopt, is correct en tevens juist.
Lachen en zorg dat je haar goed zitquote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
MOet zeggen dat het hier behoorlijk flitst en rommelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |